PDA

View Full Version : dames en heren, ladies en gentlemen. Hier is....Bas



bas bus
24 november 2006, 21:39
hoi ik ben Bas, ik speel basgitaar. Begon met de Framus van mijn oudere broer waarna ik jarenlang niks deed, toen begonnen met een gitaar. Vrienden waren allang aan het spelen (Light, Red Planet) toen ik ´ns begon, met een Egmond bas die ik van de Red Planet bassist Stefan (tegenwoordig in Enschede) kon lenen. In Tilburg kon ik een Fender Jazzbas kopen van de drummer van het bandje waarin ik toen meedeed. Die werd gejat in Den Bosch, waarna ik een gloednieuwe Legend kon kopen van een vriendin die er niets mee deed. Later zette ik hier goede elementen op en nog steeds gebruik ik deze imitatie jazzbas. Maar mijn favoriet is wel de Warwick Streamer Pro. Wat een funky geluid, wat een mooi hout. Vet laag, speelt heerlijk (wel wennen) en is niet meteen stuk alsie valt.
Over bandjes begin ik niet want dat is los zand. Wel was ik een tijdje host bij Rockcafe the Cave in Amsterdam met een Black Sabbath coverband.

Dai
26 november 2006, 11:45
Welkom Bas!

bass blom
26 november 2006, 14:08
valt toch wel flink op hier, het aantal reaxies dat nieuwe dames krijgen tegenover heren :D

Slevin
26 november 2006, 14:28
Bas de basgitarist, god o o god :dance:

@ bass blom, valt wel mee huh, komt omdat Thor en iwa alles volspammen ;)