PDA

View Full Version : Nieuwe pedaal, welke power supply?



RHCP!
26 november 2006, 18:31
Ik ken niet zoveel van pedaaltjes en daarom vraag ik dit aan jullie
Ik heb me laatst een big muff (USA) aangeschaft, en tot nu toe heb ik allemaal pedaaltjes die te voeden zijn met de type powersupply van boss (9VDC). Maar nu blijkt deze pedaal een andere voeding nodig te hebben. Kan iemand me vertellen welke juist en waar ik die kan verkrijgen? Dan had ik nog een vraag, ik heb al gelezen dat een power brick (ofzoiets) het beste is voor meerdere pedaaltjes, welk type raden jullie aan, hoe werkt dat ding juist, en zou ik daar misschien ook mijn voeding uit kunnen halen voor mijn big muff?

BLOK182
26 november 2006, 19:46
Is die muff 9 volt? Want als het zo niet past, kan je altijd nog verloopstukjes proberen, no problem. Verder zijn de Trex Fuel Tank, Voodoolabs PedalpowerII, en de Burkley goede voedingen. Die Dunlop brick is ook prima!

savecracker85
26 november 2006, 19:46
ik gebruik zelf een 1spot adapter met daisy chain. Werkt prima.
volgens mij de beste optie als je niet direct zo'n dure Voodoo Lab Pedal Power wil aanschaffen.

voor die BigMuff heb je een verloop stekkertje nodig als deze:
http://www.visualsound.net/images/C35.jpg

Thundermane
27 november 2006, 08:52
Voor vragen over wat voor voeding, zou ik heel simpel vragen bij een muziekinstrumenten winkel, daar geven ze meteen antwoord en ze kunnen het ook zelf zien.
Via dit forum gaat dus niet zo snel.
Ik zelf vraag het ook altijd in een winkel zelf, gaat veel sneller :p

intervine divention
27 november 2006, 12:18
Ik zou eens kijken naar de powersupplys van Cioks, ik heb zelf de Big John en die werkt prima, is klein en kost maar zo'n 80 euro.

RHCP!
27 november 2006, 19:14
Bedankt iedereen