PDA

View Full Version : May I present to you . . .



Guardian
28 november 2006, 15:28
Hallo allemaal,

Ik ben Ron en al in de 40. Ik heb ongeveer 10 jaar (akoustische) gitaar gespeeld, maar heb ook een pauze van ruim 10 jaar genomen (je weet het hè, trouwen, kinderen krijgen en weg vrije tijd).

Onlangs vond ik mijn gitaar weer op zolder, heb hem netjes schoongemaakt, nieuwe snaren erop en spelen maar weer. Mijn akkoordenboek ben ik kwijt, dus dat werd aanrommelen en proberen de draad weer op te pakken.

Ik vond het toch weer zo leuk dat ik eens aan een electrische gitaar dacht (dacht ik vroeger ook al aan, maar is er nooit van gekomen).
Ik houdt van stevige rock (mijn favoriete band is (nog steeds) Thin Lizzy) en ik wilde dat soundje toch ook eens produceren.

Dus eerst eens rondgesurft (o.a. op dit forum) om te kijken wat wel en wat niet aanbevolen werd. En uiteindelijk hup naar de winkel. Kwam ik uiteindelijk uit op een Ibanez GRG170DX met een VOX DA15. En dat wil wel! Wat een geluid en wat een fun. Moet nu wel vaak thuis met de koptelefoon op, maar ja. Wellicht voor velen niet de beste gear die er is, maar ik maak me voor wat betreft mijn virtuositeit geen illusies en ik speel voornamelijk voor mijn eigen plezier. En dan heeft deze set een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ik stort me weer helemaal op de muziek en o, wat ben ik stom geweest om het 10 jaar te laten liggen.

Ik heb me aangemeld om ervaringen te delen en van anderen te leren.

Groeten en tot ziens.

Don Capo
28 november 2006, 15:43
Hoi Ron,

Welkom op het leukste forum van Nederland!

robostrat
28 november 2006, 17:47
Ik stort me weer helemaal op de muziek en o, wat ben ik stom geweest om het 10 jaar te laten liggen.

Yeah !, that's the spirit

Welkom alhier, weer een oudere jongere :D

GunMetalBlue
28 november 2006, 21:52
Guardian, jij klinkt als een man naar m'n hart :dance:

Nu hopen dat je niet rijkste stinkerd uit NL bent en dat je meer weet dan mij want dan vind ik je... nouja


welkom!