PDA

View Full Version : Heuj :)



Romani
29 november 2006, 17:59
Volgends mij horen nieuwe members zich even voortestellen.. ;)
Naja ik begin maar met m'n Nickname, Romani.
Mijn echte Naam is Stéphanie.
Ieka ben 15..... xD
Ik speel nu bijna 2 jaar elektrisch gitaar en het bevalt me prima! :D
Zelf heb ik een bandje waarmee we deathmetal/grindcore spelen.
What i like to play? ;) Nouja veel.. als het maar metal is!
Lekker beukend of super snel, melodieus :D.
Meer boeiends is er niet te vertellen.. so this is it.




+ R there any more
Female Guitarists
in here? +

Tho
29 november 2006, 18:05
welkom. En er zijn inderdaad meer vrouwelijke members.







Tot Iwa's grote vreugde

Slevin
30 november 2006, 20:12
Vrouwen (/meisjes ^^) en deathmetal ? :O Zeldzaam ? :p

iwamoto
30 november 2006, 22:18
welkom. En er zijn inderdaad meer vrouwelijke members.







Tot Iwa's grote vreugde
ik voel me nu net harry het rioolmonster, of het grote tentakel beest uit een lekker gory hentai film, jonge meisjes komen op gitaarnet, lopen nietsvermoedend rond, gaan steeds dieper, tot ze bij het riool komen...waar ik dan dus zit, en ze naar bedenen sleur, terwijl ik heel hard roep "wraaoh! ik heb je".. gelukkig is het allemaal maar een hersenspinsel en ben ik een doodnormale knaap, anders zou mn leven echt een hel zijn.

Tho
30 november 2006, 22:31
ik voel me nu net harry het rioolmonster, of het grote tentakel beest uit een lekker gory hentai film, jonge meisjes komen op gitaarnet, lopen nietsvermoedend rond, gaan steeds dieper, tot ze bij het riool komen...waar ik dan dus zit, en ze naar bedenen sleur, terwijl ik heel hard roep "wraaoh! ik heb je".. gelukkig is het allemaal maar een hersenspinsel en ben ik een doodnormale knaap, anders zou mn leven echt een hel zijn.

Niet zo treurig Iwa, ik maak het wat erger dan het is ;) ik hou wel van je hoor :sssh:
maar ik zal het niet meer doen :satisfie:

Bassbitch
2 december 2006, 00:04
Ja hoor, er zijn wel andere vrouwen hier op het forum. Ikzelf, bijvoorbeeld, en Dai, Rockmo, JorienR, Pais..

Maar jij bent zo te zien wel de jongste...

P.s. Het wordt op prijs gesteld als je normaal typt, in correct Nederlands.

Romani
2 december 2006, 10:26
Ja hoor, er zijn wel andere vrouwen hier op het forum. Ikzelf, bijvoorbeeld, en Dai, Rockmo, JorienR, Pais..

Maar jij bent zo te zien wel de jongste...

P.s. Het wordt op prijs gesteld als je normaal typt, in correct Nederlands.

Dat dacht ik ook al ja, maar het zou ook op prijs worden gesteld om je fatsoenlijk voor te stellen ;)

Tho
2 december 2006, 11:13
Dat dacht ik ook al ja, maar het zou ook op prijs worden gesteld om je fatsoenlijk voor te stellen ;)

Kijk eens naar het aantal posts die ze hier heeft? We kennen haar al een beetje..

Bassbitch
2 december 2006, 17:24
Dat dacht ik ook al ja, maar het zou ook op prijs worden gesteld om je fatsoenlijk voor te stellen ;)

Meer dan twee jaar geleden, toen ik me aanmeldde, heb ik me keurig netjes voorgesteld. Zoals Tho al zegt, ondertussen kennen ze me wel.

iwamoto
2 december 2006, 17:35
Kijk eens naar het aantal posts die ze hier heeft? We kennen haar al een beetje..
basswie? is dat het zusje van bass blom ofzo?

Romani
2 december 2006, 18:48
Achja ik ben toch maar een kleine snotbongel volgens de mensen die hier denken *volwassen* te zijn.
Als je wat ouder bent hoef je niet meteen je voortedoen als iemand van 30 ofzo.
Dat is echt zonde van de lol die je anders zult hebben gehad.
Maar iedereen z'n eigen.
Je hoeft geen PeterPan te zijn natuurlijk.

hendrix_appendix
2 december 2006, 19:52
En dat alles baseer jij op een paar posts? Goed hoor...

Tho
2 december 2006, 19:55
Achja ik ben toch maar een kleine snotbongel volgens de mensen die hier denken *volwassen* te zijn.
Als je wat ouder bent hoef je niet meteen je voortedoen als iemand van 30 ofzo.
Dat is echt zonde van de lol die je anders zult hebben gehad.
Maar iedereen z'n eigen.
Je hoeft geen PeterPan te zijn natuurlijk.

Er word verder helemaal niets gesuggereerd hoor :) Ik snap ook niet waar je dit vandaan haalt