PDA

View Full Version : Wireless antennes??



Magic Bean
20 november 2006, 19:18
Toen ik vandaag thuis kwam stond er een flinke doos op me te wachten.
In de doos (heeel) veel verpakkingsmateriaal waaronder een MSW-301G wireless met rackadapter verborgen lag.
Dus alles even netjes gecontroleerd en bekeken hoe het geinstalleerd moet worden. En toen zag ik iets raars...

Ik kan dus de receiver inbouwen in mijn rack (heb nog 1HE over) met de meegeleverde rackadapter (2x 9,5").
Maar de antenne-aansluitingen zitten aan de achterkant?
Hoe moet ik die dan aan de voorkant krijgen, want ik neem aan dat ze in mijn kist geen goede ontvangst hebben.
Of kan dat alleen met zo'n Sennheiser rackadapter?

boss
20 november 2006, 23:07
Die antennes zijn los te maken, en dus kan je er ook een kabeltje aan vast maken.
Voor mijn Sennheiser set heeft onze techneut zelf destijds een rackmount gemaakt.
Losse onderdelen besteld met dezelfde aansluiting, en eigenhandig een frontmount gemaakt.
Zie onderstaande foto:
http://img292.imageshack.us/img292/1442/rackinterfaceks1.jpg
Dat moet bij dat Fame setje ook kunnen lijkt mij.

Magic Bean
21 november 2006, 08:54
Ik zit er aan te denken om de antennes dan aan de achterkant van mijn rack in te bouwen.
Zo hou ik het frontpaneel tenminste heel en kan ik evt. nog iets anders inbouwen.
Gewoon een blindstrip pakken en daarin twee gaatjes en dan met n verlengsnoertje van sennheiser?







Pssst, iemand toevallig daarvan iets te koop???

rjong999
21 november 2006, 10:16
Je kunt het stripje van de voorkant en van de achterkant toch omwisselen ? Bij de meeste receiver rackmounts kan dat, die hebben 1 strip van 2 x 9,5 en 1 voor 1x9,5

Magic Bean
21 november 2006, 10:22
Er zit maar een stripje bij...