PDA

View Full Version : Gitaarles in Den Haag



Lucky
14 november 2006, 01:40
Hallo,

Mijn naam is Luca Giordano en ik geef gitaarlessen in Den Haag

Ik geef les hier bij mij thuis (in de buurt bij het ziekenhuis Leyenburg)
De kosten zijn 25 euro voor drie kwartier.
Mijn instelling is dat ik mensen gitaar leer en laat spelen aan de hand van de muziek die zij leuk vinden. Ik heb een vrij brede smaak en beheers heel wat stijlen (zij het af en toe met wat extra inzet en studie)
Waar ik je niet mee kan helpen is klassiek en niet modale jazz. mijn aandacht ligt met name in blues, (hard)rock en funk, de beginselen van het gitaarspelen en liedjes.

Ik zou jou wat muziek laten meenemen om te kijken wat je leuk vind en dan pakken we dat (en\of aanverwanten) als uitgangspunt om je gitaar te leren spelen.
Bij mij wordt veel gespeeld aan de hand van oefeningen en lessen die je de vorige keren hebt meegekregen. Een stukje huiswerk is dus belangrijk maar als je daar hulp en
begeleiding bij nodig hebt is dat ook goed (sommige dingen spreken voor zich en hoeven tijdens de les niet al te intensief doorgenomen te worden, andere dingen zullen noot voor noot
uitgeplozen moeten worden en duren dan ook langer voordat je ze onder de knie hebt) ik werk met tablatuur en soms een cassettebandje om iets voor je op te nemen of eventueel via de pc.

ik ben 35 en speel sinds mijn 14e. ik heb les gehad van Eltjo Cleton (allround), Olaf Tarenskeen (jazz en theorie) en Chris Koenen (blues). Ik ben een muzikant en treed op sinds mijn zestiende.
ik ben absoluut geen bedroomplayer en mijn insteek is dan ook de praktijk. Je komt bij mij niet voor een klassieke studie maar om in een ontspannen sfeer, snel, goed en verantwoord muziek te leren spelen op je gitaar.

prijs: 25 euro per drie kwartier.

Ik heb slechts vier regels (dan heb ik die maar direct gedeeld):

* Indien ik je definitief inschrijf als leerling vraag ik een maand opzegtermijn,
* Verschuiven en afzeggen van een les zie ik graag voor twee dagen voor de les,
* De lessen voor een komende maand worden vooraf afgerekend en....
* Plezier hebben in het spelen en de muziek die je maakt is verplicht!
(en dat bedoel ik niet zozeer al een grapje als dat het misschien klinkt. Je moet het leuk vinden en daar werken we samen aan dmv muziekkeuze, benadering en dosering van de verschillende leselementen.
Een deel van de functie van naar les gaan, is het motiveren van jezelf om te blijven spelen en oefenen... en daar werken wij dan samen aan)

je kunt me altijd bellen of mailen als je nog verdere vragen of onduidelijkheden hebt.

Je kunt mij bereiken op:

06-14789900
of
giordano.la@gmail.com

groetjes,

Luca Giordano

Lucky
28 december 2006, 15:34
bump......

Justinschut
2 januari 2007, 16:59
No offense, maar 25 euro voor 45 minuten is toch IETSJES teveel... maar dat is mijn mening (die anderen misschien met mij delen)

Seth89
9 januari 2007, 16:59
true beetje aan de duure kant :/ maarja ik kan t mis hebben ...

guitartub
10 januari 2007, 09:47
Als de kwaliteit van de lessen navenant is dan moet je dat er misschien voor over hebben. (En ik denk dat je bij Luca wel goed zit.)

Rutger
10 januari 2007, 10:05
t Is een normale prijs voor gitaarles, misschien nog zelfs aan de goedkope kant vergeleken met een gemiddelde muziekschool....