PDA

View Full Version : boss me50 naar gt8



sietze
24 november 2006, 20:41
hier zal vast al een topicje over zijn, maar mischien bespaard een eventueel linkje me eindeloos zoeken.

Ik speel nu met de boss. Mijn vraag is dus of het de moeite enb het geld waard is om over te stappen naar de boss gt-8. Hij ziet er in mijn ogen heel goed uit en er zitten ook veel meer effecten op. Maar is het qua gebruiksvriendelijkheid, geluid en noem maar op een verbetering?
Zou ook graag eens een andere kleur voor me hebben dan dat blauw,
dus ik neig heel erg naar de gt-8. Is deze overstap een verbetering?
Of mischien zelfs de line-6 pod xt live???

vast bedankt, sietze.

hassent
24 november 2006, 21:32
ehhmm, vooruit, ik zeg het nog maar een keer: Probeer de Zoom G9.2TT, die laat de XT-live en de GT8 in de kou staan voor het zelfde geld!! Zeker de moeite waard om eens te testen. Ik had hiervoor ook de ME50. Wil nu niet meer terug.

Wimvds
25 november 2006, 18:50
Ik zou voor de GT-8 gaan. Ik gebruik deze nu een drietal weken (ook Live) en ik ben verbaasd door de kwaliteit. Als je een aantal basic patches maakt die goed klinken en steeds daarvan vertrekt voor nieuwe geluiden gaat het zeer snel om iets aan te passen. Ik neem steeds een preamp van de GT-8 en gebruik de buizen eindtrap van mijn Peavey Classic (via de return ingang) klinkt echt goed.

Mijn nieuwe en oude Live Setup
http://home.scarlet.be/~wv909915/newlivesetup.html