PDA

View Full Version : MI Audio Chrunck Box



strat58
15 november 2006, 08:46
Hoi gisteren binnen gekomen ik heb een zooi pedalen verkocht en dus een paar MI Audio pedalen aangeschaft. De combinatie Blues Pro en chrunch Box werkt goed alleen nu moet ik kiezen welke ik mooier vind klinken voor vette Blues Rock solo's. Ik gebruik nu de chrunch box als een beetje chrunch en de Blues Pro als vette booster om de chrunch box te oversturen, kan zelfs misschien mijn trusty Voodoo 1 thuis laten denk ik zo. Ben ook heel benieuwd hoe het op de repetitie gaat klinken. Persoonlijk vind ik die MI Audio pedaaltjes erg ok doen mij ook erg denken aan de oude kwaliteit van MXR.
Niet het zelfde geluid of zo maar gewoon de kwaliteit er van, geen ruis brom of andere irritante zaken. 100 % true by-pass want mijn fuzz Face pedalen doen niet moeilijk. En nee ik heb geen aandelen in MI Audio, maar ga wel informeren want volgens mij blijven niet zo goedkoop :)
Peace Strat58

BLOK182
15 november 2006, 09:35
Tja, ik heb de Blues Pro, en ben er erg over te spreken! Genoeg gain voor gave lead, al heb ik er nog niet mee opgetreden/in bandsituatie mee gespeeld op de Budda rig.

BLOK182
18 november 2006, 19:28
Update: net gerepeteerd met de BLues Pro, klinkt ook op stevig volume te gek, heerlijke dikke rocksound, zowel voor akkoorden en lead. Ben zéér in mijn nopjes met deze uitbreiding op mijn Budda! Ook het switchen valt reuze mee, het pedaaltje kan "alvast" aan over het overdrivekanaal van mijn amp (laatste 2 tellen voor de solo inzet), en als ik dan switch naar het cleankanaal knaltie harder en heb ik mijn volumeboost. Op dezelfde manier is ook makkelijk en goed getimed terug te schakelen, zonder veel piep, verlies etc. Goeie shit, die MI Audio!