PDA

View Full Version : ASkin'Off - No Industries (nu ook akoestische versie!)



TMKXL
29 november 2006, 18:52
Een tijdje geleden alweer heeft 'koekjes zijn lekker' (de andere gitarist van de band) ons eerste nummer hier te beluisteren gepost. Onze band heet ASkin'Off en het nummer is kwestie is No Industries.

We hebben inmiddels een akoestische versie van dit nummer gemaakt en ook het origineel is opnieuw opgenomen en gemixt. We hebben een simpel Behringer mengpaneeltje en de gitaren zijn met zangmicrofoon opgenomen enz, maar we zijn erg tevreden over het resultaat.

http://www.myspace.com/askinoff

Hier kunnen jullie beide versies beluisteren en vergelijken. We zijn erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Alvast bedankt voor het luisteren.

TMKXL
2 december 2006, 10:21
Reacties? Iemand?

benwave
2 december 2006, 11:13
Ik vind het wel een aardig nummer.
Maar ik heb wel een beetje het gevoel dat er meer in zat
De zanger heeft zonder meer een goede stem, alleen iets teveel Intwine.
Probeer toch te zoeken naar een iets meer eigen stijl.

groeten Ben

TMKXL
2 december 2006, 12:09
Bedankt voor de reactie. :)

Fenndangoband
2 december 2006, 12:40
Heb naar het elektrische en akoestische geluisterd. Hieronder mijn bevindingen over het elektrische omdat dit me meer aansprak.

Leuk nummer... een goed samenspel ... de strofes en bridge (+solowerk) vind ik heel sterk (het laat je een beetje meezweven op de tonen)... refrein vind ik ook zeker meer dan ok. Enkel vind ik dat in het refrein (en wie ben ik hé... so don't get me wrong) de lyric een kleine verandering kan ondergaan... iets te veel "No Industries" na elkaar. Misschien afwisselen met iets anders. Voor de rest zuivere gitaarpartijen, zeer goede stem en de drummer doet wat hij moet doen. De bas mag op de hardere stukjes ook een beetje luider staan. Ik denk dat dit een grotere drive kan geven. Jullie zijn zeer goed bezig zou ik zeggen. :rockon:

TMKXL
2 december 2006, 12:51
Thanks man. :)