PDA

View Full Version : Hout Adresje--



marekoo
20 november 2006, 21:49
Hoi,
Na mijn archtop avontuur 'zie Homedrive.home.nl-dekkers401-publiek'
Ben ik weer toe aan een nieuwe uitdaging,een nylon jazz gitaar.
Zoek dus een goed adres voor hout,heeft er iemand ervaring met ´Barberwoods´uit spanje,schijnt vrij scherp geprijst te zijn,weet alleen niet hoe het zit met shipping en eventuelen invoer belasting.
Maar een adresje dichterbij is altijd welkom,ken AF uit arnhem al,vind die toch wel wat aan de dure kant.

groeten Marco

ernieman
20 november 2006, 22:30
"Barberwoods" ? Je bedoelt Maderas Barber denk ik? Ik ken ze wel, maar heb er geen ervaring mee. Ik heb ze wel eens gemaild en hun prijzen zijn idd zeer schappelijk. Hun hout is wel supervers! dat hebben ze toen expliciet gezegd. Dus om daar iets te kopen en er meteen een gitaar van te bouwen kun je dan wel vergeten.
Ikzelf bestel redelijk wat bij www.madinter.com (http://www.madinter.com) ook uit spanje en hun prijzen zijn ook erg scherp. Op hun site kun je meteen de shipping berekenen. Je betaald enkel de gebruikelijke BTW (16% in spanje) en géén invoertaks oid, want je blijft binnen de europeesche unie. Ook hun hout is nogal vers. Hun shipping gaat per kilo en soms is het goedkoper om iets "extra" te bestellen dat nog net binnen het gewicht valt.

PM me anders maar als je echt iets specifieks zoekt ;) .