PDA

View Full Version : Nieuwe PRS!



Veekeren
16 november 2006, 14:11
Ik heb ook weer eens een nieuwe gitaar gekocht, eentje die ik al een tijd wilde omdat ik hem nog nooit had gehad. Een PRS CE 22. Kwam er een tegen die ik mooi vond en goed te betalen was.

Moet em verder nog even goed afstellen, en kan hem zaterdag pas echt uitproberen. Maar wat ik echt bizar vind, hij is gewoon nieuw. Soms zeg je, die gitaar is "als nieuw", maar hij is gewoon echt nieuw. NERGENS een krasje te bekennen... Als ik de verkoper moet geloven had hij zelfs nog nooit de snaren vervangen. Of dat echt zo is, is de vraag, maar hang hem in een gitaarwinkel en niemand die door heeft dat ie a 2 eigenaren heeft gehad. Vraag me eigenlijk af wat de nieuwprijs van deze gitaar zou zijn...

Genoeg gezever, foto's!

http://i12.photobucket.com/albums/a210/Veekeren/PRS1.jpg

http://i12.photobucket.com/albums/a210/Veekeren/PRS2.jpg

http://i12.photobucket.com/albums/a210/Veekeren/PRS3.jpg

BLOK182
16 november 2006, 14:12
Das een hele mooie CE! Erg apart ook dat ie een stoptail heeft, normaal komen ze alleen met een tremolo...:-)

piezo
16 november 2006, 14:13
Hij dóet het weer! Hij dóet het weer!

EDIT: Deze lijkt trouwens een korte hiel te hebben. Klopt dat?

Elixir
16 november 2006, 14:13
Gefeliciteerd met je aankoop:)

echt n prachtgitaar

almarvk
16 november 2006, 14:23
Mooi ding met mooie foto's zoals we van je gewend zijn :)

Danny Drug
16 november 2006, 14:27
wat een kleur!!!

heerlijk gitaarje lijkt me het.. stoptail is ook te geil

Hector_Tsolodimos
16 november 2006, 15:17
wat een geile gitaar zelf!
gefeliciteerd!

robostrat
16 november 2006, 15:55
Yeah, congrets :dance:

heeft tie een maple neck ? zie ik dat goed ?

Helter Skelter
16 november 2006, 15:59
mooi, gefeliciteerd!

Tho
16 november 2006, 16:05
SUPERVET!!! gefeliciteerd!

Veekeren
16 november 2006, 16:06
Wederom bedankt voor alle complimenten!

@Blok, ja je hebt eigenlijk wel gelijk met die stoptail. Ik kan weinig vinden over CE's met een stoptail...Sowieso draai ik de trems van alle PRSen helemaal vast, dus dit vind ik beter.

@Piezo, das slechts de hoek van de foto. Hij is gebouwd in 2000.

@Robostrat, das een kenmerk van de CE, die hebben een maple neck, dus dat zie je goed ;)

Nickname
16 november 2006, 16:36
Echt een heeeeeeele mooie gitaar! gefeliciteerd! :)

Wicked Willy
16 november 2006, 17:32
Mooie PRS hoorrrrrrrr.

hendrix_appendix
16 november 2006, 17:41
Wow...nee echt WOW!

Chroxy
16 november 2006, 21:05
waarom zien bij jouw de gitaren altijd veel mooier uit!
zelfs je Epiphone zag dr fantastisch uit.. en dan heb je nog jouw LP en deze PRS..! :D

Welk merk fototoestel heb je!? :D

Veekeren
16 november 2006, 21:25
waarom zien bij jouw de gitaren altijd veel mooier uit!
zelfs je Epiphone zag dr fantastisch uit.. en dan heb je nog jouw LP en deze PRS..! :D

Welk merk fototoestel heb je!? :D

Hahaha het merk van mn fototoestel is Sony, hij is al wel een paar jaar oud, maar heeft wel een mooie grote lens en was best duur, niet echt simpel spul maar ook niet echt compact...

Maar waarom zien bij mij mn gitaren er altijd veel mooier uit? Ik vraag me altijd af, waarom poetsen sommigen hun gitaar niet even... Waarom laten sommigen de gitaar gewoon in standaard tussen de rest van de troep staan? En het belangrijkste, waarom doen ze het in een te donkere ruimte met een lelijke flits?

:D Met andere woorden, neem het liefst een redelijke camera, maar voornamelijk een beetje gepoetste gitaar in het zonlicht met een beetje neutrale achtergrond. Dan kom je al heel ver.

Snaar'n Bennie
17 november 2006, 01:14
Ja, mijnheer Veekeren is een leuke collectie aan het opbouwen. Waar doet ie dat toch ammaal van! :)

Veekeren
17 november 2006, 10:47
Ja, mijnheer Veekeren is een leuke collectie aan het opbouwen. Waar doet ie dat toch ammaal van! :)

:D Waar ik het van doe? Van een ES335 die weg is... En van een Flying V die naar de andere gitarist in mn band gaat. De collectie wordt niet zozeer opgebouwd, hij verandert slechts ;)

piezo
17 november 2006, 12:00
De collectie wordt niet zozeer opgebouwd, hij verandert slechts ;)Wat nu, ik dacht dat jij "voor de heb" deed?
Maar blijkbaar doe je dus "voor de prots"
Om ons de ogen uit te steken met de fotoos.
Of om je op een dag tussen neus en lippen door te kunnen laten ontvallen: "Ach weet je, ik heb een stuk of 20 van die PRS'jes gehad en een stuk of 20 CustomShop Gibsons en Fenders, maar dat is het toch allemaal net niet voor iemand van mijn statuur" :sneaky: :D

Mijn eigen PRS werkpaard wordt eens per jaar met spuug opgevreven. En dan heeft ie nòg mazzel, dat ik die dag een goeie bui heb. :satisfie:

Orpheo
17 november 2006, 12:02
goh veekeren, is blauw (blauwgrijs tinten) je lievelingskleur? ;) je ene prs custom, deze prs en je les paul (en ik dacht ook je epi) zijn blauw(ig) :D wel prachtige instrumenten. superb!

prs
17 november 2006, 13:46
Jeroen,

Gefeliciteerd met je nieuwe PRS!! Prachtige gitaar!!

Anders Destium
17 november 2006, 13:59
Erg mooi, de CEs zijn echt geweldige gitaren! En het kleurtje is ook weer subliem :dance:

Veekeren
17 november 2006, 14:28
Wat nu, ik dacht dat jij "voor de heb" deed?
Maar blijkbaar doe je dus "voor de prots"
Om ons de ogen uit te steken met de fotoos.
Of om je op een dag tussen neus en lippen door te kunnen laten ontvallen: "Ach weet je, ik heb een stuk of 20 van die PRS'jes gehad en een stuk of 20 CustomShop Gibsons en Fenders, maar dat is het toch allemaal net niet voor iemand van mijn statuur"

Mijn eigen PRS werkpaard wordt eens per jaar met spuug opgevreven. En dan heeft ie nòg mazzel, dat ik die dag een goeie bui heb.

Hahaha, iemand van mijn statuur ja :D Maar een deel van je post is wel waar, ik heb al veel gehad, en ik vond het allemaal prachtig om een tijd op te kunnen spelen! En dat jij op zo'n spartaanse manier met je PRS om gaat, ik behandel mijn gitaren tenminste nog met respect ;).

@ Orpheo, ja ik heb wel een soort van voorkeur voor blauw denk ik :D Maar is ook enigszins maar net waar ik tegenaan loop. Die Les Paul Class5 van me is blauw, maar een blauwe LP is voor mij zowat qua looks de heilige graal. Ik heb ook nog een Godin, die lijkt wel heel erg op deze PRS. M'n CU24 is black/grey zoals in de pu cavity staat, is toch wel anders. Die Epi heb ik overigens al lang niet meer, maar die was ook zwart/grijs.

vulvasonic
17 november 2006, 14:38
NAARLING!!!!








geintje