PDA

View Full Version : Metallica + Iron Maiden naar Nederland?



BLOK182
17 december 2002, 20:37
Ik zag op het forum vans scholieren.com een artikeltje dat Metallica en Iron Maiden een concert geven in juni/juli 2003 in Nederland.

Dit stond er:

IRON MAIDEN, METALLICA To Team Up For 'Monsters Of Rock' Gig In Holland - Dec. 16, 2002

IRON MAIDEN and METALLICA will team up for a "Monsters of Rock" concert in the Netherlands sometime in June/July 2003, according to the Dutch Aardschok magazine. IRON MAIDEN's new CD is not expected to arrive until later in the year, at which point Steve Harris and co. will embark on a proper European tour in support of the upcoming effort. Both groups have also been confirmed for next year's Roskilde Festival, scheduled to take place Jun. 26-29, 2003 in Roskilde, Denmark.

Weten jullie hier meer over?

sash
18 december 2002, 18:22
Hmm niets van gehoord, maar ik wil d'r wel heen :grin:

Ibanez
18 december 2002, 20:43
Volgens mij is dit geen gelul hoor, mijn broer gaat er in ieder geval heen. b.t.w. sash ik wist niet dat jij metallica en iron maiden ook cool vond.

PeArLjAm
18 december 2002, 22:07
Volgens metallica.com gaan ze op rock am park en rock am ring spelen dus ik weet bijna zeker dat ze hier ook wel komen om een concert te geven en/of festival te doen. Nieuwe album komt ook spoedig uit dus zullen ze wel een grote tour doen..

BLOK182
19 december 2002, 13:35
Zou wel vet cool zijn, daar wil ik wel naartoe!!

schaap
19 december 2002, 19:02
wie niet ?
de echte inspiratie van vele metalliefhebbers over de hele wereld, die samen touren. Man dat is egt wreed.

iron_maiden
20 december 2002, 17:55
Oewwwww cool!

Daar wil ik dan ook echt wel heen. En dan neem ik mijn Iron Maiden vlag mee!

alcyoon
21 december 2002, 11:44
Ik weet wel zeker dat metallica naar torhout-werchter komt in 2003. (in belgie dus). das ook einde juni. dus het zit er dik in dat ze ook naar nederland eens zullen komen.

Anders Destium
21 december 2002, 17:20
Metallica heeft een goede band met Nederland, vooral vanwege de Aardschok die als een van de eerste magazines het potentieel van de band zag

Ditmar
23 december 2002, 00:33
Alleen vraag ik me dan af:

Wie is er de hoofdact en wie is het voorprogramma, Metallica of Maiden ???

Ik vind dat Maiden de hoofdact moeten zijn, vooral omdat het gewoon een veel leukere band is, en hun platen nooit echt slecht zijn geweest (wat van metallica niet te zeggen valt)

schaap
23 december 2002, 00:49
Op 2002-12-23 00:33, schreef Ditmar:
Alleen vraag ik me dan af:

Wie is er de hoofdact en wie is het voorprogramma, Metallica of Maiden ???

Ik vind dat Maiden de hoofdact moeten zijn, vooral omdat het gewoon een veel leukere band is, en hun platen nooit echt slecht zijn geweest (wat van metallica niet te zeggen valt)

precies, metallica gaat dan weer hun nieuwste grote hits spelen zoals no leaf clover en i disapear :razz:

maiden moet egt wel hoofdact, dan heb je iets om naar uit te kijken

Ironhead
23 december 2002, 13:02
Het is zekers weten waar.
Maiden speelt in juni volgend jaar verder een paar warm-up gigs in Parijs (Salle omnysport de Bercy), Helsinki en Oslo. En ze headlinen het Roskilde Festival weer 'es.

Neals
26 december 2002, 21:04
dat word camperen voor de kaartverkoop :grin:

belfrink
18 januari 2003, 15:31
Ik moet een kaartje hebben, dus ik kom er ook bij.

Ic3gl0vE
19 januari 2003, 16:15
maiden/tallica dat worden dan gewoon 2 hoofdacts lijkt me
Het zijn allebei zeer grote inspiratiebronnen voor vele gitaristen en andere muzikanten dus eigenlijk doen ze niet onder voor elkaar

Neals
20 januari 2003, 11:58
Ik vind meneer hammett anders wel een redelijk slap aftreksel van satriani, als hij nu zijn lessen eens had afgemaakt....

Phizer
27 januari 2003, 21:02
machtig mooi daar moet ik naar toe!