PDA

View Full Version : BC Rich Beast



Eggie
26 november 2006, 20:28
Dames en Heren!

Ik speel nu een tweetal jaren bas en ik vind het tijd voor een ruigere bas, aangezien we voornamelijk Maiden, Metallica en Slayer etc spelen :cheerup:

Ik heb nu sinds 't begin een Richwood Sun modelletje (speelt overigens prima), en ik wil gaan voor een B.C. Rich Beast bas, aangezien onze gitaristen gebruik maken van een Warlock, Flying V, en Son of Beast van B.C. Rich.

Dus ja dan kan ik niet achterblijven natuurlijk. En de Beast ziet er gewoon gruwelijk vet uit! :eek:

Dus mijn vraag, ik ben al een tijdje aan het zoeken op internet maar ik zie ze overal voor zo'n 500-600 euro staan, waar kan ik hem het beste vandaan halen denken jullie? Het liefst haal ik hem natuurlijk zelf meteen op, maar als ie besteld moet worden dan moet dat maar.

Any help is appreciated!

Bedankt!

Tho
26 november 2006, 20:56
Weinig B.C. Rich te vinden in Nederland. Bestel hem gewoon bij Musik Produktiv of zo, dan heb je hem in 3 dagen.

Reigor
26 november 2006, 21:33
Staffhorst heb ik hem volgens mij wel eens zien staan..

GunMetalBlue
26 november 2006, 22:58
ik ga gewoon huilen van die dingen

zo gemeen zien ze eruit! :(


en dan kan ik emotioneel echt wel wat hebben! (wij zijn een modern gezin)

Pedulla
27 november 2006, 12:38
Ik ga liever voor geluid en degelijkheid dan voor looks...

Danny Drug
27 november 2006, 13:48
Ik ga liever voor geluid en degelijkheid dan voor looks...

voor de muziek die erop gespeeld word is de bc rich juist erg degelijk enhet geluisd is ook wat je van zo'n basgitaar mag verwachten...



en idd.. gewoon bestellen op musik produktiv

sickpunk
27 november 2006, 14:10
ik blijf het grappig vinden hoe iedereen elkaar achter na waggeld op looks....

B-bass
28 november 2006, 13:40