PDA

View Full Version : FF Voorstellen



CardioClash
29 november 2006, 11:01
Hallo allemaal,
ik ben CardioClash, hoe ik aan die naam kom moet je me niet vragen... (het is de naam van mn allereerste bandje dat na 1 optreden alweer uit elkaar lag)

In het dagelijks leven heet ik Jeroen, ben 18 jaar oud, speel nu 1 jaar en 2 maanden gitaar... ik studeer sociale geografie & planologie aan de Universiteit Utrecht, wat me redelijk bevalt...

Ik ben begonnen met een cheap-ass gitaartje van 100 euro inclusief versterker, na een half jaar gillend gek te zijn geworden heb ik een Epiphone Les Paul Custom Chrome gekocht (zo'n guitar of the month dinges, was in de aanbieding bij de Feedback voor van 800 voor 499 euro)

Komende zaterdag ga ik een Boss GT-8 kopen (of iets anders in die richting) -- en plz laat hier nu niet weer de pedaaltjes vs. multieffect oorlog losbarsten (ja ik lees dit forum langer dan vandaag :p )

Mja versterker heb ik nog niet, behalve dan dat ding dat bij die goedkope gitaar zat dat geluiden maakt die lijken op die op de wc. Heb ook niet echt nodig, want op de muziekschool hebben ze goede versterkers en ik woon in een rijtjeshuis dus de buren stellen het ook niet echt op prijs als ik hard ga spelen...

Verdere hobby's zijn stijldansen :sssh: (ja ik weet het, een rare combinatie met gitaarspelen..), muziek luisteren (goede combinatie met gitaarspelen), en meer hobby's heb ik niet want ik speel voor de rest alleen maar gitaar.

Met mn eerste bandje cardioclash (op een niveau van 1 tot 10 zat het op -1) heb ik Green Day-American Idiot, The Vines-Get Free en James Grunt (You're Beautiful gruntversie -- zelf bedacht w00t ;)) gespeeld...

Maar dat is niet mn echte muziekstijl.. ik ben enorme fan van Jimi Hendrix, maar mn muziek smaak is van Red Hot Chili Peppers tot Joe Satriani en van Muse tot Metallica... ik hou absoluut NIET van death metal en al dat andere satanistische gedoe...

Ow ja en ik ben van plan een akoestische gitaar te gaan kopen want spaanse muziek vind ik ook erg mooi, maar moet nog ff kijken wat voor een...

"Remember my name,
You'll be screaming it later!"

The Mess
29 november 2006, 15:06
Welkom =)
Valt wel mee or, die rare combinatie.
Ik doe wederom aan stijldans (laag niveau maar toch..), en gitaarspelen.
En ook mijn naam is dezelfde als die van m'n eerste bandje.
En het niveau van m'n bandje was wederom hetzelfde =)

Toeval alom,,
Cheers!