PDA

View Full Version : gibson klaagt richwood aan?



savecracker85
26 november 2006, 21:32
richwoodguitars.com is currently under construction.



NOTIFICATION

Gibson Guitar Company owns many different rights based on patents, trademarks and intellectual property.
Some products in our program might have led to confusion on whether these rights were fully respected
by our company. We hereby state that we never had/will have the intention to violate any rights of
Gibson Guitar Company and that we, to prevent any possible confusion, have deleted certain products from our program.

http://www.richwoodguitars.com/

het lijkt er op dat gibson richwood heeft aangeklaagd..
straks krijg je nog van die "pre lawsuit" taferelen, net als bij jaren 70' ibanezen :p

Helter Skelter
26 november 2006, 21:37
Ik had er een tijdje geleden al iets over gelezen idd, het zou met name gaan om de Richwood Les Paul Custom.

hoofd
26 november 2006, 21:37
Sorry cracker, maar er is al een uitgebreid onderwerp over, met dezelfde grap erin :D
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=80685

Helter Skelter
26 november 2006, 21:41
is het een joke?

ik heb het artikeltje toch echt gelezen, ik ga gelijk ff zoeken :confused:

hoofd
26 november 2006, 21:43
De "pre lawsuit" grap bedoelde ik.. Gibson zelf heeft verder niet echt een gevoel voor humor volgens mij, meer een gevoel voor geld.

savecracker85
26 november 2006, 21:48
De "pre lawsuit" grap bedoelde ik.. Gibson zelf heeft verder niet echt een gevoel voor humor volgens mij, meer een gevoel voor geld.
shit! loop ik weer eens achter de feiten aan :confused:

vond het best een goede van mezelf :D

The Underdog
26 november 2006, 21:49
Ik heb dat gezegd aan de kerel van m'n lokale gitaarwinkel en hij zei dat ze waarschijnlijk gewoon een ander merk op die gitaren gaan plakken.

Nocki
27 november 2006, 10:15
Bas van den broek is niet gek... dat komt helemaal goed... :-)

almarvk
27 november 2006, 10:23
Is al een topic over geweest, deze gaat dicht.

vragen? -> PM