PDA

View Full Version : Goede prijs voor een Gibson LP Standard?



joey-t
13 november 2006, 12:44
Hallo allemaal, is dit niet een erg lage prijs voor een LP Standard met een zo goed uitziende top? Er wordt 1300 euro voor gevraagd.


http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/59611400-2003-gibson-les-paul-1959-reissue-brazilian-fretbd-mint.html?return=&df=1&fta=



Hoe zouden jullie checken of de gitaar echt is wat er staat?

Josdevos
13 november 2006, 12:51
Dit is zelf een Historic 59 Reissue. Zoals de verkoper ook in de advertentie zet.

M.a.w. de advertentie is fake, tenzij de verkoper gek is, of een hoop hogere boden verwacht...

vulvasonic
13 november 2006, 12:53
De gitaar lijkt niet erg serieus genomen te worden, als ik zie hoe weinig er op geboden is en hoe belachelijk het enige bod is.

Maar van Les Pauls heb ik weinig verstand, dus ik zou het je niet durven zeggen.

Dirkdewaard
13 november 2006, 13:03
Als die Ad. echt was zat ik nu op mijn nieuwe gitaar te spelen....

arjanb01
13 november 2006, 13:09
Hallo allemaal, is dit niet een erg lage prijs voor een LP Standard met een zo goed uitziende top? Er wordt 1300 euro voor gevraagd.


http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/59611400-2003-gibson-les-paul-1959-reissue-brazilian-fretbd-mint.html?return=&df=1&fta=



Hoe zouden jullie checken of de gitaar echt is wat er staat?

die ad is hardstikke fake. Een Gibson LP met brazilian fretboard???? Never heard of....
Voor de mijne heb ik via marktplaats 1600 euro betaald, lijkt me een betere (reeelere) prijs dan die 1300.

Josdevos
13 november 2006, 13:13
die ad is hardstikke fake. Een Gibson LP met brazilian fretboard???? Never heard of....
Voor de mijne heb ik via marktplaats 1600 euro betaald, lijkt me een betere (reeelere) prijs dan die 1300.

Euh dat bestaat wel... :dontgeti:
Dit is een Historic 59 Reissue van 5000 EUR of meer en die besaan met brazillian rosewood fretboard...

Helter Skelter
13 november 2006, 13:17
dit riekt heel erg naar een scam: prijs, een regeltje tekst in het engels en verder geen info :confused:

BaseSix
13 november 2006, 17:50
Ik heb de adverteerder meteen gemaild (ik ben ook de bieder) toen de advertentie in beeld sprong dat hij verkocht was en dat ik hem diezelfde avond nog op wou halen. Ik verwachtte echter al dat het dikke nep zou zijn en ja hoor... na een week een respons in het engels dat je geld over moet maken. De gitaar wordt dan naar je toe gestuurd zodat je een week hem kan proberen en niet goed, geld terug garantie.... yeah right. Exact hetzelfde verhaal en woorden als bij de Jimmy Page Custom die ook op marktplaats staat. Too good to be true, often is!!!

Michiel