PDA

View Full Version : kustom 300 Pa met twee D130F kustom speakers



ellwappo
18 november 2006, 13:12
Beste mensen ....ik ben sinds kort in het bezit gekomen van een kustom 300 pa en twee D 130 F speakers erbij....
Via google hier terechtgekomen...en van hier uit weer op de kustom syte....het is echt hele ouwe shit heb ik ondertussen begrepen...
Ik mocht het van school meenemen ...we hebben daar zelf vroegah nog mee gespeeld...
Ik heb dus de officiele kustom syte al bekeken maar daar staan (alleen )plaatsjes met technische informatie op.
Wie kan mij vertellen wat een dergelijke set tegenwoordig waard is...
Ik moet nog controleren of alles nog werkt maar ziet er nog redelijk goed uit....(1 van de speakers is van binnen wat isolatiewol kwijt en zit een scheur in dat "net"wat er voor zit,ze zijn door hun wieltjes gezakt, de versterker/pa mist wat chroomplaatjes op de knoppen)
Ik ben nl van plan om deze set te koop te gaan aanbieden.
interesse? reageer...alle info is welkom want ik heb er verder weinig verstand van ....maar het is wel iets bijzonders geloof ik.
thnx in advance;)

schwalbe
18 november 2006, 16:13
Is een beetje wat de gek ervoor geeft... moeilijk een prijs aan te koppelen dus. Ik zou zeggen: ga op zoek naar een CCR/ John Fogerty fan.

zoon van Piet
18 november 2006, 17:05
en er zijn niet veel gekken die er iets voor geven. Ik heb enkele jaren terug geprobeerd zo'n leuk bankstelletje te slijten... heeft me veel moeite gekost en de opbrengst viel me zwaar tegen...

Unicron
21 november 2006, 15:12
Ik zou gewoon die D130s eruit schroeven, daar krijg je los meer voor ben ik bang.... (+/- 100 euro/stuk)

piezo
21 november 2006, 15:18
Ik zou wel graag zo'n D 130 F hebben, eventueel allebei. Stuur me maar een PB, als je weet wat je wilt.
(Voor zover je dat nog niet wist, PB=privé bericht, de link kun je vinden door in deze post op mijn forumnaam te klikken)