PDA

View Full Version : Stratocaster neck crack??



Luke-wannabe
29 november 2006, 08:00
Hey hallo allemaal.

Altijd als ik boos ben gooi ik even mijn Squier-tje op de grond. Dat helpt echt veel, ik ben dan in 1 keer niet boos meer.
Even stemmen, klaar!

Gisterenanavond was ik ook boos. Dus ik gooi mijn Squier Strat weer op de grond...
Breekt de neck bij de hals..! :o

Ik voel me echt een achterlijk rund nu. Opzich is het niet zo erg want je zet er zo een nieuwe neck op, maar toch is het wel goed stom..

Hier wat foto's:
http://img84.imageshack.us/img84/2971/foto14rf7.jpg

http://img141.imageshack.us/img141/6625/foto15vt4.jpg

http://img138.imageshack.us/img138/5293/foto16cm0.jpg

marter544
29 november 2006, 08:03
......






Hahahahahhahaha!!! Maar ook wel een beetje zielig :dontgeti:

arjanb01
29 november 2006, 08:31
tsjezus, wat een mug ben jij zeg ! Wie gooit nou zn gitaar op de grond ???? Toen ik net begon en het lukte niet direkt gooide ik zelfs niet mn imitatie beginners gitaren op de grond ! :stop:
Maar anyway, nieuw halsje en klaar is clara ! Ik zou een Warmoth hals erop laten zetten (birdseye maple natuurlijk !). Keihard en breekt zeker niet zo snel.

almarvk
29 november 2006, 08:36
Of als je blijft gooien: gewoon een halsje via MP of ToneFactory oid.

SimonS
29 november 2006, 09:23
Ik voel me echt een achterlijk rund nu.
je gevoel bedriegd je niet, je bént inderdaad een achterlijk rund.

Maiden Michiel
29 november 2006, 09:25
Ach ja, van de andere kant heb je niet al je klasgenoten op school afgeschoten dus ik heb er wel respect voor.





















Not.

Kaïn
29 november 2006, 09:40
http://www.knitemare.org/cats/stoned.jpg

Hold on....Jij gooit je gitaar altijd op de grond? Each to his own I guess :chicken: Hoop dat jij nooit een custom laat bouwen :p

Tho
29 november 2006, 09:44
Sympathiek van je oma dat ze je gitaar even vast wou houden voor de foto

BLOK182
29 november 2006, 09:51
Hahahahahaha damn, echt debiel:p Dan zet je het toch niet als topic op het forum?:p

Nickname
29 november 2006, 09:58
je gevoel bedriegd je niet, je bént inderdaad een achterlijk rund.

http://static.flickr.com/26/67509543_5266088004.jpg

Echt kansloos dit... :(

vulvasonic
29 november 2006, 10:01
Wat heb jij een belachelijk hoge actie op die gitaar zeg! :D

schizo910
29 november 2006, 10:04
Je hebt aan deze actie in ieder geval een vriend voor het leven over gehouden... FNaRK!

vulvasonic
29 november 2006, 10:17
Je hebt aan deze actie in ieder geval een vriend voor het leven over gehouden... FNaRK!

Ik moet er anders niet aan denken om deze plank met al die splinters ingebracht te krijgen...... :eek:

G.G.
29 november 2006, 10:21
Gisterenanavond was ik ook boos. Dus ik gooi mijn Squier Strat weer op de grond...
Breekt de neck bij de hals..! :o


Gek he, dat die dingen zomaar breken?

Ze zijn ook niet gemaakt om mee te gooien!

Ik begrijp je verbazing niet. Koop een tennisballetje ofzo om mee te gooien en laat gitaren lekker met rust.



(mischien wordt ik oud, heb het idee dat ik het allemaal niet meer zo begrijp. Gooien met gitaren???)

Snuiter
29 november 2006, 10:22
Ik moet er anders niet aan denken om deze plank met al die splinters ingebracht te krijgen...... :eek:

Platonisch.

up-guitarman
29 november 2006, 10:34
Hahaha, [edit] !!!


Mja, sorry als het tegen de forum regels is maar... IK HEB ER GEEN ANDER WOORD VOOR :D


Almar: Hou het aub netjes...

Axelll
29 november 2006, 10:38
Was jij niet die [edit] die Orpheo 3 maanden aan het afzeiken was omdat ie z'n Edwards had kapot gemaakt??



Hahahahahahahah LOSER!

Almar: hou het aub netjes...

Tho
29 november 2006, 10:47
Ik heb al gereageerd, maar ik wou toch nog even zeggen dat je een mongool bent.

Axelll
29 november 2006, 11:09
Ik sluit me volledig bij Tho aan.

Mitch_mashinguard
29 november 2006, 11:17
Hahaha, meesterlijk topic dit. Echt geweldig :seriousf:

blademan
29 november 2006, 11:21
tja, wat moet je met zo'n figuur? Rather pathetic!

Kim Wilson
29 november 2006, 11:21
www.watbenjedan.com (http://www.watbenjedan.com)

almarvk
29 november 2006, 11:26
Hou het aub een beetje netjes jongens!

Dweezman
29 november 2006, 11:29
Moet je ter overbrugging even een strat van me lenen? ;-)

Nickname
29 november 2006, 11:36
Mensen.. deze vind ik toch wel heel erg toepasselijk!

Kijkt allen op de volgende site!

http://luke-wannabe.justgotowned.com/

Dude
29 november 2006, 11:41
mjah...



kleine kindertjes gooien ook met spullen als het ze niet lukt,.... zonde man !

drap
29 november 2006, 11:45
Mensen.. deze vind ik toch wel heel erg toepasselijk!

Kijkt allen op de volgende site!

http://luke-wannabe.justgotowned.com/

Hahahaha!!!... Hij is fijn :seriousf:

Punkrockerke
29 november 2006, 11:51
Sympathiek van je oma dat ze je gitaar even vast wou houden voor de foto
+1 :D


Gooien met gitaren...
http://users.pandora.be/bauknecht/Forumshit/ban_him.jpg

MarkS
29 november 2006, 13:54
Pffft...
Wil niet eens weten wat jij met je gitaar uitvreet als het WEL goed gaat. :o
Ga toch drummen!

Nickname
29 november 2006, 13:57
......Ga toch drummen!

Hahahaha :seriousf: Die zit!

vulvasonic
29 november 2006, 14:44
Laat die knul toch lekker met z'n spulletjes smijten!
Zolang hij van mijn spullen afblijft zal het me worst wezen.

guitartub
29 november 2006, 16:40
Tsja, die reakties daar kun je op wachten natuurlijk. Dussss NIET MET JE GITAREN GOOIEN!! Krijg je alleen maar spijt van. Overigens, er zijn bouwers en restaurateurs die zoiets perfect kunnen repareren. Maar voorkomen is.....

sickpunk
29 november 2006, 16:45
HAHAHA het is echt lachwekkend hoe iedereen hier reageerd... stelletje sneue figuren... dnek dat je is heel goed bij jezelf moet gaan na denken als je om zoiets iemand gaat afkankeren... fucking hell jongens het is maar een stuk hout, who gives a fuck!!

en luke: zonde, maar zoals je al zei, nieuw halsje en klaar is luke weer... volgende keer filmpjes posten!

Luke-wannabe
29 november 2006, 16:51
Haha ik wist dat er mensen zo gingen reageren. En da's ook niet erg, want het is wel zeker terecht. Alleen zijn sommige mensen wel een beetje erg hard misschien.. Maarja wat doe je eraan.
Trouwens Nickname, aarig dat je die zite helemaal voor mij hebt gemaakt! ik moest er wel erg om lachen!
Even for the record, ik was niet boos omdat ik gitaar aan het spelen was en iets niet lukte hoor, het had een andere reden.
Ik heb een spraakgebrek (ooooohhhh...!), maar dat steekt zich een beetje de kop op de laatste tijd. Ik storrer dus als een malle.
En ik had een beetje ruzie met mijn pa, en hij liep weg toen ik als een motherfucker bleef hangen. Toen liep ik naar boven en zag ik dat dingen hangen. *Kledder!!* Gitaar kapot. Maarja. Ik vind het niet echt SUPER erg ofzo. Wel jammer, maarja.


Was jij niet die [edit] die Orpheo 3 maanden aan het afzeiken was omdat ie z'n Edwards had kapot gemaakt??
Jep.
Maar mijn 'actie' was per ongeluk en het betreft ook een heel ander gitaartje. Edwards is wel effe wat anders dan een squiertje van 200 euro.. Maar hoe dan ook het is ook stom...

LOSER!

sickpunk
29 november 2006, 16:54
vrij gare actie van je pa trouwens ook....

Luke-wannabe
29 november 2006, 16:55
Tsjah, hij is een beetje opvliegerig :p

G.G.
29 november 2006, 16:55
Overigens, er zijn bouwers en restaurateurs die zoiets perfect kunnen repareren. Maar voorkomen is.....

precies. Hoewel ik weiger mensen met dit soort acties van advies te voorzien:

Voorzichtig de breuk opentrekken, houtlijm erin spuiten. Lange stevige lat met aan beide kanten een strook dik karton (zodat je een negatieve radius krijgt) op je toets zetten.

Op de ronde kant van de hals 2 stukken dik karton ter bescherming en dan zoveel mogelijk lijmklemmen gebruiken als er op dat stuk past. Overtollige lijm met een natte doek weghalen waar je erbij kan tussen de lijmklemmen. 24 uur wachten en de rest van de lijm met een scheermesje wegschrapen.

Dit is misschien maar een uurtje werk.

Toets ff afplakken en 1 of 2 laagjes blanke lak (is eigenlijk alleen maar bedoeld om de naad ff af te dekken).

Luke-wannabe
29 november 2006, 16:57
Dat is niet echt meer haalbaar.. Ik ga gewoon een keer een ander nekkie kopen..

G.G.
29 november 2006, 17:01
Dat is niet echt meer haalbaar.. Ik ga gewoon een keer een ander nekkie kopen..

Bulshit, zolang er geen splinters weg zijn is ie echt wel te redden en wordt ie net zo sterk als eerst, Als je hem wegpleurt, kom ik hem wel bij je uit kliko vissen :sssh:

Axelll
29 november 2006, 17:01
Luke waarom zou het anders zijn met een Squier? Ik meen me te herinneren dat je zei dat andere mensen er erg blij mee zouden zijn. Geld dit niet voor deze squier dan? In plaats van je squier gewoon maar op de grond te pleuren als een kansloze kleuter had je beter ff na kunnen denken.

Luke-wannabe
29 november 2006, 17:16
Bulshit, zolang er geen splinters weg zijn is ie echt wel te redden en wordt ie net zo sterk als eerst, Als je hem wegpleurt, kom ik hem wel bij je uit kliko vissen :sssh:
Okeej :D Ik kan hem allicht repareren, maar ik wilde er al een tijdje een andere neck op zetten. Misschien doe ik het allebei gewoon.


Luke waarom zou het anders zijn met een Squier? Ik meen me te herinneren dat je zei dat andere mensen er erg blij mee zouden zijn. Geld dit niet voor deze squier dan? In plaats van je squier gewoon maar op de grond te pleuren als een kansloze kleuter had je beter ff na kunnen denken.
1. Het was een ongeluk
2. Ik hou die gitaar gewoon
3. Zo'n gitaartje is een stuk goedkoper, dat was mijn uitgangspunt..

Axelll
29 november 2006, 17:24
Hey hallo allemaal.

Altijd als ik boos ben gooi ik even mijn Squier-tje op de grond. Dat helpt echt veel, ik ben dan in 1 keer niet boos meer.
Even stemmen, klaar!

Gisterenanavond was ik ook boos. Dus ik gooi mijn Squier Strat weer op de grond...
Breekt de neck bij de hals..! :o

Dit noem ik GEEN ongeluk.

jorrit
29 november 2006, 17:24
2 woorden, anger managment!

G.G.
29 november 2006, 17:25
Okeej :D Ik kan hem allicht repareren, ..

Snij 4 kleine deuveltjes die je in je schroefgaten verlijmd, dit voorkomt verschuiven en zet gelijk de verbinding goed vast. Daarna ff 4 nieuwe gaatjes boren in het "verse nieuwe" hout.

Succes,


Ps: als je vragen hebt bij het repareren: Zelfbouw

Luke-wannabe
29 november 2006, 17:29
Dit noem ik GEEN ongeluk.
Dude, whatever :D

Axelll
29 november 2006, 17:45
Ik vind je echt een irritante kansloze pisvlek.

sickpunk
29 november 2006, 17:47
het scheelt jij bent niet vrij sneu bezig ofzo....

datsun
29 november 2006, 18:28
jongens hou op met de wereldverbeteraar uit hangen, probeer die jongen nou gewoon te helpen om zn gitaar zo snel mogelijk weer speelklaar te maken

Tho
29 november 2006, 18:29
Ik vind je echt een irritante kansloze pisvlek.

Jij moet nu even niets meer zeggen want je boodschap was al duidelijk. Bovendien moet je zelf een 'signature scheldwoord' gaan verzinnen, want pisvlek was al bezet.

@ luke-wannabe: In ieder geval sorry voor mijn reacties, maar het kwam nogal op me over alsof je het vet stoer vond dat je je gitaar kapot had gegooid

Axelll
29 november 2006, 18:40
Dude, whatever :D

Ben je naast prutser ook breezerslet?

sickpunk
29 november 2006, 18:44
wow heb jeje butt-plug overdwars erin zitten ofzo?

Tho
29 november 2006, 18:44
Ben je naast prutser ook breezerslet?

Damn! Wil je zo graag een ban of zo? Almar heeft al gewaarschuwd in dit topic, dus ik stel voor dat Axelll nu ook even normaal doet, of gewoon een ander forum lastig gaat vallen

o1251
29 november 2006, 18:46
Okeej :D Ik kan hem allicht repareren, maar ik wilde er al een tijdje een andere neck op zetten. Misschien doe ik het allebei gewoon.


1. Het was een ongeluk
2. Ik hou die gitaar gewoon
3. Zo'n gitaartje is een stuk goedkoper, dat was mijn uitgangspunt..

Een ONGELUK betekend dat het perongeluk gaat. Dat je het dus niet EXPRES doet en dat je daarom heel veel SPIJT hebt van je zieke daad!

Tho
29 november 2006, 18:47
mods...? slotje?? het gaat toch nergens over

almarvk
29 november 2006, 18:59
Tho; je hebt het topic nu 2x proberen te redden, helaas zonder succes. Iig bedankt voor je inzet.

Deze gaat op herhaaldelijk verzoek dicht. Ik heb het nog proberen te redden, maar dat mocht blijkbaar niet helpen. Jongens, gedraag je een keer en toon wat respect voor een ander zonder direct iemand af te serveren of te vloeken.

Vragen? -> PM