PDA

View Full Version : Boss GT5



JohnnyCamaro
17 december 2002, 17:49
Ik ben van plan om mijn Boss GT5 aan te sluiten op een stereo eindversterker met 2 aparte boxen en dan al mijn geluid uit de Boss halen. Is dit aan te raden of wordt mijn geluid dan helemaal bagger???

BLOK182
17 december 2002, 18:34
Voor thuisgebruik zal het wel meevallen, maar in bandsituatie zal het niet echt briljant worden. Ik heb er zelf weinig ervaring mee, er zijn vast wel een paar mensen die een GT5 of i.d. gebruiken. Ik kan ook eens mijn oom vragen, die gebruikt een gt5 met een marshall eindtrap en geen idee offie nog een losse pre-amp heeft.

JohnnyCamaro
17 december 2002, 19:11
Zou fijn zijn als je dat even voor me na kunt vragen...
Op 2002-12-17 18:34, schreef BLOK182:
Voor thuisgebruik zal het wel meevallen, maar in bandsituatie zal het niet echt briljant worden. Ik heb er zelf weinig ervaring mee, er zijn vast wel een paar mensen die een GT5 of i.d. gebruiken. Ik kan ook eens mijn oom vragen, die gebruikt een gt5 met een marshall eindtrap en geen idee offie nog een losse pre-amp heeft.

FragDaddy
18 december 2002, 10:03
je kunt een GT5 goed gebruiken in combinatie met een eindversterker en speakers. je hebt dan geen preamp nodig.

ik zou alleen wel willen voorstellen om speakers en versterkers te gebruiken die voor gitaar of PA bedoeld zijn. normale speakers/versterkers geven misschien niet helemaal het gewenste geluid.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FragDaddy op 2002-12-18 10:03 ]</font>

Ic3gl0vE
18 december 2002, 11:29
je GT5 IS dan de pre-amp... waarom denk je anders dat al die amp models erin zitten? wat denk je anders dat dat zijn?????

ik gebruik met m'n band trouwens mijn GT3 die ik naar een mixer stuur en dan gaat het weer door naar 2 actieve monitorboxen. Geluid is via mijn versterker wel beter maar die kan ik niet meeslepen naar de oefenruimte dus dit voldoet wel.

conclusie: 't is niet fantastisch maar het werkt wel goed genoeg

JohnnyCamaro
18 december 2002, 11:43
Ik weet wel dat het kan, maar ik wil graag buizen geluid hebben en een GT5 heeft dat niet. Kan ik mischien de Mesa V twin of zoiets op de send return van de GT5 zetten? Want die Mesa heeft namelijk wel buisjes.