PDA

View Full Version : dit riekt...



jimihattricks
19 november 2006, 16:52
Op marktplaats gezien:

"hallo ik heb 1 london city telecaster tekoop of teruil staan
zoals je wel weet is london city goed te vergelijken met een echte fender ze komen namelijk van de zelfde fabriek af alleen dan met de machiene gemaakt inplaats van alles met de hand maar ik wil hem als je een fender telecaster heb graag met je ruilen mag een japanse of een mexicanse zijn met marple hals graag want sat vind ik beter spelen

dus heb je er een en je wilt hem ruilen of u wilt mijn gitaar kopen dan laat u maar wat weten maar dan gaat hij niet weg onder de 230 euro want hij is nog niet zo oud en heeft alleen een kleine beschadiging aan de slagplaat maar een ander er op en het is weer goed"

dezelfde fabriek..? 230 euro + beschadiging lijkt me ook wat veel...

Squier4ever
19 november 2006, 16:57
komt iig niet uit dezelfde fabriek en 230 heb je em nieuw voor...

maar feit is wel dat t hele goede gitaren zijn. kan me voorstellen dat de verkoper een n00b is en dit verhaal letterlijk nakauwt van de verkopers in de winkel waar ie em heeft gekocht

jimihattricks
19 november 2006, 16:59
dat t goede gitaren zijn twijfel ik niet aan.. je hoeft maar london city in de zoekfunctie in te toetsen en je treft een complete lijst met lofzang-topics aan :)

X-Rated
19 november 2006, 17:10
Advertenties komen zoveel beter over als de adverteerder de Nederlandse taal tenminste zou beheersen... Laat in godsnaam je lap tekst eens nakijken door iemand ofzo :S

Spitfire
19 november 2006, 17:37
Advertenties komen zoveel beter over als de adverteerder de Nederlandse taal tenminste zou beheersen... Laat in godsnaam je lap tekst eens nakijken door iemand ofzo :S
Inderdaad, onverzorgde advertenties op marktplaats schrikken mij altijd een beetje af. Ik snap niet dat die mensen niet iets meer aandacht aan hun advertentie besteden...

Dirk W
19 november 2006, 17:37
ja idd, dit ziet er niet uit!

Hector_Tsolodimos
19 november 2006, 17:46
´Ik heb zelf een London City Comet I Telecaster, en ik kan je vertellen dat ze leuk zijn. Dus daar heb je gelijk in, maar ze komen NIET uit een Fender fabriek, verander je advertentie, wel zo eerlijk voor de volgende eigenaar.´

ik heb even een mailtje naar de man gestuurd

timbo
19 november 2006, 20:51
Op marktplaats gezien:

"hallo ik heb 1 london city telecaster tekoop of teruil staan
zoals je wel weet is london city goed te vergelijken met een echte fender ze komen namelijk van de zelfde fabriek af alleen dan met de machiene gemaakt inplaats van alles met de hand maar ik wil hem als je een fender telecaster heb graag met je ruilen mag een japanse of een mexicanse zijn met marple hals graag want sat vind ik beter spelen

dus heb je er een en je wilt hem ruilen of u wilt mijn gitaar kopen dan laat u maar wat weten maar dan gaat hij niet weg onder de 230 euro want hij is nog niet zo oud en heeft alleen een kleine beschadiging aan de slagplaat maar een ander er op en het is weer goed"

dezelfde fabriek..? 230 euro + beschadiging lijkt me ook wat veel...


hahahahahhahhahahahha wat een giller!!

Mr.Bluesbreaker
19 november 2006, 22:05
Wees dan gewoon eerlijk als adverteerder en maak ervan:

"Ik hep un Londun Sittie Teelekastur en ik wil tog un Fendur.
Hep geen gelt, en me gitaar is niet so goet. Wie geeft me un Fendur voor bijna nikz?"

Wat een lulverhaal zoals het in de ad staat. Het ergste is inderdaad nog dat een verkoper hem waarschijnlijk dit min of meer verteld heeft om die LC kwijt te raken. Waar moet je in godsnaam anders zo'n verhaal als beginnen uit verzinnen...

vox
19 november 2006, 22:57
´Ik heb zelf een London City Comet I Telecaster, en ik kan je vertellen dat ze leuk zijn. Dus daar heb je gelijk in, maar ze komen NIET uit een Fender fabriek, verander je advertentie, wel zo eerlijk voor de volgende eigenaar.´

ik heb even een mailtje naar de man gestuurd

laat je even weten als ie terug gemaild heb...

bert k
19 november 2006, 23:52
Het zoveelste topic over slechte advertenties. Dit voegt niks toe, slotje dus.