PDA

View Full Version : Give in to me



Johnny G.
17 december 2002, 20:40
Heej, heeft iemand een goede tab voor de solo's (en als het even kan het hele nr ^^) van give in to me van Michael Jackson met Slash?

Ik zoek al weken naar een goeie maar kan het gewoon niet vinden.

En als je het hebt, graag ook een midi.

alvast bedankt :smile:

Dux
18 december 2002, 09:41
is wel cool nr idd :smile: paar jaar terug had ik em toevallig zelf nog uitgezocht, de akkoorden en het riedeltje tussendoor enzo..ik zal vanavond poging wagen om mn geheugen nog es te activeren :smile:

FragDaddy
18 december 2002, 10:05
laat je het even weten als je iets vindt? ik heb alleen het tussenstuk gevonden. dus geen solo/improvisatie van slash

Dux
18 december 2002, 11:10
mja ik laat het hier wel ff weten..die solo lukt wel denk ik, niet al te moeilijk..maar zoals je zegt, improvisatie tabben is nou ook weer niet echt handig dus ik tab alleen wat goed klinkt..

Dux
19 december 2002, 12:45
Ik heb em al gevonde, hij stond gewoon op een tabsite..maar er waren verschillende delen dus ik heb ze bij elkaar gezet..http://www.tabsrus.nl

Dux
19 december 2002, 12:45
Damn ik moet es beter lezen :wink: je zocht de GOEDE tab voor de solo, kan je ff laten weten of deze juist is?? zoniet dan zoek ik em vanavond uit :wink:

Johnny G.
19 december 2002, 17:14
hmmmz.... ik denk dat deze wel ok is, bedankt :wink:

en het liefst heb ik ook solo 2, ook al is het maar het begin (dies goooooeed!!!)

Dux
19 december 2002, 19:33
ik heb em aangepast..alhoewel ik nogal moe ben op het moment..dus hij's VRIJWEL compleet..solo 1 dan toch..moet je even kijken of je er mee weg kan :smile: Qua toon klopt ie iig beter dan die solo die er nu staat...ik weet nie hoe goed je bent met solo's enzo dus kijk maar even hoe ver je komt :smile:

Johnny G.
19 december 2002, 20:16
op het eerste gezicht kom ik er niet veel wijs uit :smile: