PDA

View Full Version : Kittyhawk 2x60



JohnnyCamaro
17 december 2002, 17:16
Ik heb sindskort een Kittyhawk 2x60 watt stereo eindversterker.
Weet iemand of het normaal is dat zo'n ding zo heet wordt??? Een Marshall wordt niet zo heet, zou dat komen omdat het een eindversterker is ofzo???

Rectifier
17 december 2002, 19:22
Elke poweramp wordt heet. Ik heb hiervoor een Marshall 9100 gehad en daar kon ik soms ook wel een ei op bakken als je behoorlijk staat te blazen. Er zit niet voor niets een ventilator achter in.
Als dat bij de Kitty Hawk niet het geval is kun je het overwegen. Maar de bovenplaat word altijd warm. Doe je niets aan. Maar het beste is om een ruimte boven je poweramp vrij te laten voor koeling....maar dat lijkt niet zo mooi.

JohnnyCamaro
18 december 2002, 11:45
er zitten bij mij inderdaad geen ventilatoren in. Ik heb hem wel in een flightcase gebouwd, maar hij heeft nog zeker zo'n 10cm ruimte aan de bovenkant. Zou toch genoeg moeten zijn.... Als het maar geen kwaad kan snap je.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: JohnnyCamaro op 2002-12-18 11:46 ]</font>

Rectifier
18 december 2002, 12:42
Ik zou je niet aanraden om er een FX unit meteen boven te plaatsen. I.v.m. chips enz. die zouden wel eens last kunnen krijgen van de warmte.
Het is trouwens altijd aan te bevelen om je buizen te koelen met een ventilator.
Dit komt de levensduur ten goede.

JohnnyCamaro
18 december 2002, 18:48
Dus gewoon een ventilator erachter zou al voldoende zijn. Zo eentje die je normaal in de zomer gebruikt. O die heb ik wel. TNX for the tip.

Rectifier
18 december 2002, 20:09
Haha, dat weet ik niet maar ik bedoel eigenlijk zo'n kleine cooler. Die kan je bij Conrad kopen.
http://www.conrad.nl