PDA

View Full Version : Genesis Reünie!!!!!



Rockmo(ther)
23 november 2006, 09:30
Langverwachte Genesis reünie in ArenA

Ongeveer een jaar geleden liet Phil Collins in een interview ontvallen dat de drummer open stond voor een reünie met zijn voormalige Genesis-bandleden. Afgelopen oktober werd de geruchtenstroom sterker, omdat gitarist Mike Rutherford en toetsenist Tony Banks allebei aangaven de draad op te pakken. En nu is eindelijk het nieuws officieel: Genesis is bij elkaar en een wereldtournee zit in het verschiet.

Onder de naam Turn It On Again Tour blaast het trio onvergetelijke Genesis klassiekers als Mama, Invisible Touch en natuurlijk I Can't Dance nieuw leven in. Op het podium worden de drie rasmuzikanten bijgestaan door drummer Chester Thompson en gitarist Daryl Stuermer. De tourtitel verwijst naar de gelijknamige hit uit 1980, maar is tevens het motto van deze exclusieve reünie.*Het zal de komende tijd niemand ontgaan:*Genesis is weer helemaal*back on track.

Let op: maximaal acht kaarten per persoon per transactie.

Zondag 1 juli 2007
Amsterdam ArenA - Amsterdam Zuidoost
Entree: E 59,-/E 58,-/E 57,-/E 53,-/E 49,-/E 45,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 19.00 uur

Kaartverkoop begint zaterdag*25 november om 10.00 uur via de grotere postkantoren, de grotere Free Record shops, VVV's en GWK's, 0900 300 1250 (45 cpm)*en*de bekende voorverkoopadressen. Of bestel online kaarten hier.

:cheerup: Ik wil erheen!! (maar vrees dat het lastig gaat worden)

Mithrandir
23 november 2006, 10:33
Ja, ik ga ook proberen kaarten te bemachtigen, wil ze graag zien ook al is het niet Genesis in mijn favoriete bezetting.

Rockmo(ther)
23 november 2006, 10:40
Ja, ik ga ook proberen kaarten te bemachtigen, wil ze graag zien ook al is het niet Genesis in mijn favoriete bezetting.

Nee, maar het lijkt me evengoed wel de moeite waard..

Wouter!
23 november 2006, 11:17
Ik wil er ook heen:D helaas moet ik die morgen tot 10:00 werken dus in de rij gaan staan heeft niet echt veel zin:(

Mithrandir
23 november 2006, 12:20
Oei, ik heb net vier kaarten besteld, lid zijn van het officiele Genesis forum heeft zo zijn voordelen :cooler:

Wouter!
23 november 2006, 12:22
Oei, ik heb net vier kaarten besteld, lid zijn van het officiele Genesis forum heeft zo zijn voordelen :cooler:

Booh mazzelpik;) ik heb me aangemeld bij zo'n site die ze al vast heeft gehouden dus als het goed is zou ik ze moeten krijgen. En anders maar weer met busreis zoals ook bij U2

Mithrandir
23 november 2006, 12:57
Toch niet zo'n site waar je ook het viervoudige voor de kaarten betaald als normaal he? Ik vind dat zulke oplichters en probeer iedereen er van te weerhouden niet bij zulke instanties kaarten te kopen.

Rockmo(ther)
23 november 2006, 13:19
Oei, ik heb net vier kaarten besteld, lid zijn van het officiele Genesis forum heeft zo zijn voordelen :cooler:

Mith,

Heb je nog een mogelijkheid to extra bestellen????? Please????

Mo




(Hoezo desperate? ;))

Wouter!
23 november 2006, 13:30
Toch niet zo'n site waar je ook het viervoudige voor de kaarten betaald als normaal he? Ik vind dat zulke oplichters en probeer iedereen er van te weerhouden niet bij zulke instanties kaarten te kopen.

Nee, die proberen gewoon kaarten voor iemand te regelen en je betaald alleen reserveringskosten (6 euro per kaart dacht ik)

floyd
26 november 2006, 13:51
:) ik heb kaartjes

Wouter!
26 november 2006, 14:02
Ik ook alleen in düsseldorf:)

Rockmo(ther)
27 november 2006, 22:19
Gelukt!!! Ik ga met beide ouders!!!!!!! :D
(Dus niet alleen een Genesis Reünie! ;))

Mithrandir
28 november 2006, 09:13
Goed zo!! Wat voor een kaarten heb je?

Michael AE
28 november 2006, 09:52
Ik ga met een vriend in zijn moeder's skybox zitten als het goed is. Gratis eten en drinken!

Rockmo(ther)
28 november 2006, 09:56
Goed zo!! Wat voor een kaarten heb je?

Moet ik nog even nakijken precies (liggen bij mijn ouders). Maar het waren wel goede, geloof ik (had liever staanplaatsen gehad, maar mijn vader heeft een hernia..). Een vriendin van mijn moeder werkte die dag bij het postkantoor, dus we hebben gelukkig wat kunnen regelen. :cheerup:

@Michael: had je dat niet eerder kunnen melden?! :D (had je mss nog wat kunnen regelen, haha ;))
Maar even serieus: dat heb je iig goed voor elkaar! Veel plezier!!
Ik ben blij dat ik er toch heen kan!

Michael AE
28 november 2006, 17:30
Hey Mo,

Ik hoorde het pas gisteren, anders had ik het wel even laten weten, natuurlijk. Ach, ik drink er wel 1 op je! :D

Rockmo(ther)
28 november 2006, 17:58
Hey Mo,

Ik hoorde het pas gisteren, anders had ik het wel even laten weten, natuurlijk. Ach, ik drink er wel 1 op je! :D


Haha, is goed!! Volgende keer beter ;).