PDA

View Full Version : Hallo daar



Joshiii-Kun
24 november 2006, 23:32
Hallo daar :)
Ik ben Joshua, ik ben 17 jaar oud en ik speel zo'n 7 jaar gitaar. De eerste 5 jaar heb ik klassiek gitaarles gehad. Dit ging vrij goed, maar na een paar jaar ging het nogal belabberd. Ik kon geen noten meer lezen, en ik speelde de liedjes die ik kreeg meestal op gehoor (de leraar speelde het liedje altijd voor) en mijn geheugen.
Ik ben niet lang daarna gestopt met klassiek gitaarles en ben ik elektrisch gitaarlessen gaan volgen bij een andere leraar, wat me heel goed bevalt. Deze leraar probeert me naast het spelen van liedjes ook theorie te leren, en ik probeer ook weer opnieuw noten te leren lezen.
Ondanks dat ik nu elektrisch gitaarlessen volg, speel ik nog heel erg veel op mijn Alhambra 4P.

Zo nu en dan neem ik wat op, maar het is niet echt zo geweldig allemaal. Het enige liedje dat ik wel redelijk vind is mijn "In Love".
Ik heb verder ook wat muziekjes gemaakt met het programma "Modplug Tracker". Dit heeft niets met gitaarspelen te maken, maar goed.
De liedjes zijn te vinden op mijn MySpace (http://www.myspace.com/jmononoetoe), als iemand geïnteresseerd is.

Mijn gear bestaat uit een kleine 30W Soundking versterker, een V-Amp 2, een Samson CU01 USB Condensator microfoon, een Alhambra 4P gitaar, een Fernandes gitaar en een Ibanez Concord (die ooit een 12 snarige gitaar was).

Mijn favoriete liedje om te leren en te spelen is de Live versie van Big Love van Fleetwood Mac, en het is ook heel leuk om er bij te zingen. Ook vind ik Soul Drifter van Lindsey Buckingham een leuk liedje om te spelen.
Ik ben een fan van Lindsey Buckingham, ik vind hem echt super cool :p

Naast gitaarspelen vind ik tekenen, zingen, games spelen, programmeren, websites maken, anime kijken en computers heel leuk. Daarnaast ga ik ook gewoon naar school, ik zit nu in het laatste jaar Atheneum.

Tho
25 november 2006, 01:09
Eindelijk iemand die een beetje info over zichzelf geeft. Wees gegroet en welkom!

piezo
25 november 2006, 01:17
Welkom. Leuke introductie ook.
Hier kun je het meeste wat je zou willen weten meestal al wel vinden middels de zoekfunctie. En schiet die tekort, dan vraag je maar gewoon.
Veel plezier gewenst hier.

Joshiii-Kun
25 november 2006, 01:26
Eindelijk iemand die een beetje info over zichzelf geeft. Wees gegroet en welkom!

Danku danku :D