PDA

View Full Version : Muzikantenbank.nl beslommeringen!



Ootsfield
20 november 2006, 17:30
Gvd, Gvd en nog eens driewerf Gvd!!!!

Ik klaag niet snel, maar ik moet hier toch even mijn verhaal kwijt over mijn poging om bandleden te zoeken via muzikantenbank.nl

Afgelopen Zondag heb ik 2 advertenties gezet waarin ik een drummer en een bassist zoek. Na een aantal jaren zonder band te hebben gezeten, begint het weer te kriebelen dus ik dacht, ik ga ervoor!
Ben ik vergeten mijn gegevens correct in te voeren en kreeg ik dus vandaag een mailtje van R. de Wit, van de muzikantenbank, dat e.e.a. niet klopteen ze dus mijn advertenties niet wilden zetten!

Ik dus meteen mijn goede gegevens gemaild en aangegeven dat ik het dus niet goed had doorgelezen, krijg ik s'middags wederom een mailtje, met de mededeling dat mijn gegevens wederom niet klopten en de vriendelijke mededeling, dat als ik nog eens zou willen adverteren, ik heeeel wat uit te leggen zou hebben!!!!!

Ik teruggemaild wat er dan niet klopte. Bleek mijn zwager, waar ik 2 jaar terug dit huis van heb overgenomen, ergens via een vage site, nog met zijn bedrijfje op mijn adres te staan. En mijn tel. nummer staat niet in het telefoonboek. Tja dat klopt. Ik heb vanwegen mijn werk een geheim nummer, maar ik heb de beste man wel mijn nummer gegeven en gevraagd mij even te bellen!

Maar goed ik dus R. de Wit teruggemaild met het verhaal over mijn zwager en hem het juiste adres van zijn bedrijf gegeven. Krijg ik wederom een mailtje met de mededeling, dat hij het contact stopt en dat dat aan mij ligt, daar ik
valse gegevens heb opgegeven!

Volgens mij moet deze meneer nodig aan de anti-psychotica om zijn achterdocht eens wat chemisch onder controle te houden!

Rare gang van zaken! Maar ik zit nog steeds zonder band en hier in de achterhoek ben je vanwege het dun gezaaid zijn van muzikanten, wel aangewezen op dergelijke sites om anderen te zoeken/vinden.

Iemand ook al eens iets dergelijks bij hen meegemaakt?

Oude Drummer
20 november 2006, 20:10
Ik heb onlangs hetzelfde meegemaakt; hij kon mijn naam niet op internet vinden dus ik was geen muzikant. Teruggemaild dat dat klopte; ik ben een goedwillende sukkel met een gitaar en een trommeltje die voor de gezelligheid een beetje herrie wil maken met andere gekken. Waarom zou ik op internet staan? Ik heb hem vriendelijk bedankt voor de eer op z'n site te mogen adverteren. Zo'n screening hoeft voor mij niet.
Die vent organiseert die site waarschijnlijk vanuit een TBS kliniek.

Mitch
20 november 2006, 23:06
Same here ! We zijn met zijn drieën 'personeel' aan het zoeken om aan een 5-mans formatie te komen. Degene die de advertentie plaatste had per ongeluk mijn naam opgegeven zoals die op mijn hotmail adres staat; punt is alleen dat dat mijn achternaam niet is :D
Meteen een reactie, dat die persoon 'niet bestond' en hoe het zat. Snel uitgelegd en rechtgezet, maar erg streng inderdaad. Is die gozer soms bang dat we nieuwe zelfmoord commando's aan het ronselen zijn voor Al Qaeda of zo ? :confused:

Jorikjet
21 november 2006, 18:51
he ik woon ook in de achterhoek!

BamBuFan1
21 november 2006, 19:58
he ik woon ook in de achterhoek!

Tja, wie niet...

Moar a'j met de Fender Twin achterop de Zündapp vanuut Zutphen hillemoal noar Winterswiek hen en weer kønnt knapp'n um in een alderbarstens kolde heujskuure met vergammelde vingers een bedrett'n versie van Sweet Home Alabama te spøll'n dan mo'j d'r wal verdomd vølle zin in hebb'n. Dus um leu bi'j ow in de buurte te vinden zol 'n neet-psychotische versie van muzikantenbank wal handig wèan.

drap
21 november 2006, 20:19
Ghehe, heb toevallig gister een advertentie daar gezet voor een nieuwe zanger. Ik kreeg ook een mailtje terug, omdat ik bij de naamcontrole (beetje belachelijk eigenlijk zo'n controle) m'n geboorteregisternaam, dus m'n officiele naam had gezet. Dat wil die man van die site immers. Alleen had ik als naam bij de advertentie m'n roepnaam, dus niet m'n officiele naam gezet. Kreeg ik vandaag een mailtje terug met o.a. daarin "wel voortaan de juiste namen opgeven!". Ik kreeg bijna de neiging om een mailtje terug te sturen met "woef!" erin. Ik heb het maar niet gedaan en maar ff in drie zinnen uitgelegd waarom de namen. Kreeg overigens wel keurig een mailtje terug dat ie het begreep en me bedankte voor het mailtje.

Afijn, m'n advertentie staat er nu, maar op een wat vreemde manier.

Oude Drummer
21 november 2006, 22:01
Toch een hele prestatie!

intGod
17 januari 2007, 14:55
Het is een bende ***** daar. Oude gitarist van me had ooit eens een advertentie geplaatst en daarbij zijn roepnaam geplaatst (omdat iedereen hem zo noemt vergeet hij wel eens zijn eigen naam). Vervolgens een hele hoop over en weer gescheld waarbij gemeld werd dat Sissi nou ook niet een echte naam was :)

Enfin ...

Nooit meer langsgeweest.

Debaser
17 januari 2007, 18:13
maar hoe controleert die knakker dat dan ?

Azrael
30 januari 2007, 21:44
maar hoe controleert die knakker dat dan ?

Naam in google , KVK , telefoongids uh tja......dat soort gekke dingen. Rare bedoeling als je het mij vraagt.

L4A
8 februari 2007, 22:07
Ja, same here! Tjeez wat een gezeik zeg. Ik dacht ik plaats gewoon een advertentie, krijg ik via de mail de mededeling dat het toch wel erg raar is dat er online nergens volledige gegevens van mij te vinden zijn, ach lees zelf maar:

mail 1:

Er zijn twijfels over de juistheid van de door jou opgegeven gegevens.
Graag een URL (websiteadres van jezelf of je eventuele bandleden, een band waar je inzit of van een vroegere band) of andere info waar ik aan kan zien dat je/jullie zijn wie je zegt te zijn (bijv. telefoonnummers met vermelding in een telefoongids, adresgegevens die ergens op Internet te vinden zijn enz.). Deze gegevens worden niet geplaatst bij je advertentie, maar zijn alleen ter controle voor ons.
Bij twijfel plaatsen wij je advertentie(s) niet.

Het niet reageren op deze mail wordt gezien als bewijs dat er onjuiste gegevens zijn gebruikt, je wordt dan voorgoed uitgesloten van adverteren.

Nedcom Muzikantenbank,
R de Wit

en op reactie op een volgende mail van mij:


Bellen doen we niet, alleen informatie die te controleren is voldoet.
Het is raar dat iemand die niet beginnend is, nergens op Internet te vinden is en als je dan ook geen telefoonnummer hebt dat op te zoeken is; tja dan houdt het toch echt op.

Hoezo autistiforme procedure? Schieten een beetje hun doel voorbij zo denk ik.
Maargoed. Gelukkig bestaat er nog zoiets als gitaarnet.

Oude Drummer
8 februari 2007, 23:58
Moet ik hem nageven: hij blijft ons vermaken.

Harry
9 februari 2007, 09:44
inderdaad, ik zou bijna een nieuw bandje op gaan richten om ook dit soort mailtjes te krijgen....

L4A
9 februari 2007, 10:13
inderdaad, ik zou bijna een nieuw bandje op gaan richten om ook dit soort mailtjes te krijgen....

Beetje masochistisch ingesteld?
:)

Harry
9 februari 2007, 10:15
nee, eerder een liefhebber van zwarte humor

kassie
9 februari 2007, 16:02
ik vind het trouwens ook onlogisch dat je al een bandnaam op moet zetten. stel je bent met een gitarist, drummer en een zanger. en je zoekt nog een gitarist plus een bassist. dan kun je toch geen bandnaam opgeven? die moet je toch verzinnen als de band volledig bezet is toch? tenzij je natuurlijk een muzikant zoekt voor je bestaande band......

Flint Stone
10 februari 2007, 00:48
Lijkt er meer opdat die gast met heel serieuze bijbedoelingen een databestandje bijhoudt van muzikanten en bandjes in Nederland; voor je hobby ga je niet zo grondig alles controleren toch ? :sneaky:

freekick
10 februari 2007, 10:39
Lijkt er meer opdat die gast met heel serieuze bijbedoelingen een databestandje bijhoudt van muzikanten en bandjes in Nederland; voor je hobby ga je niet zo grondig alles controleren toch ? :sneaky:

denk ik ook.
hier is iemand om wat voor reden dan ook een bestand aan het maken!

Ootsfield
10 februari 2007, 10:51
Ik vind het wel een goed idee om muzikantenbank massaal met vage advertenties te bestoken!
En dan de meest leuke reacties hier te posten!

Mischien kunnen we er een wedstrijdje van maken!

L4A
10 februari 2007, 17:56
@ detective Flint: dat had ik nog niet zo gezien, maar dat zou zeker een hoop verklaren!

en @ Ootsfield: da's eigenlijk ook wel een heel goed idee. Alleen heb ik m'n kruit al verschoten denk ik.

intGod
1 maart 2007, 11:39
Da's toch geen man, maar een vrouw, die achter muzikantenbank zit? Romy of Romi heet ze ... Of is dat tegenwoordig ook een mannennaam, zoals Anne?

Rutger
1 maart 2007, 11:42
Kan ook een man zijn, ik ken een Roemeen die zo heet (hoe toevallig...)

intGod
2 maart 2007, 23:24
Kan ook een man zijn, ik ken een Roemeen die zo heet (hoe toevallig...)

Maar heb jij haar ook aan de telefoon gehad? ;)

MazeMouse
3 april 2007, 19:13
(excuus voor de up)
Die vent is zwaar autist. Ik heb al eens in de clinch gelegen met hem toen ik als bassist een band zocht aangezien ik niet te vinden zou zijn op het internet.
Gek he? Ik ben uitwonend student, geen vaste lijn, mijn mobiele nummer heb ik niet laten vermelden in het telefoonboek en ik heb geen eigen website.
Ergo: Mijn gegeven waren niet te controleren en dus werd mijn advertentie geweigerd.
Die vent even politiek de huid vol gescholden en daarna niks meer van vernomen.

Nu heb ik inmiddels een nieuwe band en waren we op zoek naar een zangeres.
Toen ik echter een advertentie (met alle benodigde gegevens) wilde plaatsen kreeg ik een mailtje met enkel de tekst
"Jij bent wel hardleers he?"
Verder niet eens op ingegaan aangezien die vent toch niet voor enig rede vatbaar is zelfs als je alle gegevens juist invoert...

Ik zou eerder zeggen tegen alles en iedereen overal die op zoek zijn naar een band of overige leden met een hele grote boog om deze site heen te gaan.

Angel2007
31 mei 2007, 16:18
:???: Dit probleem hebben wij nu ook net achter de rug! Binnen no time werden we persoonlijk aangevallen door deze Romy de Wit, dit alles zonder enig fatsoenlijke reden op te geven waarom deze persoon zich zo onfatsoenlijk uitlaat en waarom ze weigert ons bericht te plaatsen.
Wat we hebben kunnen begrijpen (of proberen te begrijpen!!) is dat iemand uit de band waar we in zitten ooit eens op wat voor manier contact heeft gehad met mevrouw De Wit, wat blijkbaar volgens haar niet zo geweldig verlopen is. (Het blijkt wel dat je daar ook totaal geen moeite voor hoeft te doen voor haar knop omgezet wordt en ze verandert van professioneel naar haast psychopatisch!) En dus werden wij automatisch ook op de zwarte lijst geplaatst!
Onvoorstelbaar dat zó iemand ons onprofessioneel noemt en ons letterlijk uitscheldt...!

Met het verkeerde been uit bed stappen is tot daar aan toe, maar dit is van de zotte!!! Het is zelfs té onfatsoenlijk om haar bewoording te herhalen!!
Zo iemand moet toch gestopt worden!!! Het is soms al lastig genoeg om de juiste muzikanten te vinden en dan is het alleen maar een last voor de muziekwereld om zó iemand de leiding te laten hebben van een site als muzikantenbank.nl!

Als jullie nog meer mensen kennen die een probleem hebben gehad met Romy de Wit, laat dit dan alsjullieblieft weten via deze site! Hoe meer problemen er naar voren komen, hoe eerder we dit een halt toe kunnen roepen via programma's als Radar e.d.!!!

In ieder geval raad ik iedere muzikant aan om vooral géén contact op te nemen met Muzikantenbank.nl als je een advertentie wilt plaatsen. Je speelt simpelweg met een tijdbom...

Don Capo
31 mei 2007, 16:21
Ik begrijp je frustratie, maar dan ga je er toch gewoon niet naar toe?

Angel2007
31 mei 2007, 16:47
Dit wisten wij alleen nog niet een paar dagen geleden, toen we nietsvermoedend een advertentie wilde plaatsen! Als zij weigert een advertentie te plaatsen, zou zij zich kunnen afdoen met een simpele "bij deze wordt uw advertentie geweigerd" met een professionele reden waarom deze geweigerd wordt.

Wij komen met een professioneel verzoek, dus zou je van een bedrijf toch ook een professioneel antwoord kunnen verwachten... We hebben er niet om gevraagd om haar frustraties maar eens lekker op ons te botvieren! Dat doet ze maar thuis, maar niet tijdens werktijden...

Als je niet sterk in je schoenen staat, kun je je behoorlijk door dergelijk gedrag de grond in laten trappen en dit is me behoorlijk in het verkeerde keelgat geschoten! Hoeveel muzikanten zijn er niet die graag willen, maar gewoon nog niet genoeg ervaring hebben of nog niet bereikt hebben wat ze graag zouden willen?
Als muzikanten zich profileren op internet om hun muzikale kunsten te verbeteren met behulp van een band of band-lid, dan zou juist een site als muzikantenbank.nl dit moeten stimuleren! Maar het lijkt wel of ze denkt dat de hele wereld zich samenspant tegen haar persoontje!
Sowieso wie heeft er zin in zulk gedrag?

Probeer maar eens een advertentie te plaatsen en kijk maar eens hoe ver jij komt... Hou echter wel rekening met een explosie aan onfatsoenlijke woorden!

wrekertje
31 mei 2007, 21:49
Nee "Angel2007" jij bent lekker verstandig bezig, vind je het gek dat je zo behandeld wordt. Als er een stel dom en onprofessioneel is dan zijn jij en die Robert het wel. Zie hieronder hoe dit stel over hun huidige band schrijft. Vinden ze het gek dat niemand ze meer serieus neemt (teveel zwangerschapshormonen die alle redelijkheid wegnemen misschien :seriousf: ). Je zin niet krijgen en dan domme oproepen plaatsen die nergens op slaan is wel het laatste dat je dan moet doen. Je laat dan alleen maar zien wat je werkelijk bent en als je dan ook nog eens gaat dreigen... tja dan kan je van alles verwachten.

Wij (Robert te Brake en Angelique Buurema) zijn nog niet uit Mellow, maar dit gaat wel gebeuren dit jaar. Dit is medegedeeld aan de band.
Mellow ligt zo goed als op zijn gat, doordat de band nogal verdeeld is wat betreft muziekkeuze (de ene helft - de drummer en wij - willen graag wat top40 erbij, zodat we volgend jaar ook nog werk hebben, de andere helft - de toetsenist, gitarist en trompettist - zal het een worst wezen wat er gebeurt, ze staan als (zoals ze door het publiek genoemd worden fuchsia's of zombies op het podium, wensen geen moeite te doen om een nummer goed in te studeren en denken dat ze het 3 jaar lang op eenzelfde kermis met exact hetzelfde repertoire kunnen redden zonder consequenties...) Dit terwijl ons boekingskantoor d.w.z. Jan Roekevisch, afgelopen optreden zo boos was dat er nog geen nieuw repertoire bij gekomen was en hij meldde dat hij ons op deze manier niet meer kon boeken. Hij kan goed met Ton en Hans en ik heb hem nu voor het eerst eens een hartig woordje zien spreken met hen. Ton deed wat hij altijd doet: weglopen en het hele voorval negeren, Hans liep rood aan en houdt vervolgens zijn mond dicht (en dat terwijl hij orkestleider is)...

Daarbij ben ik (Angelique) zwanger van Robert en zal aan het eind van het jaar bevallen. Rond eind september zal ik de band gedag zeggen.
Robert en ik zijn het allebei zó zat om te vechten voor een band waarvan de helft niet eens zijn best wil doen... Jürgen (de drummer) heeft ook gezegd dat als hun gedrag niet verandert de komende tijd (en het ziet ernaar uit dat ze inderdaad niet bereid zijn om te veranderen) dat hij ook aan het eind van het jaar weg zal gaan!

Hans en Ton (toetsenist en trompettist) hebben allebei conservatorium afgerond en zijn tevens werkzaam als leraar. Ze hebben beide een vrouw die goed verdient en zien (net als Erwin - gitarist) de noodzaak er niet van in om Mellow tot een topband te maken... ( "Het wérkt toch?! Waar maken jullie je druk om?!" Maar ze vergeten wél dat als zíj de moeite niet doen, Jürgen, Robert en ik 3x zo hard ons best moeten doen om het feest aan de gang te krijgen!! Hans zat laatst een vrouw te vertellen dat hij de toetsenist was van de band en ze keek hem met grote ogen aan en zei: "Oh sorry hoor, maar ik heb alleen maar de zanger en de zangeres gezien!" en dan nóg gaat er geen kwartje vallen dat hij meer zal moeten bewegen dan zijn rechtervoet...

Robert en ik moeten hiervan leven, wij hebben niet de luxe om net als Hans, Ton en Erwin er met de pet naar te gooien! Bovendien is het erg lastig om een vaste baan te vinden, omdat er maar te kust en te keur geboekt wordt op bijvoorbeeld maandagmiddagen (zoals u vast wel op de site hebt gezien). Robert is al een paar leuke banen kwijt geraakt, doordat er geen rekening wordt gehouden met mensen die een gewone fulltime baan ernaast hebben en niet de luxe positie hebben om net als Hans en Ton, les-afspraken in te plannen wanneer ze kunnen c.q. willen of net als Erwin, gewoon lekker thuis te blijven en met andere bands bezig te zijn. Ook dit is in gesprekken aangegeven en we hebben gemeld dat dit echt moet veranderen, omdat het leven niet alleen maar om Mellow draait, maar wij ook een huishouden en een leven op te bouwen hebben. Hier wordt echter niet op gereageerd.
Het is ook niet mogelijk om zomaar optredens af te zeggen (zoiets doe je een bruidspaar niet aan!), en dus verdwijnt die baan weer en gaat Mellow weer voor.
Het erge hiervan is, dat we 's zomers voldoende werk hebben om van te leven, maar in de winter kunnen we het er niet van redden. 's Zomers zijn er volop banen, maar 's winters is het schaars, juist wanneer wij een baan nodig hebben...

Oftewel, er kan haast wel een boek over geschreven worden, maar in het kort, wat Robert en ik graag willen, is een stabiel leven, zonder dat eeuwige gestress van Mellow erbij. Wij zijn nu bezig een band op te zetten samen met de broer van Robert, een drummer en als hij mee wil doen, hebben we ook een steengoeie toetsenist. Al deze jongens zijn heel gedreven en hebben heel veel passie voor muziek. Houden van dezelfde muziek en staan dezelfde kant op. Het enige wat nog mist is een bassist en ook daar zijn we achteraan.
We willen dit jaar gaan oefenen, zodat we voor volgend jaar gereed zullen zijn om aan optredens te beginnen. Tegen die tijd zijn wij allebei uit Mellow, hebben we met Gods wil een gezond kind gekregen en kunnen we met een grote lach 2008 tegemoet! We verwachten er een jaar of 2 over te doen om richting semi-prof. te gaan - eerst maar eens goed oefenen met z'n allen en op elkaar ingespeeld raken en dan het publiek bekend laten maken met een stel gedreven muzikanten...
Op deze manier hebben wij (Robert en ik) genoeg tijd om van ons kleintje te genieten de komende tijd, is de stress weg (want dit is na een paar jaar echt niet leuk meer) en hebben we ook de tíjd om iets fantastisch op te bouwen (tenminste dat is ons plan!).

Helter Skelter
31 mei 2007, 22:14
leuk topic! http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon19.gif

*pakt bier en zak Lays bolognese chips*

vox
31 mei 2007, 22:15
hahahah komisch die site.. sukkel.. ik zoek ineens een lead gitarist voor ramones muziek :sssh: ff adverteren...

drap
31 mei 2007, 23:33
Hebben die Angel en dat Wekertje zich nou speciaal hier aangemeld om ff lekker te zeiken? Dit slaat echt alles...

BamBuFan1
31 mei 2007, 23:58
Hebben die Angel en dat Wekertje zich nou speciaal hier aangemeld om ff lekker te zeiken? Dit slaat echt alles...

Ik zet €20 op die rooie met die barkruk in z'n handen! http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/chair1.gif

Rocketman
1 juni 2007, 03:15
Heb zelf uitstekende ervaringen met muzikantenbank. Heb er meer dan 1 keer een nieuw bandlid mee opgeduikeld. Romy de Wit (M or F?) heeft ook een aantal keren adequaat, accuraat en correct gereageerd. Heb het net nog even gechecked in mijn meel archief.

De werkwijze van deze site komt ook op mij wat rigide over. Maar voor een goede muzikantenbank is dat imo alleen maar positief; dan staat er in elk geval geen flauwekul op. Heb zelf ook netjes mijn advertenties afgemeld als ze voorzien waren, kreeg ik weer een net bedankje op terug.

Ik heb ook een keer een boos meeltje van ze gehad toen ik iets niet goed had ingevuld. Nou dat was zo weer hersteld.

Al met al ben ik een tevreden klant van muzikantenbank.

Oude Drummer
1 juni 2007, 05:22
dan staat er in elk geval geen flauwekul op.


Zo zien wij onszelf toch niet hoor.

Kim Wilson
1 juni 2007, 10:25
...
Op deze manier hebben wij (Robert en ik) genoeg tijd om van ons kleintje te genieten de komende tijd, is de stress weg (want dit is na een paar jaar echt niet leuk meer) en hebben we ook de tíjd om iets fantastisch op te bouwen (tenminste dat is ons plan!).
Als muzikant? Right! :seriousf:

a.c.
6 juli 2007, 19:26
Ik werd botweg geweigerd om een advertentie te zetten op zoek naar een bluesband, omdat die gasten denken dat ik in het verleden onder een valse naam advertenties heb gezet.
Op het schofterige af wordt je daar van beschuldigd. Jammer, in het verleden leuk muziekgemaakt via die site. Nu voor altijd verbannen, zonder dat ik iets fout heb gedaan.
Een stelletje prutsers zijn het.
Zo, dat lucht op.

Oude Drummer
9 juli 2007, 08:36
Ik werd botweg geweigerd

Dat pleit voor je.

oorzaak
11 juli 2007, 20:52
Romy of Romi heet ze ... Of is dat tegenwoordig ook een mannennaam, zoals Anne?Anne is al eeuwenlang een mannennaam in Friesland.

Oude Drummer
26 juli 2007, 20:15
Muzikantenbank punt nl geeft het niet op. Ik krijg net dit mailtje:

"De advertentie is verwijderd omdat Peter Alers zich niet kan gedragen.

Vergeet je dat niet op het gitaarnetforum te zetten !

Nedcom Muzikantenbank,
Romy de Wit
www.muzikantenbank.nl"

Maar ik heb nooit een advertentie gehad! Die vent is kniftig!

rocking chrissie
14 augustus 2007, 12:00
Ik heb 1,5 jaar geleden een advertentie geplaatst op Nedcom muzikantenbank, ik denk voor een bassist. Alles keurig netjes ingevuld zoals bandnaam en leden, behalve van 1 zijn achternaam, die wist ik niet. Krijg ik terug, "Advertentie geweigerd! Gegevens zijn niet volledig". Ik schrijf terug dat ik die naam niet zo snel wist en wat maakt die achternaam nou uit. Als ik zijn naam er niet bij had geplaatst was het wel goed geweest. Door deze reactie van mij ben ik voor het leven uitgesloten van adverteren, alsof ik een crimineel ben. Ik was gewoon een hardwerkende zelfstandige, die als hobby haar band had en een muzikant zocht. Op elke andere site vragen ze geen gegevens, je kunt gewoon je ad plaatsen. Na een jaar zit ik in een andere band en zochten we een bassist (ja, toevallig weer) en een bandlid zou die advertentie plaatsen op alle mogelijke sites. Krijg ik een mail van hem dat het bij Nedcom is geweigerd en daar stond bij dat dat kwam door mij. Hij had keurig netjes mijn naam erbij vermeld. En die stond op de "zwarte lijst". Deze persoon wist nergens van en kan nu ook nooit meer adverteren bij hun. Maar wat nu het ergste is, een ander bandlid plaats nu daar een advertentie voor een gitarist en krijgt uiteraard hetzelfde te horen, maar nu hebben ze de advertentie + weigering doorgestuurd naar iedereen die ooit maar iets met mij of een band te maken hebt gehad, inclusief die gitarist die we willen vervangen en daar is nu een hele nare situatie door ontstaan. Wij wilde eerst eens uitkijken naar een andere gitarist en dan met onze huidige praten wat er aan scheelt. Ik vind dit echt schandalig van die Nedcom muzikantenbank en ik laat het er niet bij zitten. Ze hebben ook nog mijn prive-gegevens erbij gestuurd, zoals adres en telefoonnummers etc. aan mensen waar ik ooit muziek mee heb gemaakt. Een mede-bandlid heeft nu ook een mailtje naar hun gestuurd om hun aan te spreken op hun gedrag, maar dat is gewoon retourgestuurd en ze zijn niet voor rede vatbaar. Ik ga toch echt stappen tegen hun ondernemen. Willen misschien mensen die hetzelfde hebben meegemaakt een brief sturen naar: Nedcom Muzikantenbank, Ruinerwoldstraat 19, 5035 DA Tilburg alvast bedankt voor jullie steun. Mailen heeft geen zin, al is dat ook te proberen, maar ze sturen het toch retour en blokkeren je dan gelijk. Ze moeten nu maar eens ophouden met hun gedrag jegens muzikanten. Zou er iemand zitten die muziek haat? Lijkt me wel he?
Steun mij/ons! Greetzz, Chrissie

Don Capo
14 augustus 2007, 12:54
Wat is dat toch, dat mensen zich hier alleen maar aanmelden om op die site af te geven. Is het dan echt zooo slecht?

Kim Wilson
14 augustus 2007, 13:08
Kan dit topic niet gewoon gesloten worden? Zoveel nuttigs komt er niet meer bij...

drap
14 augustus 2007, 13:23
Wat is dat toch, dat mensen zich hier alleen maar aanmelden om op die site af te geven. Is het dan echt zooo slecht?

Dat begrijp ik dus ook niet. Dat men hier een klacht heeft over een bepaald iets is tot daar aan toe, maar je speciaal er voor aanmelden is gewoon maf.

bass blom
14 augustus 2007, 15:50
maar wat chrissie schrijft is ook wel heel idioot.
en daarboven lees ik dat de eigenaar hier meeleest..
dus wie weet helpt het.

Don Capo
14 augustus 2007, 16:30
Ik begin me wel af te vragen of het puur bashen is of dat er een kern van waarheid inzit. Misschien dat wrekertje (wat een naam trouwens, gaat dan wel weer iets vanuit) het iets duidelijker kan toelichten. Het topic loopt al een tijdje en er komen meerdere negatieve signalen. Lijkt me als eigenaar van zo'n site toch ook niet echt prettig.

rocking chrissie
14 augustus 2007, 16:38
Ik heb mij hier niet speciaal voor aangemeld! Het had ook voor iets anders kunnen zijn. Ik kwam hier toevallig terecht en mijn man zit ook vaak op deze site. Ik wilde toch mijn verhaal kwijt en weet je waarom? Wij (onze band) probeerden een beetje discreet een andere gitarist te zoeken, maar wat doet die Romy? Zij stuurt onze advertentie aan de huidige door en nu zitten wij zonder gitarist want die is natuurlijk laaiend en onze geplande optredens kunnen we nu afzeggen vanwege die Romy de Wit. Dat is toch schandalig. Gebeurt het niet dagelijks dat een band op zoek gaat naar een muzikant omdat er 1 niet goed functioneerd of bij hun past of dat een muzikant stiekem uitkijkt naar een andere band en je daardoor een andere naam gebruikt om niet "gesnapt" te worden? Maar wat doet die Romy? Zij stuurt het wel even door naar die band of persoon. Mogen wij dan niet een beetje discretie verwachten? Ik wil de mensen ook waarschuwen dat ze daar akelige dingen kunnen verwachten. We zijn toch muzikanten onder elkaar of niet? Muziek hoort mensen bij elkaar te brengen niet uit elkaar!
Waarom een onderwerp sluiten als het dagelijks nog steeds gebeurt en aan de orde is. Die Nedcom muzikantenbank moet met zijn werkwijze stoppen en dan kun je ook het onderwerp stoppen, of zie ik dat verkeerd? Chrissie

Don Capo
14 augustus 2007, 16:46
Ik ga dit overleggen in het daarvoor bestemde moderatorforum en kom er daarna op terug.

EDIT: Er mag hier onderbouwde kritiek worden gegeven. Zoals het tot nu gegaan is.

Het plaatsen van e-mails van je eventuele klanten draagt m.i. niet bij aan de profesionaliteit van een bedrijf. Ik vind het ook niet netjes en verzoek dat niet meer te doen.

Johnny Ramone
14 augustus 2007, 23:06
Ik en vele andere muzikanten die ik ken hebben het gewoon helemaal gehad met Romy de Wit en snappen niet waarom het sommige mensen toch lukt een advertentie te plaatsen.

Ik heb twee jaar geleden al besloten om nooit meer een poging te wagen en bezoek deze site alleen per ongeluk. Bovendien komen er door hun aanpak ook niet zo vaak nieuwe advertenties bij.

Het beste lijkt mij gewoon niet meer adverteren via die site, er zijn zo veel andere goede sites.

rocking chrissie
17 augustus 2007, 20:22
Beste Albert,

Het schijnt dat jij niet wist dat Why-Not achter je rug bezig was te zoeken naar een andere gitarist en dat je daar via de door mij doorgestuurde mail achter bent gekomen. Men vond dat "je niet voldeed aan hun verwachtingen" aldus Chris.
Het schijnt dat je daarom nu bij de band bent weggegaan.

Ik denk dat je blij moet zijn om niet meer met zo'n stel asocialen om te moeten gaan die daarbij ook nog niet eerlijk zijn; daar kan je alleen maar beter van worden.

Sterkte en als je aan andere band zoekt die wel eerlijk is, dan kun je altijd bij ons adverteren.

Met vriendelijke groet,

Nedcom Muzikantenbank,
Romy de Wit
www.muzikantenbank.nl

Deze e-mail heeft Romy naar mijn gitarist gestuurd. Alsof ik dat aan haar verteld zou hebben. Wie weet iets om haar te stoppen?

bass blom
17 augustus 2007, 20:50
nouja zeg dat meen je niet :nervous:

drap
17 augustus 2007, 22:33
Ja, dit vind ik persoonlijk ook veel en veel te ver gaan. Je kan ervan denken wat je wilt, maar je kan niet voor eigen rechter gaan spelen puur op basis van wat je weet via de informatie van te plaatsen advertenties. Daar heeft die Romy de Wit helemaal niets mee nodig. Voor hetzelfde geld speelt er compleet iets anders op de achtergrond, waar die Romy helemaal niets van kan weten. Het enige wat zij/hij zou kunnen doen in mijn ogen, mocht hij/zij het er niet mee eens zijn, is een advertentie weigeren en dan nog lijkt het me netjes een mailtje terug te sturen naar de plaatser van de advertentie met het verhaal waarom, zonder iemand verder volledig te weigeren. Schiet je niks mee op en krijg je alleen maar een slechte naam door. Het internet is nou eenmaal de mond op mond reclame anno 2007 en in die zin vind ik het dan ook nogal naief van die Romy de Wit.

De opmerking van het speciaal aanmelden alleen voor het klagen heeft trouwens achteraf geen betrekking op de post van rocking chrissie. Het was meer in samenhang met de posts van die wrekertje en die andere vogel, die dus ook nooit meer hebben gereageerd. Mijn excuses in elk geval.

ACSlater
18 augustus 2007, 01:17
gvd ik kan er bijna niet bij dat er zulke mensen los rond lopen! Het is echt ongelovelijk wat die De Wit voor streken uithaald. Wat een paranoïde bemoeial als ik de verhalen mag geloven. Wat ik overigens doe want waar rook is, is vuur en "wrekertje" heeft min of meer een bevestiging gepost.

Jimmy323
18 augustus 2007, 09:28
Ik word misselijk van de Rocking Chrissie, wat kan dat mens liegen. De bewuste gitarist ken ik en zijn verhaal is heel anders.
Dat mokkel heeft achter zijn rug om geprobeerd een advertentie te plaatsen voor een nieuwe gitarist om hem daarna te kunnen dumpen en dat is nu uitgekomen. Nee dat is lekker; hij is alleen maar blij dat hij er zo achter gekomen is. Die Romy heeft gewoon alle bandleden op de hoogte gebracht van de meoilijkheden die er met Chrissie waren en zo is het zaakje aan het rollen gekomen.
De gitarist is gewoon als oud vuil behandelt en aan de kant gezet door die band en nu andere de schuld geven?!
Dat jullie zo dom zijn om daarin te trappen begrijp ik niet en inderdaad ACSlater waar rook is is vuur en het rookt behoorlijk bij Chrissie en die band!

drap
18 augustus 2007, 09:39
Iemand dom noemen in je allereerste post zegt niet zo heel veel over iemand anders.

Als je goed gelezen had, had je kunnen lezen dat ik vind dat die Romy niet voor eigen rechter had moeten spelen. Ik heb verder geen partij getrokken en heb het verder helemaal niet voor Chrissie opgenomen en heb ook verder niks nodig met dit hele verhaal. Lezen is soms moeilijk, ik heb er zelf ook wel eens last van.

Wat ik eerder zei over mensen die alleen maar zich aanmelden om 's ff lekker gal te spuwen gaat hier weer volledig op.

Arch_Evil
18 augustus 2007, 10:07
Wat ik eerder zei over mensen die alleen maar zich aanmelden om 's ff lekker gal te spuwen gaat hier weer volledig op.

Inderdaad, laat ze dan iets zinnigs posten, of helemaal niets ;)

Misschien is die Jimmy323 wel Romy de Wit onder een schuilnaam :) wie weet hoe ver zo'n mens zal gaan :D

rocking chrissie
18 augustus 2007, 12:50
Ik ben hier niet op gitaarnet gekomen om iets met iemand uit te vechten. Mijn man zit al heel lang op gitaarnet voor allerlei verschillende items. Zo kwam ik hier ook terecht en het leek mij goed om andere muzikanten te wijzen en te waarschuwen over de werkwijze van Romy de Wit. Het bleek al eerder dat zij hier ook meeleest en ik weet ook zeker dat zij Jimmy323 is. Jimmy323 kan mijn gitarist niet gesproken hebben want ik mail nog dagelijks met hem en zijn niet boos op elkaar, alleen de samenwerking is gestopt. Zelfs hij vindt haar mailtjes walgelijk. Maar je ziet al aan de manier van schrijven van Romy wat een soort mentaliteit zij heeft. Dus jullie weten nu wat je te wachten staat als je iets fout invult bij Nedcom.muzikantenbank. Discretie is haar volkomen vreemd en het ontbreekt haar ook aan professionaliteit. Volgens mij heeft een muzikant haar ooit gedumpt, waarom anders dat gedrag t.o.v. muzikanten. Nergens hoef je persoonlijke gegevens op te geven, behalve bij haar en kijk wat ze daar uiteindelijk mee doet! Dus denk even 10 x na voordat je die aan haar doorgeeft.

bass blom
18 augustus 2007, 13:08
waar hebben we het over?
bij bands, maar ook in domweg alle andere omgevingen is dat toch min of meer (helaas) vrij gewoon?
iemand heeft ergens een baan, wil eigenlijk wel wat anders en gaat solliciteren.
zegt men dat dan tegen zijn/haar baas?
en andersom gebeurt toch ook dagelijks? dat er voor iemand een vervanger gezocht wordt?

die romy waawaant zich kennelijk in een soort utopia die we best allemaal wel zouden willen, maar shit happens.

ik snap niet dat je het op zo'n manier doet, dat is vrij kansloos.

Jimmy323
18 augustus 2007, 14:32
Hey Bas, zou jij het leuk vinden als men jouw zo behandelde? Hoe zou je voelen als ze je zo iets flikken? Kan dan wel normaal zijn tegenswoordig, maar geef dan geen andree mensen de schuld zoals die Chrissie doet. Ze liegt dat ze barst, spreekt de gitarist helemaal niet meer want die wil niets meer met haar te maken hebben. Bye the way ik heet geen romy en ik ben op dit forum omdat ik hoorde welke leugens die Chrissie aan het schrijven is. Dat mens is goed gestoord, geloofd zichzelf nog ook.
Die romy mag dan misschien te ver gaan, die Chrissie is pas echt gestoord!!!
Wil je weten hoe gestoord, kijk dan op www.whynot-hillegom.nl en zie wat voor een asociale "Tokkie" dat wijf is!!!

Don Capo
18 augustus 2007, 14:47
Kunnen we dit beschaafd houden?

We zitten hier niet op het TMF forum. Men mag hier zeker op- en aanmerkingen maken maar plaatsen e-mails die in goed vertrouwen verstuurd zijn en zonder toestemming van de verzender geplaats worden hoort niet in dit forum thuis. Gooien met modder en mensen beledigen evenmin.

Ik verwacht een normale discussie en geen Jerry Springer toestanden.

bass blom
18 augustus 2007, 14:59
als romy zich bezig zou moeten houden als koene ridder voor elke muzikant waar zonder zijn/haar medeweten vervanging voor wordt gezocht zou dat enkele romy klonen vergen denk ik.

Reel Big Fish
18 augustus 2007, 15:48
Wat is dit voor een topic?! Ik heb me ook heel lang ingeschreven gehouden bij muzikantenbank... nooit een reactie van een andere muzikant/band gekregen of iets, alleen maar spam, maar ook nooit rare mails gehad o.i.d. Ik snap er echt niks van... :dontgeti:

De spanning in dit topic is dan weer wél om te snijden. Relax: :harmony: :hippie:

ps. als iemand dan écht zoveel problemen met muzikantenbank heeft: www.drummersbank.nl is een goed alternatief om andere muzikanten te vinden.

Kim Wilson
18 augustus 2007, 15:50
Ik zou zeggen, wissel elkaars telefoonnummers uit en heb het er nog eens over, in plaats van hier te komen schelden. :hippie:

Rinze
18 augustus 2007, 15:55
ps. als iemand dan écht zoveel problemen met muzikantenbank heeft: www.drummersbank.nl (http://www.drummersbank.nl/) is een goed alternatief om andere muzikanten te vinden.

dat zijn geen muzikanten, dat zijn drummers :confused:

Kim Wilson
18 augustus 2007, 15:59
dat zijn geen muzikanten, dat zijn drummers :confused:
Heu? :???:

Rinze
18 augustus 2007, 16:29
Heu? :???:

Dat snap jij niet he Hans :cooler:

Johnny Ramone
18 augustus 2007, 17:06
Dit bericht is voor Romy:

Ik ken jou van vroeger en ik ken al je tekortkomingen, je sletterig gedrag, ja ja, weet je nog van die Arabieren?? Je bent een zielige tweederangs Paris Hilton kloontje, dat je zo moet eindigen, ik heb medelijden met je.

ACSlater
18 augustus 2007, 17:15
Dit bericht is voor Romy:

Ik ken jou van vroeger en ik ken al je tekortkomingen, je sletterig gedrag, ja ja, weet je nog van die Arabieren?? Je bent een zielige tweederangs Paris Hilton kloontje, dat je zo moet eindigen, ik heb medelijden met je.

ehm stuur dan ff een meeltje naar jimmy232 of naar wrekertje dan bereik je Romy persoonlijk.

Enniewee, wat is nou de beste plaats om muzikanten te vinden? Voorheen kon dat perfect op marktplaats maar daar werden op een gegeven moment teveel diensten aangeboden in de rubriek "muzikanten gezocht". Zo heb ik in het verleden daar een bassist en een band gevonden.

Han S
18 augustus 2007, 18:39
Jongelui, als jullie je niet weten te gedragen komt de banlijst in zicht, vecht je persoonlijke ruzietjes uit via PM, capice?

Kim Wilson
18 augustus 2007, 19:16
Dat snap jij niet he Hans :cooler:
Ik ben allebei (gitarist en drummer), en ik bevind me momenteel in een tweeestrijd. De ene kant moet hard lachen, de andere kant snapt er geen hol van. En daar moet de eerste kant dan ook weer om lachen.

Maar ik heb wél een Fender Bandmaster! :D

drap
18 augustus 2007, 20:49
Is het misschien niet gewoon verstandig dit topic gewoon dicht te gooien? Er komen dus mensen zich hier aanmelden om een potje frustratie uit het verleden uit te gaan vechten. Frustraties omtrent het handelen van een persoon van een site lijkt me oké, maar dit forum kan toch niet bedoelt zijn om een potje bandverleden uit te vechten, het is immers een gitaar forum? Ik wil ook nog net niet zeggen ban er een aantal in dit topic, maar ik zie er wel alle reden toe.

Rinze
19 augustus 2007, 00:00
Ik ben allebei (gitarist en drummer), en ik bevind me momenteel in een tweeestrijd. De ene kant moet hard lachen, de andere kant snapt er geen hol van. En daar moet de eerste kant dan ook weer om lachen.

Maar ik heb wél een Fender Bandmaster! :D

Als je dr maar met je stokjes vanaf blijft! :satisfie:

Cheetoria
19 augustus 2007, 14:12
dicht? nee...tis even goed doorlachen. zo heb je een forum met vaste klanten, en zo heb je een topic waar ineens de halve wereld zich aanmeld om even te komen zeuren:)

bass blom
19 augustus 2007, 14:41
ben ook voor openhouden.
en belast mods bij deze met de taak goed de IP's en mailadressen van de scheldende noobz in de smiezen te houden.

Mithrandir
19 augustus 2007, 15:02
Het word hier een persoonlijke vete met Chrissy en Jimmy in de hoofdrol.

Allemaal leuk en aardig, maar gitaarnet heeft regels m.b.t. persoonlijke vetes, ik stel voor dat die twee het dus onderling gaan uitvechten.

Persoonlijk zie ik helemaal geen nut meer in dit topic, ik vind het behoorlijk uit de hand lopen en het sluit op geen enkele manier meer aan op de doelstellingen van gitaarnet.

@Bass: het is onbegonnen werk om constant te controleren of er sprake is van dubbele accounts, valse IP adressen, dubbele e-mail adressen e.d. Daar gaan we dus niet aan beginnen.


Ik hou het topic nog heel even open, kijken hoe het zich ontwikkeld. Maar zodra het weer dreigt uit te lopen op een potje onderling moddergooien voor gevorderden grijp ik in.

bass blom
19 augustus 2007, 15:08
was ook niet echt serieus bedoeld dat belasten ;)
voor sluiten heb je mijn zegen, de boodschap is meer dan genoeg duidelijk.

Nevaratoiel
19 augustus 2007, 20:11
Ik heb geen ervaringen met Muzikantenbank.nl. Maar ik heb wel een beetje de topic doorgelezen. Het lijkt mij dat er vast wel een kern van waarheid in zit, maar dat sommige mensen gewoon graag met anderen meelullen en zo dat de situatie misschien een beetje overdreven is. Maar hoe het ook zij, ik denk niet dat deze Romy de Wit erg meedenkend en meevoelend is. Hij/Zij komt over als argwanend. En tja, dat is nooit goed.

The Lo Lands
23 augustus 2007, 13:48
Iemand ook al eens iets dergelijks bij hen meegemaakt?


Vorig jaar heb ik dit ook aan de hand gehad. Ik had alleen mijn naam ingevuld en hij wilde alle namen van de band hebben. Aangezien sommigen van mijn band een zeg maar 'artiestennaam' hanteren ging hij niet akkoord waarop ik de beste man hebt bedankt voor zijn diensten.

De muzikantenbank op MusicFrom daarintegen heeft mijn voorkeur! Geen screening alleen af en toe wat mailings in de inbox wat soms best handige info is!

Oude Drummer
3 september 2007, 19:31
Net terug van vakantie, maar er is nog niets veranderd!
Zolang ik in bandjes speel (en lang daarvoor), worden er leden discreet gewipt en vervangen. Bij elke repetitie denk ik eerlijk gezegd al dat er weer wat gaat gebeuren. ("Ik kap d'r mee, de drummer ken geen maat hauwe") Daar heeft die Romy niks mee te maken. Dat mens is echt kniftig.

Op Marktplaats kun je nog steeds terecht als muzikant, nu onder contacten en berichten; "Muziek maken en Bandleden"

Solidkick
4 september 2007, 09:03
Stop whining and play yer guitar.

drap
4 september 2007, 12:03
Stop whining and play yer guitar.

Dat gaat lastig he, zo zonder bandje. Hey, laat nou net dit topic daar over gaan!

bass blom
4 september 2007, 12:10
still my guitar gently weeps..

Speeddemon
13 september 2007, 21:51
Wat ik me afvraag:
WAAROM doet die Romy zo?

What's in it for her? :???:

De gitarist van één van mijn bands (haha, Romy, nu uitzoeken welke! :seriousf: ) heeft in het verleden ook gedonder gehad, vanwege een oudere advertentie, waar geen volledige naam bij stond.

Kijk, dat de AIVD een lijst bijhoudt van alle vrienden en bekenden van 'aanstormend terroristisch talent' snap ik.

Maar wat heb je aan een lijstje waar in staat
Jantje Pietersen - Gitarist - Waalwijk - kent Keesie Droplul (drummer uit Oss)
Sjaak de Vries - Bassist - Leusden - kent Keesie Droplul (drummer uit Oss); heeft mot met Jantje Pietersen (gitarist uit Waalwijk) en kent Piet Bouwmeester (zanger uit Utrecht),etc.
????


Romy, als je dit leest, dat zijn VERZONNEN namen. Dus niet paranoia worden als je ineens denkt gaten in je database te hebben. :stop:

Kijk, bij andere sites is een bevestigingsmailtje al genoeg, zodat de site weet dat je niet onder andermans e-mail adres ads zit te plaatsen, maar deze GeluidsmakersGestapo gaat te ver.

schizo910
14 september 2007, 10:25
Stel je voor dat de gouden gids dat zou doen met alle advertenties in dat boek:Ja, dat bedrijf heeft iets met dat bedrijf, maar die is weer een concurrent van die, dus plaatsen we de advertentie niet en zal ik de concurrent op de hoogte brengen van datgene dat gaande is binnen dat andere bedrijf die weer connecties hebben met die ene waarvan dat de leverancier is van de ander terwijl die ook levert aan de derde concurrent want die zit in het vaarwater van winkel A terwijl winkel B weer zaken doet met bedrijf 1, en daar weten bedrijven 2,3,4 en 6 niets van terwijl bedrijf 5 er weer tussenzit... Nu werkt bij bedrijf 1 een manager die eerst heeft gewerkt als kassiere van winkel 3! Dat kan toch niet!!!!

:hippie:

Oude Drummer
14 september 2007, 22:40
kniftag...
12345678910

DeiDRagonas
15 september 2007, 00:23
Ik krijg ineens heel erg de neiging om op zoek te gaan naar een bassist...

Es ff testen..

Helter Skelter
15 september 2007, 18:43
Dit bericht is voor Romy:

Ik ken jou van vroeger en ik ken al je tekortkomingen, je sletterig gedrag, ja ja, weet je nog van die Arabieren?? Je bent een zielige tweederangs Paris Hilton kloontje, dat je zo moet eindigen, ik heb medelijden met je.

nee! vertel Johnny!


'Romy met de Arabieren'...dat klinkt als een kaskraker in de Videotheek :satisfie:

Speeddemon
17 september 2007, 18:32
Wow... mijn sarcastische geintje is een self-fulfilling prophecy aan 't worden, nadat een 'interessante' mail van Romy kreeg.

Voorlopige status: mijn ad is verwijderd. Ze verwacht excuses.

Mijn indruk toen ik het mailtje las:

http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/1174330218-1174130085148.jpg

Alsjeblieft Romy, heb
-humor
-een minder kort lontje
-oog voor sarcasme/cynisme
-door wie er 'fout' zit.

drap
17 september 2007, 18:42
Tja, dat begint wel intens zielige vormen aan te nemen. Hij/zij beseft nog steeds niet dat internet DE mond-op-mond reclame is in het muzikantenwereldje kennelijk. Op den duur blijven er niet veel over.

Het was trouwens ook niet erg lang zoeken voor de persoon, gezien je advertentie in je handtekening.

Speeddemon
17 september 2007, 18:48
Het was trouwens ook niet erg lang zoeken voor de persoon, gezien je advertentie in je handtekening.
Die vat ik niet. Die Burny ik te koop heb, staat/stond toch niet op Muzikantenbank.nl ? :???:

Maar echt; mijn enige post is dat ik me AFVRAAG *WAAROM* ze zo doet en ik maak er een grapje omheen, om aan te tonen hoe belachelijk 't eigenlijk is (wat Skiets ook nog aankaart met z'n Gouden Gids voorbeeld) en zelfs dat 'mag' blijkbaar niet. :stop:

Ik ben nog steeds benieuwd (omdat ik een rustige, nette mail terugstuurde) of ik dan ook een 'menselijk' antwoord krijg. Zo niet, tja... wie kaatst...

drap
17 september 2007, 18:50
In je advertentie staat je voornaam, waar je vandaan komt en je telefoonnummer. Dan is het echt een koud kunstje hoor.

Speeddemon
18 september 2007, 10:49
status nu: hetzelfde; sfeer wordt eenzijdig grimmiger.

Ik heb grenzen, en zodra die overschreden worden, wordt ik valser dan Gordon, RuPaul en Verlinde bij elkaar. :sneaky:

Kan iemand mij aanwijzen hoe ik Nedcom heb 'beledigd'? Volgens mij niet, omdat ik gewoon een algemeen geintje maak.


Then again, Joseph Stalin was ook niet zo'n lachebekje. :chicken:

Rutger
18 september 2007, 11:45
WTF :nervous:

Die Romy heeft echt een sociaal gebrek
Misschien een mailtje naar de directie, over zijn/haar gedrag?

Zo valt toch niet fatsoenlijk te werken..

Speeddemon
18 september 2007, 11:49
WTF :nervous:

Die Romy heeft echt een sociaal gebrek
Het mooie is, ze denkt natuurlijk (zoals ieder welgeaard despoot) dat ze helemaal in d'r recht staat en gelijk heeft. Dus zet ze onze mail-discussie online (wat overigens getuigd van 0,0 net-etiquette besef, Romy. En dat voor iemand met een eigen e-Reich? tut-tut... ), denkende dat de mensen nu wel inzien wat voor asociale hond IK ben...

You couldn't be more wrong... har-har... :seriousf:

"Digging your own grave", anyone? :hippie:

Mithrandir
18 september 2007, 11:50
Het is over.

Vanaf nu zijn de perikelen van individueen m.b.t. muzikantenbank niet meer bespreekbaar op gitaarnet. Ik verzoek een ieder die problemen heeft met muzikantenbank hierover direct met muzikantenbank te communiceren en gitaarnet hier niet meer voor als medium te gebruiken.

Het plaatsen van prive emails gaat teggen alle etiquetten van het internet in, ik heb deze dan ook verwijderd.


Vanaf nu zullen ALLE onderwerpen die muzikantenbank betreffen p.d. verwijderd worden.