PDA

View Full Version : Fields Of Rock 2007 komt eraaaan!!!!



MetalPunk
29 november 2006, 11:06
jajaa, happy as a motherf*cker ben ik. Fields of rock gaat 2007 gewoon weer lekker door. Dit keer is het 2 dagen lang en verhuist het naar Biddinghuizen vanwege de kampeermogelijkheden and shit.
Eigenlijk vond ik het goffertpark toch een betere keuze want die plek overheerst gewoon. Magoed, ik kan niet wachten totdat het programma bekend word gemaakt, want reken maar dat er een kapot vette line-up tevoorschijn komt!!

Zelf zou ik deze artiesten graag zien op f.o.r:

Tool
Evanescence
Arch Enemy
Slayer
Rammstein
Papa Roach
Alter Bridge
Black Sabbath (2005 was ziekelijk goed)
Velvet Revolver
Alice In Chains
Cradle Of Filth
Trivium
Iron Maiden

edit: voor meer info check die link: http://www.fieldsofrock.nl/

armageddon
29 november 2006, 11:51
Rammstein kan je in ieder geval vergeten :)
Die gaan misschien eens denken aan een nieuw album en dan ergens begin 2008 touren ofzo...

Reel Big Fish
29 november 2006, 12:05
Ik ben ook best wel benieuwd naar de line up eerlijk gezegd. Gelukkig is dit in het weekend dus dan kan ik gewoon :)

Danny Drug
29 november 2006, 12:47
mmm ff de lineup afwachten en dan kijken of ik ga

MetalPunk
1 februari 2007, 16:37
yooo!! er is nieuwe info over fields of rock, de eerste paar namen, kaartenprijs etc.

Voorlopige line-up:

- Iron Maiden
- Ozzy Osbourne
- Black Label Society
- Motörhead
- Life Of Agony

Kaarverkoop start 10 februari om 10:00 uur

Weekendkaart: €119,-
Dagkaart: €69,-
camperkaart: €39,-


bron: www.fieldsofrock.nl

RRRobin
1 februari 2007, 17:00
vet :cool: voor zakk wylde alleen al wil ik er wel naar toe :p beetje duur alleen.. nog maar ff over nadenken maar..

Tho
1 februari 2007, 17:50
Dat zijn al erg mooie namen!

Wat ik zou willen zien:

Exodus
Arch Enemy
Kreator
Iron Maiden
Alter Bridge

en nog een hoop :)

new deep
1 februari 2007, 18:57
Van mij mogen

Suicidal Tendencies
Anthrax
In Flames
Killswitch Engage
Soilwork
Lamb of God
Diecast
All that remains
Fear My Thoughts
Cynic
Textures
Audioslave


Ook wel even langskomen :blast:

RRRobin
7 februari 2007, 14:21
korn is toegevoegd aan het lijstje. Even een vraagje, denken jullie dat t noodzakelijk is meteen tickets te kopen als de verkoop start ivm dat het snel uitverkocht raakt? Of zou ik nog wel ff kunnen wachten met kopen?

Danny Drug
10 februari 2007, 16:05
nou er staat voor mij nog niets bij helaas


oh en de kaarten zullen niet heeeel snel gaan.. zelfde lokatie als Lowlands en daar kunnen behoorlijk wat mensen op..

maar ja.. als er nu al een band van je bij staat.. waarom nu niet kopen?

ik wil toch nog wat meer namen zien omdat dit nog niet echt om warm van te worden is..

niekb
10 februari 2007, 16:14
life of agony en zakk wylde, hmmmm eens kijken of t helpt als ik mn spaarvarken op kop hou...

Ik wil daar heeen!!!

RRRobin
10 februari 2007, 18:33
maar ja.. als er nu al een band van je bij staat.. waarom nu niet kopen?



Heb kaarten inderdaad ook nu al besteld :) maar had nog m'n twijfels omdat ik nog niet zeker wist of ik mensen mee kon krijgen ;)

Marco5150
21 februari 2007, 18:44
Volgends fieldsofrock.nl:
Dream Theater, Machine Head, Heaven & Hell, Ill Nino, Delain, Devildriver, Type O Negative en Dragonforce zijn aan de line-up toegevoegd.

Wooow Dream Theater! Nu ga ik waarschijnlijk ff hard sparen....

RRRobin
22 februari 2007, 18:05
phew! dream theater komt gelukkig ook op zondag :) ben ik even mooi blij

JeffreyButer
27 februari 2007, 11:08
Nog even voor het overzicht. Dit zijn de bands die spelen:

BLACK LABEL SOCIETY
DELAIN
DEVILDRIVER
DRAGONFORCE
DREAM THEATER
HEAVEN & HELL
ILL NINO
IRON MAIDEN
KORN
LIFE OF AGONY
MACHINE HEAD
MOTÖRHEAD
OZZY OSBOURNE
TYPE O NEGATIVE

ik ben er bij!!! Iron Maiden wordt echt geweldig net zoals de laatste 2 concerten in Nederland. Ze zullen wat meer Classics spelen maar ook enkele songs van het nieuwe album. Ik hoop eigenlijk op een set waarin nummers van ieder album komen.

Put
1 maart 2007, 13:42
jongens ... als MACHINE HEAD komt ... is dat dan niet genoeg?

Strangegun
2 maart 2007, 11:59
ik moet er heen omg MACHINE HEAD !!!!!

RRRobin
4 maart 2007, 13:06
Zie net dat Motorhead is verplaatst naar de zondag? :D VET!
enneh, verder staan volgens ozzy's site in het voorprogramma naast de al bekende namen ook: Megadeth en Velvet Revolver! Even verder gaan kijken of course, en inderdaad staat er op de site van megadeth ook dat ze komen spelen, alleen velvet revolver heeft het nog niet bevestigd.

ruben knipping
4 maart 2007, 15:24
Nu moet alleen nog metallica komen.....

RRRobin
4 maart 2007, 17:47
ja graag :p alleen erg kleine kans aangezien ze voor beide dagen al headliners hebben :p

vox
4 maart 2007, 23:13
Zie net dat Motorhead is verplaatst naar de zondag? :D VET!
enneh, verder staan volgens ozzy's site in het voorprogramma naast de al bekende namen ook: Megadeth en Velvet Revolver! Even verder gaan kijken of course, en inderdaad staat er op de site van megadeth ook dat ze komen spelen, alleen velvet revolver heeft het nog niet bevestigd.

bezig met studio opnames en dus een nieuw album..?? misschien.. ik hoop het wel kijken of slash me nog herkend hahahaha.

Lennert
8 maart 2007, 11:59
Zo hey, daar komen dan een stel helden naartoe zeg..! michael amott, zakk wylde, slash, herman li, petrucci enz enz... Woei! ga er ook eens over nadenken!

vox
8 maart 2007, 17:23
slash is nog niet bevestigd

MetalPunk
10 maart 2007, 11:14
vijf nieuwe namen toegevoegd aan de line up!!!!!

- slayer
- megadeth
- suicidal tendecies
- Buckcherry
- Aiden

vox
10 maart 2007, 16:00
megadeth.. ben ik ook benieuwd naar

FrankC
10 maart 2007, 16:02
Zo hee! Veel beter dan het programma van Graspop tot nu toe.

vox
13 maart 2007, 00:34
korn is toegevoegd aan het lijstje. Even een vraagje, denken jullie dat t noodzakelijk is meteen tickets te kopen als de verkoop start ivm dat het snel uitverkocht raakt? Of zou ik nog wel ff kunnen wachten met kopen?

verkoop is 10 feb al begonne..

spanky_franky
13 maart 2007, 11:45
jajaa, happy as a motherf*cker ben ik. Fields of rock gaat 2007 gewoon weer lekker door. Dit keer is het 2 dagen lang en verhuist het naar Biddinghuizen vanwege de kampeermogelijkheden and shit.
Eigenlijk vond ik het goffertpark toch een betere keuze want die plek overheerst gewoon. Magoed, ik kan niet wachten totdat het programma bekend word gemaakt, want reken maar dat er een kapot vette line-up tevoorschijn komt!!

Zelf zou ik deze artiesten graag zien op f.o.r:

Tool
Evanescence
Arch Enemy
Slayer
Rammstein
Papa Roach
Alter Bridge
Black Sabbath (2005 was ziekelijk goed)
Velvet Revolver
Alice In Chains
Cradle Of Filth
Trivium
Iron Maiden

edit: voor meer info check die link: http://www.fieldsofrock.nl/

Ja mafkees, mij een beetje lekker maken met übervette namen en dan blijkt het een wishlist te zijn... nouja, toch geen geld meer voor..

Strangegun
13 maart 2007, 17:15
Eergisteren de kaarten thuis gekregen voor 2 dagen =)

ik ga met mijn vader en een vriend van hem en nog wat vrienden van me zelf.
gelukkig hoef ik me dus geen zorgen over vervoer te maken :cooler:

Ben vooral benieuwd naar de camping heb het zelf nog nooit meegemaakt. Dit is de eerste keer. Is camping altijd gezellig of heb je er veel eikels bij die de boel verzieken ?

RRRobin
13 maart 2007, 17:22
verkoop is 10 feb al begonne..

check datum van post en rest van t topic ;)

Reel Big Fish
13 maart 2007, 18:04
Ik heb er ook volop veel zin in, kijkende naar de line up. Ik ga sowieso heel het weekend dan, word ook mijn eerste keer op de camping! :rockon:

Malle Eppie
15 maart 2007, 17:23
SSSLLLAAAAAYYYEEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!


YYYEEEEEEEEEEEEEEEHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!

Payback's a bitch, motherf#cker!!

Damage Inc.
16 maart 2007, 13:55
Fields Of Ruck mja, nix boven een concert van een artiest zelf :) .
Als je begrijpt wat ik bedoel...

vox
16 maart 2007, 14:20
Ik heb er ook volop veel zin in, kijkende naar de line up. Ik ga sowieso heel het weekend dan, word ook mijn eerste keer op de camping! :rockon:

wordt voor fields of rock ook hun eerste keer, een camping

MetalPunk
17 maart 2007, 09:52
Net even ultimate guitar gecheckt en die zeggen dat velvet revolver ook al bevestigd is op fields of rock

European tour:

06/01 - Rock Am Ring - Nürburgring, Eifel, Germany
06/02 - Gods Of Metal - Idroscalo, Milan, Italy
06/03 - Rock Im Park - Zeppelinfeld, Nürnberg, Germany
06/08 - Download Festival - Castle Donington, Derby, England
06/15/16 - Provinssirock - Seinjoki, Finland
06/17 - Fields Of Rock - Walibi World, Biddinghuizen, The Netherlands
06/22/23 - Monsters Of Rock - Feria De Zaragoza, Zaragoza, Spain
06/25 - Le Zénith De Paris, Paris, France
06/26 - Volkshaus, Zürich, Switzerland
06/29 - Marley Park, Dublin, Ireland
07/02 - Quart Festivalen - Idrettsplassen, Kristiansand, Norway

Bron: http://www.ultimate-guitar.com/news/upcoming_tours/velvet_revolver_more_tour_dates.html

sandra-kane
19 maart 2007, 15:52
wooow cool :punk:

new deep
19 maart 2007, 18:11
ik ben van de party!! Goede line-up.. alleen nog wat weinig 'Zweedse Metal'

FrankC
19 maart 2007, 18:18
In Flames mag er van mij ook bij!

john5
20 maart 2007, 14:41
ik ben er ook bij...het zij als shirtsverkoper en kaartjescontroleur

Ghostface
22 maart 2007, 19:43
Niemand minder dan Velvet Revolver beklimt op zondag 17 juni het hoofdpodium van Fields of Rock. Op zaterdag wordt het programma in de tent aangevuld door Hinder. Meer info over deze twee bands is hier te lezen. Daar is ook een mooie wedstrijd te vinden waarmee je in het bezit kunt komen van het nieuwe album van Hinder!

Bron: www.fieldsofrock.nl

SLASH!! :D

spanky_franky
22 maart 2007, 21:00
Overigens speelde Velvet Revolver zijn eerste concert op Nederlandse bodem ook in Biddinghuizen, op Lowlands 2004
JAAAAH daar stond ik vooraan!!! !! ! !

sorry moest er even uit.

new deep
23 maart 2007, 11:56
Die nieuwe van Type o Negative is trouwens net als de laatste Machine Head als vanouds....

ben benieuwd hoe dat live met een biertje in het (avond)zonnetje klinkt

Strangegun
24 maart 2007, 00:06
Hmm Velvet revolver weet niet of ik hier blij van word, iemand zei dat die zanger niet echt doet zingen. anyway MIjn band is Machine Head daarom ga ik er ook heen :)

Dean_Rebel_Cees
24 maart 2007, 00:12
Toch wel Black label society en Ozzy.. Vooral om die gitarist, steen goede gitarist :)

kassie
24 maart 2007, 01:41
Hmm Velvet revolver weet niet of ik hier blij van word, iemand zei dat die zanger niet echt doet zingen. anyway MIjn band is Machine Head daarom ga ik er ook heen :)

hij zingt wel echt, thats for sure. maar of hij ook mooi zingt daar zijn de meningen over verdeeld.

Strangegun
26 maart 2007, 17:56
Iemand zei dat Metallica wellicht ook komt. :satisfie:
Hebben jullie hier ook iets over gehoord ?

ruben knipping
26 maart 2007, 18:58
Nee, en me lijkt het haast ook niet mogelijk
Alle datas zijn al bekend van hun nieuwe tour
en FoR heeft al headliners..

maar niks is uitgesloten

Strangegun
31 maart 2007, 01:22
Een vriend van me kwam vandaag met een dikke smile naar me toe en zij dat Hatebreed ook kwam. Weet iemand of dat waar is want weet namelijk niet meer waar hij dat gelezen had...

Edit : http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=3472 :D

el loco
31 maart 2007, 09:26
Wreed! Nu Chimaira en Lamb of God nog... (oh en als we toch bezig zijn: Unearth)

ruben knipping
31 maart 2007, 09:38
Op www.festivalinfo.nl staan de bands altijd eerder dan dat ze op de site van bijv FoR staan

http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=5469

Strangegun
6 april 2007, 14:14
DE NIEUWE NAMEN

Hatebreed
Papa Roach
Mastodon
Amon Amarth
Fastway
Pain of Salvation
Lauren Harris
Bloodsimple
Walls of Jericho

happynjitram
7 april 2007, 01:41
DE NIEUWE NAMEN

Hatebreed
Papa Roach
Mastodon
Amon Amarth
Fastway
Pain of Salvation
Lauren Harris
Bloodsimple
Walls of Jericho

Aardig lijstje... alleen papa roach mag wegblijven, graag zelfs. En Lauren Harris treedt ook alleen maar op omdat haar papa een grote vinger in de pap heeft.

Zelf geef ik nogsteeds de voorkeur voor graspop. Affiche is bijna hetzelfde, alleen graspop is zoveel gezelliger!!

Reel Big Fish
7 mei 2007, 19:16
Wat een line-up jongens!

Slayer
Megadeth
Iron Maiden
Dream Theater
Machine Head
Dragonforce

Oh my god, wat een gitaar-geweld, gelukkig heb ik mn kaartje al binnen! :rockon:

Strangegun
8 mei 2007, 07:49
Voor mij is het toch wel :
Maar de rest is natuurlijk ook geweldig
Slayer
Korn
Machine Head
Devildriver
Hatebreed
Ill Nino

vox
10 mei 2007, 15:16
velvet revolver en motorhead en ozzy en iron maiden ga ik speciaal heen..

}{Metalmaster}{
10 mei 2007, 17:50
velvet revolver en motorhead en ozzy en iron maiden ga ik speciaal heen..


Ik had Motörhead in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard gezien 8-) Die gitarist keek zo naar mij, wil je de plectrum hebben (zo keek hij). Gooide hij hem persoonlijk naar mij toe, uiteindelijk 2 plectrums dus van Phil Campbell :D:D Ze zijn ingelijst met foto's van het concert

Greetz Wieger

JeffreyButer
20 mei 2007, 20:26
Even goed nieuws over de Maiden setlist.
De tour die Maiden doet heet A Matter Of The Beast. Het album The Number Of The Beast viert zijn 25ste verjaardag en dat doet Maiden ook door 5 nummers van dit album te spelen. De nummers zijn waarschijnlijk:
Hallowed Be Thy Name :rockon:
The Number Of The Beast
Run To The Hills
Children Of The Damned :rockon:
22 Acacia Avenue (of The Prisoner) :rockon:


Tevens speelt Maiden 5 songs van het laatste album A Matter Of Life And Death. En naast deze tien songs zullen nog enkele Classics gespeeld worden.

Nou Mensen...Is dat geen geweldig nieuws? Het wordt een groot feest om Maiden te zien zeker met zo een setlist. Ik heb ze vorig jaar gezien in de Brabanthallen waar ze het hele nieuwe album speelden. Het was echt geweldig dus ik weet zeker dat het deze keer ook geweldig wordt.

UP THE IRONS!!! :rockon:

Reel Big Fish
20 mei 2007, 21:05
Ik zeg:

Happy times!! - Borat

vox
20 mei 2007, 23:00
Ik had Motörhead in de Waerdse Tempel in Heerhugowaard gezien 8-) Die gitarist keek zo naar mij, wil je de plectrum hebben (zo keek hij). Gooide hij hem persoonlijk naar mij toe, uiteindelijk 2 plectrums dus van Phil Campbell :D:D Ze zijn ingelijst met foto's van het concert

Greetz Wieger

wel gaaf... ik wou ook heen in de waerdse maar kon niet, ach dan nu maar voor de 2e keer

Reel Big Fish
23 mei 2007, 10:10
Het programma staat op de website! :rockon:

artnaz
23 mei 2007, 11:53
:o...DREAM THEATER; HEAVEN & HELL; IRON MAIDEN; OZZY OSBOURNE...:o

Nou zit ik echt behoorlijk te twijfelen... Alleen al voor Heaven & Hell moet ik er eigenlijk heen, want ik heb nog steeds niks gehoord over een apart concert van hun...

FrankC
1 juni 2007, 08:08
Nog twee weken........ De kriebels beginnen te komen. Lekker naar brullende rectifiers en JCM`s luisteren!

Strangegun
1 juni 2007, 10:09
Ja hier begint het ook een beetje :)

FrankC
1 juni 2007, 10:19
Altijd leuk om naar de backline te gluren! Hopelijk waait het niet te hard.

Strangegun
1 juni 2007, 11:03
enige waar ik een beetje tegenaan kijk is Korn want daar verwacht ik toch best veel van, en op tv bij pinkpop vind ik het een beetje jammer zonder de oude gitarist :(

Rockmo(ther)
1 juni 2007, 11:14
Ik heb er zin in!!!!
Heb wat muziek van Kamelot geluisterd, daar ben ik ook al erg enthousiast over. Er zijn maar weinig bands waar ik echt niet naar toe wil..;)

SDMF_Lispel
1 juni 2007, 11:55
Ik ben dr bij voor:

Ozzy / BLS
maiden
motorhead
H & H
Amon Amarth
en Slayer

van vrijdag tot maandag ochtend !

Reel Big Fish
1 juni 2007, 12:25
Same here, vrijdag tot maandagochtend! Ik heb er echt zin in.. MEGADETH!! :rockon:

FrankC
1 juni 2007, 14:25
Is er wat te doen op de camping op vrijdag?

Reel Big Fish
1 juni 2007, 14:31
Hmm geen idee, maar ik ga met mn bandmaatjes en de oude gitarist dus het word vast gezellig! 8)

SDMF_Lispel
1 juni 2007, 15:31
Is er wat te doen op de camping op vrijdag?

Headbangers Ball @ Fields of Rock
1-6-2007

Op vrijdagavond 15 juni, vanaf 18.00 uur, vindt op Fields of Rock het Headbangers Ball plaats in en rondom de Temple of Rock. Bezoekers met een weekendticket of een campingbandje kunnen hier terecht voor een drankje, een hapje, de Grunt zo hard je kunt wedstrijd en een dansje bij Deaf Metal.

Reken niet op zware decibellen, maar wel een flinke dosis gezelligheid op het Headbangers Ball tijdens Fields of Rock 2007. De Groefridders (John van Luyn en Pascal Bouma) zullen tijdens Deaf Metal (wat plaatsvindt vanaf 21.00 uur in de Temple of Rock) bewijzen dat je wel degelijk met een koptelefoon op je hoofd kan headbangen. Ook kun je meedoen aan de wedstrijd 'Grunt zo hard je kunt'. Deze wedstrijd vindt plaats in een speciaal hiervoor ingerichte stand links van de Temple of Rock. Dagelijks, en dus ook op vrijdagavond al, zijn hiermee mooie prijzen te winnen. Hou deze website goed in de gaten voor meer informatie over 'Grunt zo hard je kunt'!

Het Headbangers Ball vindt ook plaats op zaterdag- en zondagavond (dan helaas zonder Deaf Metal) vanaf het moment dat de afsluitende act de laatste noten heeft gezongen. Wederom kunnen (alleen) de bezoekers in het bezit van een weekendticket of een campingbandje hier terecht om de festivaldag waardig af te sluiten.

FrankC
1 juni 2007, 18:57
Ah oke! Bedankt! Ik hou het maar bij twee nachten.

FrankC
1 juni 2007, 19:08
Shit Ill Nino tegelijk met Motorhead. Damn overkill!

el loco
1 juni 2007, 22:15
Vette shit! Begin er steeds meer zin in te krijgen. Ouderwets festivalweekend: veel bier, harde muziek, was al weer veel te lang geleden!


enige waar ik een beetje tegenaan kijk is Korn want daar verwacht ik toch best veel van, en op tv bij pinkpop vind ik het een beetje jammer zonder de oude gitarist

Ik zag het vorige week op tv en vond het echt zwaar klote. Ze speelden nummers die ik wel vet vind, maar het vuur is er echt af. Behoorlijk ongeinspireerd en energieloos. Ik weet iig wat ik niet ga kijken!

new deep
11 juni 2007, 21:09
Shit Ill Nino tegelijk met Motorhead. Damn overkill!

Ga duidelijk naar Ill nino, maar de keuze tussen Volbeat en Black Label Society en later tussen Suicidal en Type o Negative gaat lastig worden..

FrankC
11 juni 2007, 21:30
Ill Nino is erg gaaf live. En vergeet Devildriver niet!
Nog 1 week!!

vox
11 juni 2007, 22:44
ik ga dus veel mede posters zien en tegen komen????

Reel Big Fish
11 juni 2007, 23:48
Mij kun je sowieso bezichtigen :p

Strangegun
12 juni 2007, 07:03
Ill nino is zeker ruig maar ik denk dat ik toch maar naar motorhead ga want ze spelen gelijk :(

Bins
12 juni 2007, 10:29
Ik ga alleen zaterdag, zo'n heel weekend vond ik toch iets te prijzig (vooral met bierconsumptie meegerekend). Het gaat mij eigenlijk toch alleen maar om Maiden :)

Wel nifterig dat de NS dus geen extra treinen inzet... De boel is nu om 22.45 afgelopen, en de laatste bus richting bewoonde wereld gaat om 23.30. Daar moeten dus tigduizend mensen in, en ik heb zo'n flauw vermoeden dat wij niet de eersten gaan zijn...

Naja, maar hopen dat ik dronken genoeg ben om het de hele nacht vol te houden/ergens in de bosjes in slaap te vallen :D

Reel Big Fish
12 juni 2007, 10:32
Duuuuuude!! Wij hebben met zn 4-en een 6 persoons tent. Je mag best crashen :p

Madcow
12 juni 2007, 11:00
Ik ga ook naar fields of rock :dance:
2 kaartjes gewonnen op de radio met grunten(bij giel beelen) :rockon:
Anyway, Ik zie jullie wel
Rock out with your cock out :rockon:

Rockmo(ther)
12 juni 2007, 11:03
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Bijna!!

RRRobin
12 juni 2007, 11:44
yeah! Hoop dat het weer een beetje ok blijft!

armageddon
12 juni 2007, 11:52
Ik ga ook naar fields of rock :dance:
2 kaartjes gewonnen op de radio met grunten(bij giel beelen) :rockon:
Anyway, Ik zie jullie wel
Rock out with your cock out :rockon:

Haha, was jij die ene die tegen die meid moest? :D

Madcow
12 juni 2007, 15:10
Zeer zeker :rockon:
gelukkig kon ze het niet, hehe, Wat heb ik toch geluk
Als ik morgen slaag:
Nieuwe Line6 150 watter
Wacken
Veel geld
Fields of rock


Als ik niet slaag
100 euro bier kopen
Kaal scheren :seriousf:

Maar ik denk wel dat ik slaag, Zou anders heel erg naar zijn om nog een jaar over te doen

Bins
12 juni 2007, 18:44
Duuuuuude!! Wij hebben met zn 4-en een 6 persoons tent. Je mag best crashen :p

Hehe.. Als we op de 1 of andere manier die camping op kunnen sneaken vinden we vast wel een tentje ergens ;)
Maar zal wel dikke security zijn.

Reel Big Fish
15 juni 2007, 15:57
Mn mates zijn nu al onderweg. Ik sta morgen vroeg op en ga met mn weekend OV kaart ernaar toe

Strangegun
15 juni 2007, 16:32
Wij gaan morgen vroeg om half 8 vanuit limburg met mijn vader en een collega van hem, en ik zelf met 2 vrienden :)

dit ga ik denk ik bekijken zo als het er nu voor staat

Zaterdag
Panic Cell
Papa Roach/in this moment
Machine Head
pauze niks dus want heaven& hell/aiden/dublin death patrol ken ik niet messchien iemand hier een tip welke van de 3 goed is ?
Slayer
Kamelot of wachten op Iron Maiden
Iron Maiden

Zondag
Black Label society
Walls of Jericho
Devildriver
Motorhead
KOrn
Pauze
Korn
Suicidal Tendencies
Velvet Revolver
Hatebreed
Ozzy Osborne

Rockmo(ther)
15 juni 2007, 16:44
Heaven&Hell schijnt goed te zijn!

Reel Big Fish
15 juni 2007, 17:01
Heaven&Hell = Black Sabbath, maar dan met Dio als zanger. In Dublin Death Patrol zitten de mannen van Testament... word dus nog lastig..

Strangegun
15 juni 2007, 17:48
In welke band zat die dochter van Iron Maiden ? iemand zei walls of jericho maar dat geloof ik niet :p

Reel Big Fish
15 juni 2007, 18:01
Nee man, Lauren Harris... het dochtertje van Steve Harris ;)

Reel Big Fish
15 juni 2007, 18:08
Btw dude, waarom Walls of Jericho als Megadeth dan ook speelt? :stop:

Megadeth > Walls of Jericho

Ik ga het zo doen:

Zaterdag

Panic Cell
Papa Roach
In this Moment
Machine Head
Dublin Death Patrol
Heaven & Hell
Mastodon
Slayer
Dragonforce
Maiden

Zondag

Black Label Society
Megadeth
DevilDriver
Motörhead
Korn
Velvet Revolver
Dream Theater
Ozzy Osbourne

... en dan naar huis!

Menneskedyr
15 juni 2007, 18:45
Vriend van me staat achter de muntenverkoop.
Dus als je iemand van ong. 17 ziet, lang, zwart, golvend haar, schup 'm even voor me. :cooler:

Strangegun
15 juni 2007, 20:10
Btw dude, waarom Walls of Jericho als Megadeth dan ook speelt? :stop:

Megadeth > Walls of Jericho




Omdat ik ze beter vind ? maar denk dat Megedeth toch wel iets gezelliger is ;) dus moet dat eve veranderen

Reel Big Fish
15 juni 2007, 20:40
Walls of Jericho is toch die screamo shit met A trigger full of promises ofzo? Megadeth vind ik niet alleen beter, Megadeth ís beter :D

Tot morgen! :rockon:

espex87
16 juni 2007, 07:53
I'm ready for take-off. :cooler:

RRRobin
16 juni 2007, 14:21
kan niet wachten! Morgen vroeg weg, wil black label namelijk voor geen goud missen.. Voor mensen die vanavond weer terugkomen, is parkeren beetje redelijk geregeld zonder dat je 2 uur in de file moet staan? :p

chubbyfan
16 juni 2007, 17:35
baal een beetje dat ik vandaag niet ben gegaan
mijn zusje is daar nu en ze belt me steeds op
krijg nu toch wel de kriebels
maar ja, morgen hebben we beter weer :hippie:

Slevin
16 juni 2007, 19:33
Vriend van me staat achter de muntenverkoop.
Dus als je iemand van ong. 17 ziet, lang, zwart, golvend haar, schup 'm even voor me. :cooler:

Want die zie je verder niet op Fields of Rock _O-

RRRobin
16 juni 2007, 21:56
omg! lees net dat machine head niet door is gegaan vandaag?! dat maakt het al wat meer goed dat ik vandaag niet ben geweest :p

Les Paul R8
17 juni 2007, 00:45
Verslagje van de zaterdag

Begonnen met After Forever....wat kan die Floor toch zingen! Goed geluid, professioneel. Lekker om mee te beginnen

Fastway....Fast Eddie Clarke moet je gewoon gezien hebben. Het viel op dat het er steeds drukker werd. Prima zanger en gewoon lekkere band. Beste gitaargeluid wat mij betreft: Les Paul met JCM800 :D

Heaven & Hell....hoef ik denk ik niets over te zeggen. Alle klassieke Dio nummers kwamen voorbij. Heerlijk gewoon.

Kamelot....Leuke band, sound was matig. Spelen goed, maar miste een beetje de subtiliteit van de CD's.

Pain of Salvation...ben tijdens het 2e nummer weggelopen. Niet mijn soort muziek

Maiden...Leuke mix van oude en nieuwe nummers.

Bins
17 juni 2007, 13:27
Aiden: Waardeloos.. Wel supervette stage moves. Mn nichtje heet Aiden, dus ik wilde heel graag dat deze band fucking dope was, maar helaas. Na 10mins wel gezien.

Heaven & Hell: Supervet! Ik ben helemaal niet zo'n Sabbath kenner, maar ik stond met een big smile te kijken.

Slayer: Herrie... 4 nummers gekeken. Wilde reign in blood op zich wel horen, maar ik trok et echt niet meer.

Dragonforce: Wel aardig, maar beetje chaotisch en iets te veel nintendo geluiden naar mijn smaak. Wel een super show maken die gasten ervan.

Maiden: Hier kwam ik voor, en ik ben niet teleurgesteld. Was echt gaaf, en ik had een prima plekkie. Lekker dichtbij. Goed geluid, goeie nummers, Eddie in een grote tank.... Good times.

Vervoer was klote georganiseerd, alles was duur... Maar mijn grootste probleem met Fields of rock was het feit dat er GEEN FAKKING ALCOHOL IN HET BIER ZAT!!!! Ik heb niet eens een kater man... Normaal is het na afloop van zo'n feest 1 grote dronken bende, maar zelfs mn maat die het allerslechts tegen alcohol kan was niet lam. Wat een bende zeg.

F*R*E*A*K
17 juni 2007, 14:42
Ik ben echt blij dat ik mn oordoppen meehad.
Vooral bij dragonforce kreeg ik pijn in mn oren....

Die gasten van aiden vond ik echt uber kansloos, een beetje vragen of er metalheads aanwezigzijn... tsss.
En dan ff staten dat ze blij zijn dat er toch metalheads zijn die naar hun gay-ass bandje zijn gekomen.
En dan ook nog VRAGEN om een circlepit

Mijn hoogte punt was toch wel maiden.
Hoewel slayer en panic cell ook vetjes waren.

JeffreyButer
17 juni 2007, 18:08
Gister op Fields geweest en heb me prima vermaakt. Ik kwam voor Maiden (mijn 3de keer) en ik moet zeggen dat ze GEWELDIG waren. In het begin was het publiek nog wat stijfjes maar na wat klassiekers kwamen ze los. Ik ben zelf naar voren gelopen en stond op de 3de rij. Tevens ben ik ook nog de gelukkige die het polsbandje van Steve Harris heeft gevangen :D.
Het geluid was erg goed (beter dan Bospop 2005) en ze lieten zien dat ze goede artiesten zijn. De solo's van de 3 gitaristen waren erg lekker en ook Steve Harris op de bas was geniaal. Ik verbaaste me er over hoe snel hij speelde. Tevens klonk Bruce erg goed. Ik kan niet wachten tot volgend jaar. Dan krijgen we de Powerslave tour :D.
Kortom..Maiden was geniaal en ze lieten zien waarom zij de beste metalband zijn

Madcow
17 juni 2007, 19:25
1 ding:

GOD HATES US ALL!

btw voor de mensen die mij misschien hebben gezien
Rood harige
Houthakkersshirt open
Shirt van Slayer of Obituary
vooraan van slayer, ddp, heavenundhell

chubbyfan
17 juni 2007, 23:27
het was geweldig vandaag,kom net thuis we zijn halvewege ozzy weggegaan
tijdens die kutsolo van zakk ,duurde veel te lang
volbeat was fantastisch net als type o negative en motorhead
volgend jaar weer

espex87
18 juni 2007, 00:57
Machine head :(

kassie
18 juni 2007, 03:06
hoe was velvet revolver?

Reel Big Fish
18 juni 2007, 12:51
Kut, ronduit kut. Ik heb het een kans gegeven, maar ik vond er niks aan. Die zanger die door die megafoon stond te bléren verkrachtte alles. Grootste verrassing voor mij waren de Suicidal Tendencies. Damn, die gasten kunnen scheuren! Verder was het natuurlijk jammer dat Machine Head niet kwam, maar Slayer, Iron Maiden, Megadeth... allemaal echt té vet.

Bij Slayer nog ffies in de pit gestaan, tot ik een vuist tussen mn ribben kreeg, toen ging ik maar ffies weg haha. Speelde wel hun beste nummers imo.

Iron Maiden had echt een vette show en ze speelde gelukkig niet zoveel van het nieuwe album. Echt heel veel classic Maiden songs gehoord, GE-NIE-TEN! Bij The Trooper kon ik de vlag bijna aanraken, zo dichtbij stond ik :)

Megadeth vond ik zó retestrak spelen. Die nieuwe samenstelling van Mustaine zn band valt echt niet tegen. Nauwelijks fouten gehoord en bovenal, weer weinig van het nieuwe album! Peace sells, Holy wars, Wake up Dead!, Tornado of Souls... YEAH!! :rockon:

Dan de laatste band die ik graag wilde zien; Dream Theater. Petrucci is mijn idool en daarom deed ik mn best om dichtbij te komen. Succes geweest! Ook hier weer; weinig van het nieuwe album! Ze speelde zelfs mijn favoriete nummer Endless Sacrifice. Ik heb echt puur staan genieten toen, dat gevoel kan ik gewoon niet beschrijven.

Verder Papa Roach, Motörhead en een heel klein stukje Black Label Society gezien (die wachtrij voor het festival was fucked up lang),... waren ook erg kick ass! Al met al een kick ass festival, die het geld dubbel en dwars waard was. Over geld gesproken... ik vond het wel duur allemaal (het eten/drinken), als je het mij vraagt té duur. 2,20 voor bier zonder alcohol, 3,30 voor een beetje friet... wtf heeft die organisatie gedacht... de kaartjes waren lekker goedkoop dus maken we dat maar duur?

chubbyfan
18 juni 2007, 12:56
heb de hele dag bij het grolschtentje bier gehaald,kreeg je flesjes
moest je alleen binnen opdrinken maar ja,stukken beter dan die plastic
kutbekertjes

el loco
18 juni 2007, 12:57
Zo, net terug, ben weer schoon :) Vet weekend! Sfeer was top, vette bands. Belachelijk alleen dat het op zaterdag om 23.00 over was... prutsers.

Hatebreed, Walls of Jericho, Bloodsimple en Mastodon waren wat mij betreft hoogtepunten. Velvet Revolver was leuk omdat ik Slash even van dichtbij kon bekijken, hij is toch de reden dat ik gitaar ben gaan spelen. De muziek was erg naar vond ik.
Meer dieptepunten: Ozzy moet echt stoppen nu, Heaven & Hell was ook behoorlijk zware zaadmuziek, Machine Head die niet speelt. Kut van de organisatie trouwens, want ik zag Rob Flynn met die gasten van Hatebreed lullen voor hun gig, voor MH kan je best een band ertussenuit kicken!

Anyway, ik ga volgend jaar weer!

chubbyfan
18 juni 2007, 13:04
http://i12.tinypic.com/4mjqx6v.jpg
was ook erg gaaf

Reel Big Fish
18 juni 2007, 13:09
Machine Head die niet speelt. Kut van de organisatie trouwens, want ik zag Rob Flynn met die gasten van Hatebreed lullen voor hun gig, voor MH kan je best een band ertussenuit kicken!
Op http://www.fieldsofrock.nl/ staat dat ze met de bus ergens vaststonden... dus weet je het wel zeker? Anders vind ik het nog triester van de organisatie dat ze ons voorliegen.

el loco
18 juni 2007, 13:13
Ze waren er wel, alleen te laat (een dag ofzo) en mochten niet meer spelen! www.machinhead1.com zelf wilden ze echt wel!

Primitive
18 juni 2007, 13:16
Kom net terug van het terein heb niet veel gezien eigenlijk.
Kleine stukjes van Maiden, Korn, en Ozzy en dat klonk allemaal wel top.

over machine head, die stonden met pech in Duitsland ja daarom ging het optreden niet door.

Kan verder niet klagen over de organisatie omdat ik er bij werk natuurlijk:P

Reel Big Fish
18 juni 2007, 13:18
Omgies, dan hadden ze met gemak een andere band kunnen kicken, Korn ofzo want die vond ik écht kut. :p

Strangegun
18 juni 2007, 13:19
Zaterdag:

De poorten gingen veel te laat open pas om 12 uur terwijl de eerste band al om half 1 begint Maar mijn eerste band was panic cell en die begonnen om half 1

Panic Cell vond ik zelf heel goed kon de hele band niet maar ze bevielen me wel.
Papa Roach ook top zeker het laatste nummer was mooi en die zanger was ook lekker bezig.
Machine Head, ik kon wel gaan huilen meer wil ik ook niet over hun zeggen maar ze komen 20 november weer :)
Aiden, wat een kut band en die zanger kon ik ook wel ophangen wat een aso en hij had gelijk zijn band is homo en dan nog op het laatst bij zo'n groote vent gaan zeiken of die hem wil helpen met het maken van een wall of dead.
Slayer, was gewoon super lekker vooraan gestaan

Iron Maiden geweldige show, Maar is niet echt mijn muziek.

Zondag :

Black Label society, was echt top kreeg toch vaak kippenvel tijdens dit concert.
Megadeth, heb ik 4/5 nummer naar gekeken en ben toen naar devildriver gelopen
Devildriver was echt top vond het alleen jammer dat ze niet in de tent speelde. Dacht op het begin dat ze het nooit voormekaar kregen om daar een circle pit temaken maar toch deden ze het ^^.
ill Nino, was ook lekker mooi gespeeld ben wel eerder gegaan want had honger en had een pauze nodig.
Korn, had niet zo'n groote verwachting van hun nu hun gitarist weg is maar ze waren top in een woord gewoon geweldig.
velvet Revolver, ging wel ook niet echt mijn smaak maar wou slash wel is zien.
Hatebreed was ook zeer ruig alleen jammer dat ik een groep met kiste met witte veters met nog wat andere vieze tekens zag staan. (ik moet die lui niet) En daar bedoel ik zeker zo'n wijf mee. maar na 30 minuten of zo zat ze lekker buiten de mosh pit te huilen XD

Ozzy Osbourne, mijn vader vond hem niet goed zong ook een paar keer vals. Ik zelf zat op het grasrechts van het podium.


Ik Had trouwens een sepultura shirt aan op zaterdag en heb oranje/rood haar Zondag had ik een graspop shirt aan.

vox
18 juni 2007, 13:21
ik ben niet op de rage stage en die andere tent geweest.. ben de hele 2 dagen bij de mean stage blijven staan.. tegen de hekken van de beveiliging

ik vond elk optreden geweldig daaro.. mijn helden van dichtbij (slash en motorhead al een keer gezien maar een 2e keer kan geen kwaad)
ik moest alleen ff met een maat van me doorbijten bij slayer en korn, daar vind ik persoonlijk helemaal niks aan..

maar black label en megadeath, heaven en hell en iron maiden waren geweldig..

de 2e dag was wat beter ingedeeld, ik vond persoonlijk dat de betere bands mooi achter elkaar kwamen die, die dag ingedeeld stonden (zondag was meer mijn muziek, daargelaten iron maiden en heaven and hell op zaterdag).. het was een geweldig weekend.. niet teveel regen maar ook niet te weinig.. genoeg drank.. en aan het eind van de zondag, een mooi kampvuur van tentjes, plastic en alles wat je maar kon vinden.

RRRobin
18 juni 2007, 13:46
damn was echt supervet gisteren! Black label society begon al zo goed, toen kon mn dag opzich al niet meer stuk :p Stond ook goed dichtbij het podium telkens, verder nog gezien:

Megadeth: positief verrast
Korn: Nog positiever verrast
Motorhead: Was wel ok, veel van hetzelfde, maar dat kwam misschien omdat het geluid zo fkin hard stond en ik voor de speakertoren stond :p
Velvet revolver: Wel goed, ondanks dat iets van een bass enorm resoneerde op de plek waar ik stond, kon slash ook niet zo goed horen btw. Die andere gitarist had echt mooie gitaren bij zich trouwens.
Stukjes van DevilDriver en Suicidal Tendencies die ik hoorde waren ook goed.
Dream Theater: Superstrak, die gasten spelen echt strak.
Ozzy: Echt geweldig, hij zong een stuk beter dan ik had verwacht en de show was gewoon vet.

Overigens erg blij dat ik mn oordoppen bij me had. Man wat stond het geluid hard :p

Strangegun
18 juni 2007, 13:51
Bij iron maiden stond het geluid niet zo hard vroeg het tijdens ut concert aan een vriend van me iedereen keek me aan van, he waar heb jij het over XD

robert-gitarist
18 juni 2007, 17:05
http://i12.tinypic.com/4mjqx6v.jpg
was ook erg gaaf

Lelijkste SG ever! :stop:
Daar zou nog niet eens de naam Stagg op mogen staan.

ik ben helaas niet naar FoR geweest omdat ik het financieel niet zou redden helaas. Wou wel maar ja. Wel hele mooie bandlist btw. Had graag BLS willen zien. Jammer zeg van Machine Head maar wel verrot van de organisatie dat ze desondanks niet mochten spelen. Speelde Rammstein trouwens nou wel of niet of FoR?

Reel Big Fish
18 juni 2007, 18:09
Niet... +asd

Rockmo(ther)
18 juni 2007, 21:35
Ozzy: Echt geweldig, hij zong een stuk beter dan ik had verwacht en de show was gewoon vet.

Overigens erg blij dat ik mn oordoppen bij me had. Man wat stond het geluid hard :p


Wat had je dan in vredesnaam verwacht???? Man, wat was de zang slecht!!!!!
Idd slim om oordoppen mee te nemen.. Vooral bij Megadeath en Motorhead was dit fijn vanwege het filteren...Klonk een stuk beter zo..


Anyway..mijn commentaar:
Zaterdag:

After Forever kende ik nog helemaal niet, maar was erg goed. Wel mijn smaak. Doet nog het meest denken aan bands als Within Temptation, Evanescence e.d. De zangeres was erg sterk qua stem.

Machine Head had ik graag willen zien/horen, maar die stonden ergens in Duitsland vast, dus dat ging helaas niet door..

Heaven & Hell (Black Sabbath, maar zonder Ozzy) was goed. Zeker als je bedenkt dat die mannen allemaal iets van 60 jaar zijn..
Het was ook leuk om Neon Knights nu live te horen, omdat ik die ook in de band zing.

Fastway had ik me ook niet in verdiept vantevoren, maar het was zeker niet verkeerd. Rock met bluesinvloeden. Wel begon het een beetje op elkaar te lijken allemaal naar een aantal nummers.

Pain of Salvation was ook letterlijk 'pain'. Ik werd helemaal zenuwachtig van dat hoge geschreeuw van de zanger en we zijn tijdens het 2e nr weg gegaan.

Kamelot was een van de bands waar ik echt naar toe wilde. Ik had hun muziek al een tijdje vantevoren geluisterd en de CD zat bijna standaard in de auto. Helaas was de balans tussen zang en muziek niet geweldig op het podium. Je kon wel horen dat de zanger echt wel goed (!) kan zingen, maar het viel een beetje weg bij de knallende gitaren.. Wel een vreselijk sterke show (en wat een uitdrukkingen op de zanger zijn gezicht)!! Jammer van het geluid... Dat wordt dus gewoon weer de CD's draaien.. .

En dan last but not least op de zaterdag:
Iron Maiden.. Was erg leuk om ze eindelijk in het echt live te zien/horen. De show was geweldig. Was weer veel aandacht aan besteed. Al met al een leuk optreden!

Zondag:


Helaas moesten we het optreden van Black Label Society (band van Zakk Wylde) missen doordat het te druk was bij de ingang en we niet op tijd binnen konden zijn.

Snel naar Megadeath gegaan en dit keer rustig aan de zijkant gezeten (in de regen..). De muziek was zelfs met oordoppen in daar hard genoeg. Vond het een goed optreden. Dacht altijd dat het niets voor mij was, maar ik ben overtuigd.. Toch maar eens wat meer van ze luisteren.

Motorhead was echt erg goed!! Wat een goede performance!! Ik heb echt genoten.

Toen naar Hinder. Ik had van onze gitarist (Les Paul R8) al wat nummers gehoord, maar was nog niet echt overtuigd. Toch maar meegegaan. Ik ben blij dat ik dat gedaan had. Lekkere recht-door-zee rock. De band stond er gewoon, alles was zoals het zou moeten. Een aangename verrassing dus.

Type O Negative. Veel over gehoord en wat muziek van gehoord.
Nu live. Het optreden was zeker goed, maar het was niet iets waar ik echt warm voor liep. Maar ja, kan ook niet alles goed vinden..

Eerder weg gegaan om naar Velvet Revolver (met Slash) te gaan kijken en luisteren. Beetje afwachtend. En weer verrast! Wat een goede show. Was ook leuk om nog een oud GNR nummer te horen. Deze zanger bracht het er een stuk beter vanaf dan Axl live deed..
En Slash was geweldig, zeker in zijn solo's!!! Helaas "moesten" we eerder weg, want ik wilde per se Dream Theater helemaal zien...

Dream Theater.. 1 van mijn meest favoriete bands tegenwoordig. (En niet te vergeten van mijn zoontje..). Man, ze hebben het helemaal waar gemaakt!!! Geweldig!! Ik was aan het einde nog zonder mijn gezelschap, maar ik heb tegen het hek aan gestaan en uitbundig genoten. Hevig onder de indruk....

Uiteindelijk Ozzy Osbourne. Ik hoorde van een afstandje de zang al duidelijk. En dat was niet prettig in het gehoor liggend...
Die man moet niet meer live op het podium. De band zelf was erg goed, maar de zong was echt slecht. Elke zin bevatte wel valse noten.
We zijn dan ook erg snel weer vertrokken.

Maar al met al was het echt een succes. Ik heb genoten!!!

vox
18 juni 2007, 23:21
Eerder weg gegaan om naar Velvet Revolver (met Slash) te gaan kijken en luisteren. Beetje afwachtend. En weer verrast! Wat een goede show. Was ook leuk om nog een oud GNR nummer te horen. Deze zanger bracht het er een stuk beter vanaf dan Axl live deed..

scott mist wel dat gene wat de nummers toch een stuk specialer maken (nietemin zet hij het goed neer dat ff duidelijk).

Ik vond het optreden van GnR goed maarja dat is smaak en het gevoel waarmee je er naar toe gaat, dus dat wil ik zeker niet tegen spreken.
(Ook dat wat je schreefover ozzy puur smaak en het gevoel)..

vanaf je 13e fan en dan eindelijk eens live zien op je 21ste is toch zoiets van tjah andere bandleden same shit maar je gaat ook uiteindelijk voor de band dragende axl rose, oke slash en izzy/gilby en duff en steven/matt maakte dan wel mede de "magie" guns n' roses maar het is toch een raar gevoel.. om velvet revolver GnR te horen zingen, nietemin een geweldige goed gelukte poging van mij had ie zo paradise city en andere klassiekers erbij mogen doen.

Over After Forever ik vond het vermakelijke muziek alleen die kerel door die microfoon had van mij weg mogen blijven.. Ik vond het lekker makkelijk te luisteren..

kassie
19 juni 2007, 06:20
Ik vond het optreden van GnR goed maarja dat is smaak en het gevoel waarmee je er naar toe gaat, dus dat wil ik zeker niet tegen spreken.
(Ook dat wat je schreefover ozzy puur smaak en het gevoel)..

vanaf je 13e fan en dan eindelijk eens live zien op je 21ste is toch zoiets van tjah andere bandleden same shit maar je gaat ook uiteindelijk voor de band dragende axl rose, oke slash en izzy/gilby en duff en steven/matt maakte dan wel mede de "magie" guns n' roses maar het is toch een raar gevoel.. om velvet revolver GnR te horen zingen, nietemin een geweldige goed gelukte poging van mij had ie zo paradise city en andere klassiekers erbij mogen doen.



ik ben al guns fan vanaf m'n 6e, toen guns dood ging had ik nooit verwacht ooit nog naar een optreden van hun te kunnen, dus dat velvet opgericht werd was voor mij een blessing in the sky, en axl dan met z'n coverband tjah. velvet blijft nog enigszins rock 'n roll, guns vandaag de dag helaas niet meer.

Solidkick
19 juni 2007, 09:23
Het was weer gezellig.
Zakk is de man!

RRRobin
19 juni 2007, 11:07
Wat had je dan in vredesnaam verwacht???? Man, wat was de zang slecht!!!!!
Idd slim om oordoppen mee te nemen.. Vooral bij Megadeath en Motorhead was dit fijn vanwege het filteren...Klonk een stuk beter zo..



Haha, nou ik heb wat dvd's gezien van de laatste jaren van ozzy, en dat was echt dramatisch kwa zang, dan viel dit nog wel aardig mee. Maar stond sowieso ver vooraan waar iedereen meezong, dus dan is het al beter te pruimen ;) En verder hoorde ik wel dat Zakk vrij veel mee zong om het een beetje zuiver te houden.

Rockmo(ther)
19 juni 2007, 11:17
Haha, nou ik heb wat dvd's gezien van de laatste jaren van ozzy, en dat was echt dramatisch kwa zang, dan viel dit nog wel aardig mee. Maar stond sowieso ver vooraan waar iedereen meezong, dus dan is het al beter te pruimen ;) En verder hoorde ik wel dat Zakk vrij veel mee zong om het een beetje zuiver te houden.


Haha. Vandaar..;). Ja, de rest was idd wel goed. Maar die zang van Ozzy heeft me toch doen besluiten eerder weg te gaan..

Malle Eppie
19 juni 2007, 11:45
Zaterdag even staan kijken bij The Spyders (Evan Seinfeld van Biohazard). Man, wat slecht!
Daarna gekeken bij Dublin Death Patrol, die alles weer helemaal goed maakten! Heerlijke trashmetal!
Jammer dat Machine Head verhinderd waren.

SLAYER was weer als vanouds, strak en goed. Mooi om te zien dat Tom tussen de nummers door zijn lachen niet kon laten. Betrapte Lombardo er voor het eerst in de 12 jaar dat ik SLAYER nu live zie op een fout!

Iron Maiden speelden ook een goede set. En wat een show!

Zondag meteen naar BLS voor de kunsten van Zakk. Pfffff, wat een gitaarspel! Heerlijk!
Daarna al snel Megadeth. Ja..., wel leuk maar het is niet mijn band.
Devildriver verraste me! Lekkere vette nummers en dan die circle-pit om de PA stand! Geweldig!!!
Tijdens Type O Negative lekker op het gras gelegen bij de Temple of Rock en tussendoor meegekeken bij Suicidal Tendencies! Jeugdcentiment!!!
Voor het eerst Hatebreed live gezien en ik ben overtuigd! Geweldig! Wat een pit!
Ozzy was leuk. Hij was niet bijster goed bij stem maar gelukkig maakten zijn collega muzikanten alles meer dan goed.

Heerlijk weekendje met gelukkig nog wel redelijk weer. Had stukken slechter gekund! Ik ben volgend jaar weer van de partij!!

vox
20 juni 2007, 01:50
ik ben al guns fan vanaf m'n 6e, toen guns dood ging had ik nooit verwacht ooit nog naar een optreden van hun te kunnen, dus dat velvet opgericht werd was voor mij een blessing in the sky, en axl dan met z'n coverband tjah. velvet blijft nog enigszins rock 'n roll, guns vandaag de dag helaas niet meer.

dat zeg ik smaken en meningen verschillen.. begrijp me niet verkeerd vind velvet revolver ook geweldig.. en gnr vind ik ook nog steeds goed..

new deep
20 juni 2007, 19:37
Was een ok festivalletje maar de communicatie van de organisatie had alleen wat beter gekund, zoals eerder gemeld.

Verder waren voor mij uitschieters: Suicidal (wat een vette funky band met die nieuwe gasten) Heaven & Hell, Ozzy (de band was super strak en Ozzy zelf vermakelijk/aandoenlijk), Ill Nino en BLS.

Reel Big Fish
21 juni 2007, 14:31
Heeft er iemand nog foto's/filmpjes gemaakt? Op www.video.google.nl kan ik een hoop filmpjes vinden, maar foto's vind ik toch ook altijd wel kick. Iemand enig idee waar ik die kan vinden op www.fieldsofrock.nl na?

wille525
21 juni 2007, 15:14
Panic Cell was de eerste band die we zagen. Gelijk een enorme verrassing! Metal van de bovenste plank. Een kruising tussen nu-metal met maiden-like melodielijntjes ertussen door. Erg cool!

Hell & Heaven was ook erg aangenaam om naar te kijken. Op zich ben ik wel een liefhebber van de DIO-sound.

Slayer vond ik echt een tegenvaller: de gitaren klonken naar poep. En dan dat ziele doek op de achtergrond. Kom op zeg! Toch blijf ik Slayer muziekaal wel OK vinden.

Maiden was geniaal. Ik zag ze voor de 6e keer. Dit was wel een van de beste shows die ik had gezien. Ook erg cool dat ze Childern of the Damned speelden. Hoewel ik niet echt onder de indruk ben van hun laatste album vond ik de nummers live zoveel beter dan de CD-productie. Daarnaast was Bruce bijzonder goed bij stem. Ik kan niet wachten tot volgend jaar. Bij de nieuwe slavery-tour zullen ze hun beste klassiekers gaan spelen!!

Strangegun
21 juni 2007, 15:49
Waar ik toch het meeste van op keek was black label society ik kon die hele band niet op een liedje na. Man wat waren die goed.

Oja de grootste fout van dit festival was dat ze veel telaat de deuren openmaakte kom op zeg 30 min vantevoren. dan kun je toch verwachten dat 1000de mensen telaat zijn ? (al was ik steeds optijd ook maar 5/10 minuten)

Rockmo(ther)
21 juni 2007, 16:40
Zit naar de foto's te kijken op de site. Maar de foto's waar Kamelot bij staat, kloppen niet qua titel.. Dit was van Pain of Salvation.. en die wil ik al helemaal niet gaan vergelijken met Kamelot.....(hele andere muziek!!) :sneaky:

RRRobin
22 juni 2007, 16:13
http://www.metal-experience.com/index1.htm << hier staan een hoop goede foto's.

JeffreyButer
24 juni 2007, 15:35
:rockon: Iemand interesse in Maiden live op Fields? :rockon:
Heb de bootleg :D :rockon:

jasper159
24 juni 2007, 15:53
Jaaaaaaa!! :)
Die wil ik wel

pepe1001
24 juni 2007, 16:28
:rockon: Iemand interesse in Maiden live op Fields? :rockon:
Heb de bootleg :D :rockon:

....graag.......warm aanbevolen!!!

vox
26 juni 2007, 00:36
:rockon: Iemand interesse in Maiden live op Fields? :rockon:
Heb de bootleg :D :rockon:

jah wil ik ook :O

Reel Big Fish
1 juli 2007, 13:20
Die bootleg wil ik ook, je hebt pm!

http://www.metal-experience.com/index1.htm << hier staan een hoop goede foto's.
Jammer dat ik die foto's niet op mn laptop kan zetten