PDA

View Full Version : Drummer gezocht (omg. Venlo)



Code-X
14 november 2006, 20:39
Drummer gezocht (omg. Venlo)

Een band bestaande uit gitarist, bassist en gitarist/zanger zoekt een
drummer die op dezelfde lijn qua muziek, kwaliteit en inzet zit. Welke muziek en
kwaliteit enzo is dat dan? Zoiets dus:

- Muziek: Poppunk, punk, klein beetje emo, soms wat meer rock // bands als: Relient K, Blink 182, Paramore, Lost Prophets, Taking Back Sunday

- Inzet: Op de eerste plaats moet het gezellig en lekker samen muziek maken zijn. Maar ook een beetje succes behalen met onze muziek en band is ook weldegelijk een doel. Dus ben je gemotiveerd en wil je met een gezellige groep aan de slag? Wie weet zijn wij wat je zoekt.

- Kwaliteit: Moeilijk te zeggen.. In ieder geval hebben wij 3 samen hiervoor al in een band gespeeld en weten zeker wat ervoor nodig is om een goede performance neer te zetten. Ook streven we er allemaal naar om een zo goed mogelijke sound neer te zetten en ik mag denk ik wel stellen dat die al redelijk op peil zit.

Echt eisen hebben we niet, maar het verschil van de onderlinge kwaliteiten moet natuurlijk niet al te groot zijn.
Het is vooral belangrijk dat je gemotiveerd en met plezier je kunt vinden in onze band. Voel je je hierdoor aangesproken? Reageer dan even of mail op bart [dot] eijk [at] gmail [dot] com !


Bovenstaande is trouwens geschreven door onze gitarist/vocalist, niet door mij. Ik ben wat meer van het korte en bondige ;)

jeroenmooi
29 juli 2011, 16:05
hey, ik ben Jeroen, 14 jaar en kom uit Venlo.
Ik ben misschien geïnteresseerd, maar heb alleen een paar vragen:

1. hebben jullie niet inmiddels al een drummer?

2. Hoe heet jullie band?

3. Hebben jullie op de repetie locatie al een drumstel staan?

4. Wat voor muziek spelen jullie?

5. Maakt het iets uit dat ik 14 jaar ben en hoe oud zijn jullie dan?

awnser me,

Jeroen

arcane
29 juli 2011, 16:09
Ik denk dat de band na 5 jaar wel een drummer heeft gevonden, of dat de band inmiddels niet meer bestaat.