PDA

View Full Version : Wazaaaa..!!



Punx666
29 november 2006, 16:52
hey hey..

ik heet myrthe en ben 16 jaar.. ik speel nu ongeveer 2 jaar gitaar en i'm lovin' it.. ik heb iets meer dan 1 jaar les en het gaat best aardig moet ik zeggen.. voor de rest doe ik aan scouting.. omg hoe krijg ik het voor elkaar om al 12 jaar lid te zijn :o... :p.. voor de rest zit ik in havo 4 en.. oh ja.. ik woon in Eindhoven.. . mijn muziekvoorkeur gaat naar rock/punk-rock :rockon: en ik hou van concerten :).. als je meer wilt weten moet je het maar vragen..

Greetz en x-je.. Myrthe

Tho
29 november 2006, 17:24
Welkom. Waarom 666?

sickpunk
29 november 2006, 17:28
das in ;)

(10 tekens)

hendrix_appendix
1 december 2006, 19:07
Ben jij een lekker wijf?

edit: Oh nee, je zit op scouting.

Fenndangoband
1 december 2006, 23:38
Ben jij een lekker wijf?

edit: Oh nee, je zit op scouting.

Puberaal stoer jongentjes geleuter... waarschijnlijk nog geen haar op je lulletje hé. Nog even wachten voor je de Pampers uitkan en kom dan nog eens langs om iets te plaatsen.
The point is... she's fucking playing the guitar... some respect would be appreciated.


Anders... welkom Myrthe and have fun met je gitaar... die Yamaha komt er wel. Anders moet je maar eens naar het "Elektrische Gitaren"-forum gaan... zeker van dat velen je kunnen helpen met vragen of andere voorstellen van eventueel betere gitaren in dezelfde prijsklasse.

Tho
1 december 2006, 23:41
Puberaal stoer jongentjes geleuter... waarschijnlijk nog geen haar op je lulletje hé. Nog even wachten voor je de Pampers uitkan en kom dan nog eens langs om iets te plaatsen.
The point is... she's fucking playing the guitar... some respect would be appreciated.


Anders... welkom Myrthe and have fun met je gitaar... die Yamaha komt er wel. Anders moet je maar eens naar het "Elektrische Gitaren"-forum gaan... zeker van dat velen je kunnen helpen met vragen of andere voorstellen van eventueel betere gitaren in dezelfde prijsklasse.

Helemaal mee eens. Er bestaat vast wel een josti-forum, misschien iets voor hem?

Bassbitch
2 december 2006, 00:06
Ik vond het eigenlijk wel een goeie :eek:


Is weer 's wat anders dan: FOTO?!

hendrix_appendix
2 december 2006, 19:56
Puberaal stoer jongentjes geleuter... waarschijnlijk nog geen haar op je lulletje hé. Nog even wachten voor je de Pampers uitkan en kom dan nog eens langs om iets te plaatsen.
The point is... she's fucking playing the guitar... some respect would be appreciated.


Anders... welkom Myrthe and have fun met je gitaar... die Yamaha komt er wel. Anders moet je maar eens naar het "Elektrische Gitaren"-forum gaan... zeker van dat velen je kunnen helpen met vragen of andere voorstellen van eventueel betere gitaren in dezelfde prijsklasse.

Ik zou nu weer en flauwe mop kunnen maken over je Belgische afkomst. Gezien jou relativeringsvermogen laat ik dat maar voordat je overspannen raakt. Maar toch aardig dat je het opneemt voor ons 666punkertje. Je hebt een groot hart en daar benijd ik je dan weer om...

Tho
2 december 2006, 20:04
Ik zou nu weer en flauwe mop kunnen maken over je Belgische afkomst.

wat natuurlijk totaal nergens op zou slaan :)

hendrix_appendix
3 december 2006, 00:57
Nope, maar dat is nu eenmaal mijn stijl van discussieren.

@punk666: Pas op voor die Belgische gast die je probeerd te versieren. Conformisten staan nu niet bepaald bekend om hun spannende sex.

Jognt
3 december 2006, 01:06
Hallo :)


Nope, maar dat is nu eenmaal mijn stijl van discussieren.

@punk666: Pas op voor die Belgische gast die je probeerd te versieren. Conformisten staan nu niet bepaald bekend om hun spannende sex.

Betekent nog niet dat t niet spannend is 8-)


Ben jij een lekker wijf?

edit: Oh nee, je zit op scouting.

scouting = (vaak) beweging = (vaak) toch redelijk goed uiterlijk :P (maarjaaa, wat maakt t uit, tgaat toch om t innerlijk?) (of ben ik nou iets te oldskool bezig?)

Tho
3 december 2006, 01:20
Nope, maar dat is nu eenmaal mijn stijl van discussieren.

In dat geval ga ik ook zeker niet met je in discussie, want zo diep ga ik niet zakken :)

Bassbitch
3 december 2006, 01:21
scouting = (vaak) beweging = (vaak) toch redelijk goed uiterlijk :P (maarjaaa, wat maakt t uit, tgaat toch om t innerlijk?) (of ben ik nou iets te oldskool bezig?)

Alleen jammer van het uniformpje :eek:

Slevin
3 december 2006, 01:58
scouting = (vaak) beweging = (vaak) toch redelijk goed uiterlijk :P (maarjaaa, wat maakt t uit, tgaat toch om t innerlijk?) (of ben ik nou iets te oldskool bezig?)

Valt vies tegen in deze regionen :P Mgoed, als zij dat nou leuk vindt, lekker door gaan :) Welkom in ieder gevals duivels iets-dat-waarschijnlijk-al-weggejaagd-is-nu !

Punx666
3 december 2006, 11:55
halloo... scouting heeft niet alleen lelijke mensen hoor :P..
als je wilt weten hoe ik eruit zie moet je me maar toevoegen op msn.. dan kun je zelf oordelen of ik lelijk ben of niet hendrix_appendix

xx myrthe

Axelll
3 december 2006, 12:31
Alleen jammer van het uniformpje :eek:

Die kan toch uit...

Tho
3 december 2006, 12:33
Die kan toch uit...

hehehehe.. 8-)

Punx666
3 december 2006, 12:59
omg :o... mannen denken echt maar aan een ding -__-'

Tho
3 december 2006, 13:03
En 16 jarige meisjes denken alleen maar dat mannen alleen maar aan 1 ding denken.
Wij denken aan veel meer hoor! Maar het komt inderdaad wel vaak op gemeenschap uit, en daar zijn we trots op!

Punx666
3 december 2006, 13:06
:p.. hmm, daar heb ik niet van terug XD. hehehe :D

Axelll
3 december 2006, 13:33
En zo is het maar net Tho.

Punx666
3 december 2006, 14:09
niet alleen 16-jarige meisjes hoor.. :p, alle vrouwen denken dat XD

Tho
3 december 2006, 14:10
niet alleen 16-jarige meisjes hoor.. :p, alle vrouwen denken dat XD

Dat is gewoon omdat vrouwen willen dat we dat zijn!

Punx666
3 december 2006, 14:12
hmm, misschien is het dat ja.. ach ja, boeiend.

hendrix_appendix
3 december 2006, 18:15
halloo... scouting heeft niet alleen lelijke mensen hoor :P..
als je wilt weten hoe ik eruit zie moet je me maar toevoegen op msn.. dan kun je zelf oordelen of ik lelijk ben of niet hendrix_appendix

xx myrthe

Ach het is niets persoonlijks hoor, meer om wat leven in het forum te brengen. Niets leukers dan lekker onzinnig te discussieren met onbekende mensen. Maar die belg kan mijn onbehaarde zak likken!

hendrix_appendix
3 december 2006, 18:17
In dat geval ga ik ook zeker niet met je in discussie, want zo diep ga ik niet zakken :)

Hey oppassen jij!

sembo
3 december 2006, 19:15
wazaaaaa...!!

Tho
3 december 2006, 19:18
Hey oppassen jij!

Op wie, en hoeveel verdien ik daar me? :D

kommop hennie, niet zo flauw, en gewoon iedereen in z'n waarde laten.

hendrix_appendix
3 december 2006, 19:31
[QUOTE=Tho]Op wie, en hoeveel verdien ik daar me? :D

/QUOTE]

Niet zo flauw zegt ie....

Tho
3 december 2006, 19:38
[QUOTE=Tho]Op wie, en hoeveel verdien ik daar me? :D

/QUOTE]

Niet zo flauw zegt ie....

Nounou, ik probeer gewoon duidelijk te maken dat het er niet gezelliger op word op deze manier

ExRxIxC
3 december 2006, 20:03
Welkom hiero Myrthe!

en volgens mij klopt het wel dat er niet echt veel lekkere meiden bij scouting zitten, ik ken er maar 1tje geloof ik. niet dat de rest super lelijk is ofzo

edit: nee, ik ken er 2 geloof ik

GunMetalBlue
3 december 2006, 20:26
hmm, misschien is het dat ja.. ach ja, boeiend.

:D I like this kid!


Welkom myrthe! veel plezier over hiero

Slevin
3 december 2006, 22:13
Rare naam wel.

En makkelijk om te praten, ideaaaaaaal :p

Punx666
4 december 2006, 13:32
huh.. dat snap ik ff niet meer :p. rare naam? van wie?

wtf heeft iedereen tegen scouting :p. en wij hebben op onze scouting opzich best mooie meisjes zitten :p

almarvk
4 december 2006, 13:34
Tjah, dat kan je alleen maar bewijzen door pics & specs te plaatsen...

Punx666
4 december 2006, 13:36
strak plan! :p. ik zal eens laten zien wie ik ben XD

iwamoto
4 december 2006, 13:52
ik zit op scouting en ik ben WEL lelijk...maar ik ben dan ook niet helemaal een meisje...maar een beetje wel, ik weet nog dat ik van hoofd een burca opmoest :(

Punx666
4 december 2006, 13:55
ik snap niet wat je bedoeld met ben ook niet helemaal een meisje, maar een beetje wel..?

iwamoto
4 december 2006, 14:20
ik snap niet wat je bedoeld met ben ook niet helemaal een meisje, maar een beetje wel..?
nou, ik ben een jonge die op een meise lijkt, alle oude mensen noemen me mevrouw enzo... dusja :p maargoed, ik ben van charles de foucauld uit tilburg (http://www.scoutingcdf.nl/)

Punx666
4 december 2006, 14:37
aha.. das eigenlijk best wel kut :s. ik ben van scouting doornakkers uit eindhoven.

www.doornakkers.com (http://www.doornakkers.com)

ExRxIxC
5 december 2006, 15:54
en ik ben van scouting Hellevoetsluis 8-)

http://www.scoutinghellevoetsluis.nl/

hendrix_appendix
5 december 2006, 17:15
Ah, zullen we dan maar een scouting subforum maken? :B

Punx666
5 december 2006, 17:52
waarom heb je zo'n groot vooroordeel over scouting.. dit is gewoon niet grappig bedoeld. ik ben het er niet mee eens dat je zo iets over scouting zegt terwijl je waarschijnlijk niet eens weet wat scouting nou eigenlijk inhoud.. :mad: :angry:

Bassbitch
5 december 2006, 18:12
Vooroordeel? Ik zie geen vooroordeel in zijn post?

Punx666
5 december 2006, 18:15
nou.. als hij niks tegen scouting heeft zou hij er niks over zeggen..

Azaruc
5 december 2006, 18:20
het ging hem er denk ik meer om dat opeens iedereen op scouting blijkt te zitten.

maar goed, welkom hier!
hoop dat het een beetje een nuttig en vooral leuk forum voor je zal zijn

Punx666
5 december 2006, 18:22
hey.. thx :) ik zal er zeker wel baat bij hebben want hier haal je de meest nuttige info vandaan .. ik hoor denk ik gewoon te vaak dat scouting dom is :s.. ik denk dat het beter is als dit onderwerp gewoon gestopt word.

Lenweë Míriel
5 december 2006, 18:54
aaaaah nee woudlopers :stop:
een beetje kampvuurtje maken en liedjes zingen kom nou als of jullie niks beters te doen hebben.

verder welkom


(k*t woudlopers) :sneaky:

Punx666
5 december 2006, 19:28
kampvuur maken ja.. liedjes zingen nee.. het is meer feesten, beetje snowboarden, naar pretparken gaan, naar het buitenland op vakantie etc.. jammer dat sommige mensen maar zo'n beperktheid hebben in die bovenkamer.

Azaruc
5 december 2006, 19:41
trouwens... als je er niet meer op reageert, stoppen ze vanzelf :)

Lenweë Míriel
5 december 2006, 21:56
begrijp me niet verkeerd er is niks mis met scouting, ik zit er zelf ook bij alleen LANDSCOUTS, nee dankje.

echte bikkels zijn te vinden op het water :gitarist:
tot zover even het landscouts afzeikstuk voor vandaag



Foto??

Primitive
6 december 2006, 07:40
aaaaah scouting, heb ik in in het verleden ook een aantal jaartjes mogen verblijden met mijn lidmaatschap.

en dan niet bij die mietjes van waterwerk of landverkenners nee gewoon keihard bij de Luchtverkenners!! ja mensen ze bestaan nog!!

GunMetalBlue
6 december 2006, 12:33
nou.. als hij niks tegen scouting heeft zou hij er niks over zeggen..

Nou als er dan één iemand iets tegen scouting heeft op dit forum dan euhm... :sneaky: :D

ExRxIxC
6 december 2006, 21:36
begrijp me niet verkeerd er is niks mis met scouting, ik zit er zelf ook bij alleen LANDSCOUTS, nee dankje.

echte bikkels zijn te vinden op het water :gitarist:
tot zover even het landscouts afzeikstuk voor vandaag



Foto??


juuuuuuuuuuuuuuuuuist ja :D, helemaal mee eens.

Tho
6 december 2006, 23:42
Als hier 'het grote scouting-topic' uit voort komt, gaan er slachtoffers vallen :sneaky:

ExRxIxC
7 december 2006, 15:02
Als hier 'het grote scouting-topic' uit voort komt, gaan er slachtoffers vallen :sneaky:

moet ik hem in het off-topic gedeelte maken? :satisfie:

Punx666
7 december 2006, 16:59
whahahahahah... :seriousf: :p.. dies goed :p

hendrix_appendix
7 december 2006, 17:16
nou..........

Tho
7 december 2006, 17:17
Try me.. :sneaky:







:seriousf:

Fenndangoband
8 december 2006, 12:11
Maar die belg kan mijn onbehaarde zak likken!

Jouw eunuchale onbehaarde zak likken... nee dank je... dat is meer iets voor je vriendje. BTW... mijn relativeringsvermogen is best ok... het is maar hoe je het bekijkt. :D :hippie:

Gear Slut
10 december 2006, 20:19
Allereerst welkom. Te gek dat zoveel jonge wichies de gitaar oppakken. Het is al veel te lang een mannen macho bezigheid.
666 is het teken van het Beest. Lees alles hier over in Openbaringen, het laatste boek in de Bijbel. De helft van alle Metal teksten vindt hier zijn oorsprong.
Scouting hùh? Ben zelf ooit welpje geweest in een troep die het grootste zootje ongeregeld was (fikkie stoken enzo).
Luister eens naar het verhaal over Ivar the engine-driver op Live at Leeds van The Who (A Quick One).

Punx666
12 december 2006, 16:16
ach ja... scouting is een zooitje ongeregeld :p.. en ik vind ook dat meer meiden gitaar moeten gaan spelen.. echt het vetste instrument ever!! :D

Lenweë Míriel
12 december 2006, 18:19
een zooitje ongeregeld is wellicht voor sommigen groepn nog al licht uit gedrukt. :hippie:

AART
12 december 2006, 19:06
Hmm, in mij tijd was scouting nog zuipen en in 1979 opel cadetjes roest++ scheuren.

Nouja, vroeger......

Fenndangoband
13 december 2006, 12:08
Ik ben van mijn 6 tot 22 in scouting geweest... alle stadia doorlopen en 4 jaartjes leiding gegeven. Schitterend gewoon... daar leer je pas zuipen, blowen, goede muziek kennen, meiden versieren (en in mijn groep en generatie zaten hete, sexy en bloedgeile vrouwtjes, niet allemaal maar veel, op kamp was er menigmaal een onschuldig orgie) en daar begon voor mij althans de kennismaking met de gitaar. Anderzijds respect voor natuur en medemens zijn ook wel waarden die me zullen achtervolgen voor de rest van mijn dagen (dit om aan te tonen dat het niet enkel zuipen, blowen, rock&roll en meiden versieren is... sorry Mr. Powell maar je militaristisch gezeik ligt ons niet meer). Ik heb wel moeten horen van vastgeroeste leiding van mijn generatie (die nu 26 zijn) dat alles veel is verbraafd... ze durven zoveel niet meer... de rock&roll is aan het verdwijnen (bij de groep waar ik zat tenminste)... jammer.

Aradia
13 december 2006, 13:24
Ja ik wou net zeggen sinds wanneer is scouting zo braaf?.......hier in de buurt is het nog wel redelijk rock en roll al word het minder. Niks beters dan een kampvuurtje, bier, jointje en een paar gitaarlievende mensen!