PDA

View Full Version : even voorstellen



JeanMichel
14 november 2006, 12:28
speel zo,n 25 jaar
achtergrond klassiek daarna folk
roots in zeeland
verhuisd voor ander werk naar Brabant. wonen daar nu ruim 5 jaar.
nu full time muziek leraar. de gitaar is hier populairder dan ooit.
we doen dit met zijn zessen....? ikzelf de meeste uren. andere zijn partimers.
(drumles, basles, piano,..electrisch/akoestisch gitaar)
timmeren druk aan de weg...met enig succes mogen we wel zeggen. en het einde is verreweg nog niet in zicht.
samen met mensen op een zeer ongedwonge, doch proffessionele manier muziek maken (gezamelijk en individueel (1 op 1))
waarom ben ik ingeschreven.? kan ik mijn mening ook eens gewenst of ongewenst geven.!
see you.

JeanMichel
14 november 2006, 20:53
ik geloof dat het bovenstaande wat arrogant over komt.
in tegendeel..das niet de bedoeling.!!
ik heb een stelling: hoe meer je speelt en aanleert, des te meer dat je weet dat je niet kunt spelen.!
of deze...gewauwel over snaren en plectrums = prima, maar het verbeterd je spel voor geen moer. het gaat om de muziek.
ik heb muzikanten van dichtbij op jammerhout zien spelen en toen ik hem in mijn handen kreeg toen......was het inderdaad jammerhout. :confused:

iwamoto
15 november 2006, 13:13
ik snap nou niet of je met die "des te meer dat je weet dat je niet kunt spelen.!" bedoelt van niet kunnen spelen, of van een bepaalde vaardigheid missen en dat weten?

JeanMichel
16 november 2006, 15:15
de spijker op zijn kop.
vaardigheden die er bij andere als vanzelfsprekend uitrollen, en waarvan je denkt..hoe is het mogelijk dat ik dat nog niet kan.!! en iik heb al zo,n boel geleerd.
net als met kennis..hoe meer je leert, des te meer je weet,dat je nog zo weinig weet, en nog veel moet leren.

bedankt voor je reactie
jean michel ;)

robostrat
16 november 2006, 15:31
huuh,


net als met kennis..hoe meer je leert, des te meer je weet,dat je nog zo weinig weet, en nog veel moet leren. :???:

zoiets als

ik zie 's avonds meer als in het donker :eek:

en welkom ook :D