PDA

View Full Version : Gitaar DVD



Lovegun
20 november 2006, 13:37
Ik heb vandaag deze tab dvd binnen gekregen via marktplaats. Zeker een

Rude Perception
20 november 2006, 13:43
hmm, ik heb gewoon ooit eens een bestandje met een paar honderdduizend gitaartabs (ook guitarpro) gedownload. Een stuk goedkoper, en ik geloof dat iedereen op het forum die er interesse in had ook heeft. Anders moeten die mij maar even pm-en....

Mithrandir
20 november 2006, 13:45
Dit is ordinaire spam, hij post het in meerdere fora en heeft een post van zichzelf van een maand geleden aangepast waarin hij ook aangaf dat hij dezelfde DVD had gekocht, incl. marktplaats link.

Lovegun heeft een PM, gelieve te lezen.

Hector_Tsolodimos
20 november 2006, 15:03
de advertentie (product dus) is geloof ik ook in strijd met allerlei rechten..
toch?

Rude Perception
20 november 2006, 15:12
de advertentie (product dus) is geloof ik ook in strijd met allerlei rechten..
toch?

Niet als de verkoper heeft betaald voor de rechten. Ik denk niet dat dat het geval is. En dus is het hetzelfde als de internetsites, die ook allemaal weg zijn. Misschien heeft is hij zelfs nog erger strijd met de rechten want, in tegenstelling tot de site verkoopt hij de bladmuziek (wat het in feite gewoon is)

Spitfire
20 november 2006, 15:51
Ik download nu mijn tabs van ultimate-guitar.com, gewoon één voor één, maar voor de liefhebbers:
http://www.torrentspy.com/torrent/713315/Guitar_Pro_Tabs_Almost_30_000?tab=files
ik heb hem zelf niet gedownload, dus ik weet niet of het iets is

Hector_Tsolodimos
20 november 2006, 18:06
Niet als de verkoper heeft betaald voor de rechten. Ik denk niet dat dat het geval is. En dus is het hetzelfde als de internetsites, die ook allemaal weg zijn. Misschien heeft is hij zelfs nog erger strijd met de rechten want, in tegenstelling tot de site verkoopt hij de bladmuziek (wat het in feite gewoon is)
dat bedoel ik dus..
en ja, ik ging er van uit dat hij niet voor de rechten betaald heeft..

Mitch
20 november 2006, 19:15
Deze crosspost is op andere subfora al gesloten...