PDA

View Full Version : oeh oeh oeh zwarte tele deluxe uit 77 !!!!!



Dude
24 november 2006, 15:09
oeh oeh oeh....... (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=70540)


als ik toch het geld had zeg.... zit hier met een kloppende plassert in het onderbroekie te verzinnen wat ik kan verkopen...



damn

Tho
24 november 2006, 15:10
prachtig ding! Ik heb er verder geen verstand van, maar dat is geen telecaster toch? 'k dacht dat dat een ander model was..

Squier4ever
24 november 2006, 15:12
dat is wel een telecaster ja....
een zgn deluxe uitvoering :D:D

Tho
24 november 2006, 15:16
Helemaal waar! @ Ralph Denyer: Mijn dank is groot voor het schrijven van 'De Gitaar'

Timotio
24 november 2006, 15:16
heb heb heb heb heb Heb! HEB!!!

Dweezman
24 november 2006, 15:17
Yeah! Schön!

DaFonz
24 november 2006, 15:19
Volkomen strakke plasser waardig

Waarom is de advertentie in het Engels, wekt bij mij niet echt vertrouwen...

Negative K3 fan
24 november 2006, 15:37
erg mooie gitaren, maar die van JPB vind ik mooier :)

vulvasonic
24 november 2006, 15:43
Ik vind er geen kloten aan.
Ik heb, egens in 1998, een keer zo'n plank kunnen scoren voor amper 1000 gulden. Ik had zoiets van; nèèèèèh, kan ik straks met dat ding gaan leuren....

:D

Dweezman
24 november 2006, 15:57
ieder zijn eigen! Ik moest eerst wennen aan de andere config van deze Tele, maar ben er verliefd op geworden. Door de doorontwikkelde PAF's scheurt 'ie als een dolle, en jazz gaat perfect. Denk: sound van een Les Paul, playability van een Tele, en de wonderschone grote Strat-headstock.

treblemaster
24 november 2006, 16:30
Ik zou 'm m'n bed ehhhhhh kamer niet uitschoppen mocht ik 'm krijgen. maar ik prefereer toch de oude vertrouwde Tele look en geluid.

koennie
24 november 2006, 16:30
ieder zijn eigen! Ik moest eerst wennen aan de andere config van deze Tele, maar ben er verliefd op geworden. Door de doorontwikkelde PAF's scheurt 'ie als een dolle, en jazz gaat perfect. Denk: sound van een Les Paul, playability van een Tele, en de wonderschone grote Strat-headstock.

Vindt je dat mooi zo'n grote kop? ik vind t drie x niks

ik hou toch meer van de tele zoals ie hoort, kleine kop, echte twangy tele elementjes en zo'n lekker groot stuk staal als brug. en veel chroooom

up-guitarman
24 november 2006, 18:08
Mja, ik vind het hemelse bakken toch hoor !!!
Je mag die alleen niet vergelijken met een standaard tele ... Zowel kwa sound, als looks een compleet andere gitaar maar beiden hemels !!!

(Oh ja, In het zwart is gij mooi maar ik zou toch nog liever een blonde of een walnut hebben)