PDA

View Full Version : Wat is dit voor iets?



TRC
28 november 2006, 15:07
http://www.feedback.nl/images/cache/productafbeeldingen/squier-stratacoustic_walnut_350_fffef1_75.jpg

Stratacoustic?? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

1vraagje
28 november 2006, 15:12
Voor de mensen die overgestapt zijn naar Akoestisch en toch niet van hun oude stratje af kunnen? :confused:

TRC
28 november 2006, 15:16
Dat dacht ik uds ook al, maar kan er niet echt iets duidelijks over vinden op the i-net :dontgeti:

JulesKr
28 november 2006, 15:17
Het is gewoon een elektro-akoestische(of semi-akoestisch :dontgeti:) in de vorm van een strat. Je hebt ze ook in de vorm van een tele. Zijn geloof ik niet al te beste gitaren.

waikiki
28 november 2006, 15:17
het .... ziet er niet uit

1vraagje
28 november 2006, 15:53
Vroeger stond er fender ipv squier, waarom de wissel? slechte verkoop cijfers?

Prijs nu 219 bij feedback



:noob: :strat:

Nickname
28 november 2006, 16:19
Vroeger stond er fender ipv squier, waarom de wissel? slechte verkoop cijfers?

Prijs nu 219 bij feedback



:noob: :strat:


Is het niet gewoon een goedkopere versie van de fender stratacoustic? Maar het is dus inderdaad gewoon een akoestische gitaar in de vorm van een strat :dontgeti:

Michael AE
28 november 2006, 16:30
Ik vind het wel een grappig idee. Ik zou er zelf nooit 1 kopen, omdat ik ze niet zo geweldig vind klinken, maar de Anderson Crowdster is iets soortgelijks wat ik best zou willen hebben.

1vraagje
28 november 2006, 18:05
Is het niet gewoon een goedkopere versie van de fender stratacoustic? Maar het is dus inderdaad gewoon een akoestische gitaar in de vorm van een strat :dontgeti:


Kan heel goed, ik heb er geen verstand van:) ik wist alleen dat ze er ook van fender zijn/waren.