PDA

View Full Version : Fender Highway 1 upgrade



Jim Haagmans
15 november 2006, 22:38
Hey ik heb zelf een Godin Freeway Classic, op zich een uitstekende gitaar, zeker voor de prijs! maar toch verkoop ik hem en zoek ik naar een Fender Strat, om de uitstraling en omdat de Humbucker-Single-Humbucker configuratie van de Godin toch niet echt mijn ding is.

Dus had ik laatst de Fender Highway 1 getest en ik vond hem echt super! alleen, nu heeft er bij die gitaar een upgrade plaatsgevonden en heeft hij een seventies headstock gekregen, dus een grotere versie van de headstock wat ik persoonlijk helemaal niet mooi vind. Nu heb ik gevraagd of ze bij de lokale muziekzaak (limburg zuid) dat model nog hadden maar nog slechts een exemplaar in een kleur die me niet aanstond. Ik vroeg me af of iemand weet waar ik een Highway 1 Strat (eventueel 2ehands) van het model 2002 nog kan krijgen? liefst een exemplaar in sunburst of artic white.

Als iemand nog een andere strat in de prijsklasse 500-700 kan aanraden hoor ik het natuurlijk ook graag! wel ben ik uitsluitend op zoek naar een amerikaanse.

Hector_Tsolodimos
15 november 2006, 23:07
hmm
om te beginnen:
jij geeft heeeeel veel om de looks, dat is duidelijk
máár: kritisch zijn is goed, dat ben ik ook (misschien nog wel erger)
ik heb een Fender USA Standard Stratocaster, de duurdere versie van wat jij wil
ik kocht em (heeeeel veel geluk, echt gloednieuw) voor 700 euro, zeker aan te raden..
maar eehm, een andere 2e.handse highway, je hebt er zat op marktplaats, tweedehands.nl, speurders
en eehm, waar woon je? ik heb misschien nog wel een speciaal adresje voor je, als je in de buurt van Belgie woont (Als dat te doen is voor je, PM ik je)
tweedehandse highway: 400-500 euro moet lukken..

up-guitarman
16 november 2006, 12:56
Gewoon USA stratje voor 700 a 750€. Als je wat zoekt lukt dat, ik heb mijn Tele ook voor zoiets gekocht...

tomswaelen
17 november 2006, 12:48
Hey ik heb zelf een Godin Freeway Classic, op zich een uitstekende gitaar, zeker voor de prijs! maar toch verkoop ik hem en zoek ik naar een Fender Strat, om de uitstraling en omdat de Humbucker-Single-Humbucker configuratie van de Godin toch niet echt mijn ding is.

Dus had ik laatst de Fender Highway 1 getest en ik vond hem echt super! alleen, nu heeft er bij die gitaar een upgrade plaatsgevonden en heeft hij een seventies headstock gekregen, dus een grotere versie van de headstock wat ik persoonlijk helemaal niet mooi vind. Nu heb ik gevraagd of ze bij de lokale muziekzaak (limburg zuid) dat model nog hadden maar nog slechts een exemplaar in een kleur die me niet aanstond. Ik vroeg me af of iemand weet waar ik een Highway 1 Strat (eventueel 2ehands) van het model 2002 nog kan krijgen? liefst een exemplaar in sunburst of artic white.

Als iemand nog een andere strat in de prijsklasse 500-700 kan aanraden hoor ik het natuurlijk ook graag! wel ben ik uitsluitend op zoek naar een amerikaanse.

Bij Musicstore in Keulen hebben ze ze blijkbaar nog:

http://www.musicstorekoeln.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/de_DE/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?ProductRef=GIT0004424-006%40MusicStore-MusicStoreShop&JumpTo=OfferList

(de lijst zegt 'voorradig', de pagina zelf zegt 'op bestelling')

Mail hen eens, misschien hebben ze nog een paar 2002 modellen liggen...