PDA

View Full Version : alsnog even voorstellen



Rutger
21 november 2006, 17:10
hey, volgens mij heb ik me hier nooit voorgesteld. ik kom hier al een hele tijd, een paar jaar terug heel intensief. maar nu zo af en toe als ik me verveel of als ik ergens niet uitkom :p

mijn naam is Rutger, ik ben 27 jaar oud en woon in Zoetermeer. ik speel gitaar vanaf m'n 11de, en sinds 6 jaar speel ik met name elektrisch. k heb in verschillende bandjes gespeeld en heb er op dit moment 2. de ene is de huis(cover)band van stichting UPlink, die elke maand een jongerenavond organiseert in Zoetermeer. de andere heet Device, vorig jaar opgericht en druk bezig met nummers schrijven om vanaf januari met een geheel eigen repetoir op de planken te stappen. :)

om dit allemaal te financieren ben ik milieuadviseur van beroep, bij een adviesbureau in Hendrik Ido Ambacht. verder heb ik een vriendin die ik heb laten beloven me nooit te laten kiezen tussen haar en m'n gitaar :p

m'n muzieksmaak varieert van '70-s rock tot funk. favorieten zijn onder andere U2, Peppers, Jimi Hendriks, Aerosmith, Muse, Snowpatrol, etc.

robostrat
21 november 2006, 17:33
hey, volgens mij heb ik me hier nooit voorgesteld. ik kom hier al een hele tijd, een paar jaar terug heel intensief. maar nu zo af en toe als ik me verveel of als ik ergens niet uitkom

nou dan hoeven we je niet meer te verwelkomen ;)

misschien leuk als je nog wat over je gear kan vertellen .....

muziekkeuze is niks mis mee :D

rocker_71
21 november 2006, 20:23
Welkom, senior. :p

Rutger
22 november 2006, 09:30
Welkom, senior.
en bedankt.... :roll: :p


gitaargear...

gitaren:
Tokai Strat uit '84
Ibanez LP uit '69, gepimpt
Takamine SF40 western

amp:
Fender BF Bandmaster uit '65

fx:
G2D Classic overdrive
HAO Rustdriver overdrive
MI Audio Blues Pro overdrive
Keeley Compressor
Carl Martin Delayla
EBS Dynaverb
en natuurlijk de Boss tuner :p


plus een hoop tele onderdelen voor een nieuw bouwprojectje :)