PDA

View Full Version : Catalyst gitaren



Wicky
12 november 2001, 19:30
Wat vinden we ervan.......ik heb zelf op de jakkerman en NXT gespeeld.....ze spelen erg lekker.....maar ze klinken zo karakterloos......top of flop???

Wicky

gangsta
12 november 2001, 20:57
kijk eens rond of stuur mijnheer EKKERMAN een mailtje....

ekkerman
14 november 2001, 16:56
misschien moeten jouw vingers nog het nodige karakter op doen terwijl het levenspad je langs diverse amps en planken slingerend voert en weet je dan uiteindelijk de voordelen van de catalyst op hun waarde te schatten.....

Noctiis
14 november 2001, 19:31
nooit op gespeeld moet ik zeggen, maar heb een hekel aan strats dus erg objectief kan ik niet blijven denk ik

Thomasvv
28 november 2002, 14:55
Ik was erg onder de indruk van de Panthera en de nXt,.. heb zelfs bijna op t punt gestaan om een nXt te kopen... het enige probleem was toen de petunia.. :smile:

Braindead
28 november 2002, 15:31
Ik heb er helaas nog nooit opgespeelt maar als ik er een tegenkom zal ik hem eens aan een testje onderwerpen. :smile:

FNaRK
28 november 2002, 15:46
ik heb ooit eens in het voorprogramma van een band gestaan waarbij beide gitaristen op een Catalyst speelden, en die hadden een heel behoorlijk karaktervol geluid.
Ik vind ze alleen spuuglelijk :grin:

Ic3gl0vE
28 november 2002, 16:33
nooit op gespeeld maar Ekkerman heeft me met al zijn lovende woorden wel nieuwsgierig gemaakt :smile:

vulvasonic
28 november 2002, 16:34
1x op de panthera gespeeld en ik vond hem super.
Het beste alternatief voor hout en in sommige opzichten gewoon beter dan hout.

signsofzodiac
30 november 2002, 12:26
Ik heb op de nXt gespeeld en dat kan best eens een volgende aankoop worden. Echt een supergitaar! Supergeluid, errug betaalbaar, en ook nog eens de juiste looks :smile:

Lordhar
30 november 2002, 14:47
Jammer dat ze de website al 2 jaar niet meer geupdate hebben.

LordHar.

sash
30 november 2002, 18:20
Jah dat is idd jammer, maar ik mis idd wel wat karakter, hij leeft niet echt. Dat vind ik van een houten gitaar juist weer wel, kan het zweet in het hout trekken. Zo'n Catalyst klinkt té strak en té helder.

StoneCourt
4 december 2002, 12:26
Ik heb een Catalist Panthera custom en ben daar erg tevreden over. Lekker geluid en goed gevoel. Alleen is hij wat aan de zware kant