PDA

View Full Version : Tony Levin signature gesignaleerd



guitartub
28 november 2006, 18:45
Hallo bass freaks,

Was van het weekend ff bij Feedback Rdam, en zag bij de basgitaren de Tony Levin signature van OLP staan. Prijs was (voor een sig) een lachertje. had echter te weinig tijd om hem nog ff uit te proberen.
Heeft iemand hem al aan een test onderworpen? Gaarne ervaringen delen!

olaf reijnders
28 november 2006, 18:59
http://www.basgitaarforum.nl/viewtopic.php?t=5979

guitartub
28 november 2006, 19:13
Tnx Olaf, ben iig nu wel erg nieuwsgierig.
Als gitarist ligt de wat nauwere stringspacing op een bas me wel. Mijn
Bass Collection 4 snaar is ook niet erg breed en die vind ik erg lekker spelen. Maar ik zou er wel een 5 snaar bij willen en voor die prijs. Hmmmmmm....

olaf reijnders
28 november 2006, 20:14
Succes! ;)

guitartub
29 november 2006, 17:18
En het is GELUKT!
Vanmiddag nog even terug geweest bij Feedback (maar wat een gekte is dat verkeer toch iedere keer weer). Toch dat ding maar even vastgepakt en aangesloten. Sjongejonge, hoe krijgen die Chinezen het tegenwoordig toch iedere keer voor elkaar om voor niet teveel centjes kwaliteitsinstrumenten af te leveren. Kon hem dus niet laten staan, EN BEN IK EEN VIJFSNARIGE BAS RIJKER (alhoewel, mijn eindejaarstoelage die ik nog moet krijgen is dus gewoon OP). Maar spijt ga ik daar zeker niet van krijgen.
TE GEEEEKKKKK!!!

olaf reijnders
29 november 2006, 17:30
Congrats enzo......................... ;)

guitartub
2 december 2006, 20:39
Tnx Olaf, na een paar keer inspelen over een oefenampje kan ik er alleen maar lyrisch over zijn. Ben benieuwd hoe die zich in het bandje (ver)houdt. Da's ff een weekje wachten want a.s. dinsdag hebben diverse leden een 891ste verjaardag van een man met een witte baard. Om de een of andere duistere reden rijdt die altijd (op een wit paard) mijn deurtje voorbij.