PDA

View Full Version : Guitarfetish verzendkosten



Samder
19 november 2006, 18:00
Ik was van plan een aantal spullen te bestellen op guitarfetish.. ik had al in een aantal topics gelezen dat de verzendkosten erg laag zijn.. Maar toen ik ff de "Shipping Calculater" invulde, kwam ik uit op 62 € verzendkosten:S:S. Dat is duurder dan mn bestelling??

Doe ik iets fout of is het gewoon echt zo duur?!

groet sander

The Underdog
19 november 2006, 18:06
Je moet air mail nemen, is het goedkoopst. Voor mijn pickup was het 7 dollar of zo.

coony
19 november 2006, 18:44
'k Heb deze week m'n 'jmi' setje van GFS toegekregen, $12 verzendkosten.
Er bleek wel ergens een foutje te zijn gemaakt, want het was geen reverse stagger maar wel de gewone 1960's repro premium set... Door de pickups omgekeerd te monteren (180° gedraaid) is dat probleem opgelost.
Los daarvan: super klank!!

Groeten,
Koen

koennie
19 november 2006, 18:52
'k Heb deze week m'n 'jmi' setje van GFS toegekregen, $12 verzendkosten.
Er bleek wel ergens een foutje te zijn gemaakt, want het was geen reverse stagger maar wel de gewone 1960's repro premium set... Door de pickups omgekeerd te monteren (180° gedraaid) is dat probleem opgelost.
Los daarvan: super klank!!

Groeten,
Koen

Wat was je in totaal kwijt dan, 60$ voor pu's en 12$ verzendkosten? 53 euro ofzo? Ik zou t graag weten, want ik wil ook veel gaan bestellen bij die jongens.

G.G.
19 november 2006, 19:32
Wat was je in totaal kwijt dan, 60$ voor pu's en 12$ verzendkosten? 53 euro ofzo? Ik zou t graag weten, want ik wil ook veel gaan bestellen bij die jongens.

Dat zijn inderdaad zo'n beetje de GFS prijzen. Ik was voor een setje ook iets van €60 kwijt.

Als je veel wilt bestellen moet je ff klooien op hun site door te kijken wat je bestelling doet qua verzendkosten in 1 , 2 of 3 pakketjes, soms is het voordeliger (heel raar) om je bestelling op te splitsen (verzendkosten maken hele rare stappen bij hun).

probeer het maar eens, en je zult het zien.

coony
19 november 2006, 21:32
Wat was je in totaal kwijt dan, 60$ voor pu's en 12$ verzendkosten? 53 euro ofzo? Ik zou t graag weten, want ik wil ook veel gaan bestellen bij die jongens.

Ja, iets van een €56 of zo, met kosten bij.
Kan je niet voor sukkelen hé!

Koen

Vonk
19 november 2006, 21:46
Hoe lang duurt het bij jullie voor een pakketje van GFS aankomt? Ik heb een setje Fat PAF's besteld.

The Underdog
19 november 2006, 23:44
Normaal duurt het minder dan een week.

Vonk
20 november 2006, 09:01
Ah zo snel had ik het niet verwacht. Bedankt!