PDA

View Full Version : Versterker kaduuk???



Soulflyhigh
22 november 2006, 23:12
Ik was net aan het spelen ik zet even m'n gitaar op de standaard en hoor een raar geluid. Even later doet m'n versterker (5150 combo) het niet meer!!! De lampjes branden alleen er komt geen geluid uit. De standby switch doet het ook niet. Erg raar... Weten jullie misschien de oorzaak of kunnen jullie me helpen? Ik zou het zeer op prijs stellen

Tho
22 november 2006, 23:13
Ik was net aan het spelen ik zet even m'n gitaar op de standaard en hoor een raar geluid. Even later doet m'n versterker (5150 combo) het niet meer!!! De lampjes branden alleen er komt geen geluid uit. De standby switch doet het ook niet. Erg raar... Weten jullie misschien de oorzaak of kunnen jullie me helpen? Ik zou het zeer op prijs stellen

WTF!! Jeroen.. :eek: Heb je hem al opengeschroefd? misschien is er iets doorgebrand of zo?

Soulflyhigh
22 november 2006, 23:16
Ik heb hem nog niet opgeschroefd en dat ga ik ook zeker niet doen. Dat staat er niet voor niets op. Ik ga zo nog even kijken of de buizen allemaal goed zijn maar ik weet nog niets vooral dat het standby lampje niet brandt vind ik erg raar

help me please :(

ps net nog even gekeken de twee grote lampen (sorry heb sinds kort buizen en dus een leek) branden nog gewoon