PDA

View Full Version : Deal gesloten



3chordman
12 november 2006, 22:09
Vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald; een Taylor 412CE LTD! Gekocht via dit forum…(wat kan internet toch leuk zijn, 2 mensen weer heel tevree ;-)
Daarvoor heb ik vandaag zo'n 330km gereden maar dat had ik er graag voor over en bovendien kan je heerlijk uitwaaien aan het Veersemeer ;-).

Daar staat ie dan te pronken in de huiskamer.
Toegegeven, het is wat wennen een nieuwe gitaar en het zal nog wel een paar dagen duren voordat ik de ‘soeplesse’ heb zoals op mijn 35 jaar oude Grand Suzuki maar tjonge jonge, ik sta versteld van het volume wat er uit dat juweeltje komt. Gertd heeft me het een en ander laten horen en dat klonk subliem!

En nu,..genoeg geschreven! Ik kan niet van dat ding afblijven…oefenen, oefenen en oefenen…ik wil van die 3 akkoorden af..;-)


http://members.lycos.co.uk/ruisvoorn/Forum/Gitaar/DSCN0010.JPG

Taylor en Suzuki

patricia
12 november 2006, 22:28
jaaaaaa mooi man!!

van harte gefeliciteerd ermee.
en heeeel veeel speel plezier

gertdm
13 november 2006, 08:22
Blij dat hij in goeie handen is :) Heel veel speelplezier !

:)

Don Capo
13 november 2006, 08:49
Prachtding, gefeliciteerd en heel veel speelplezier ermee. kunnen we nou ook een geluidsfragmentje verwachten?

<_-Tijs-_>
13 november 2006, 09:09
[QUOTE=…oefenen, oefenen en oefenen…ik wil van die 3 akkoorden af..;-) [/QUOTE]

hoe bedoel je?

--=HANS=--
13 november 2006, 09:58
Hey 3chordman, proficiat!
Wat een mooie gitaar, heel veel plezier ermee!!
:dance:

3chordman
13 november 2006, 13:18
Prachtding, gefeliciteerd en heel veel speelplezier ermee. kunnen we nou ook een geluidsfragmentje verwachten?

Dat gaat er zeker komen, ben nog aan het uitzoeken wat ik daarvoor nodig heb.


hoe bedoel je?
Speel al heel lang gitaar maar ben eigenlijk een beetje blijven hangen op een paar akkoorden en wat rifjes. Pas de laatste tijd ben ik serieus en met plezier aan het oefenen.

LaurentB
13 november 2006, 15:02
Dat gaat er zeker komen, ben nog aan het uitzoeken wat ik daarvoor nodig heb.


Speel al heel lang gitaar maar ben eigenlijk een beetje blijven hangen op een paar akkoorden en wat rifjes. Pas de laatste tijd ben ik serieus en met plezier aan het oefenen.

En daar kan een mooie, goede gitaar heel veel bij helpen. Ik ging pas echt fanatiek spelen toen ik mijn Ibanez Musician kocht, in 1984. Vervolgens ben ik helemaal nooit meer afgestudeerd, dat dan weer wel.
Niettemin veel plezier en succes gewenst!
Suzuki, dat was mijn eerste nylonsnarige gitaar... Nee, dan is een Taylor wel even wat anders!

Laser
20 november 2006, 16:15
Waw, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Zorg er goed voor, maar dat zal je wel.
Geniet van alle mooie klanken die je eruit kan krijgen, en speel tot je vingers pijn doen.
:dance:

Picker
24 november 2006, 00:06
Proficiat! De 412 is een héél erg goede gitaar met een uniek geluid. Lekker compact, goed vast te houden, een droom om op te spelen. Mooi ook om te zien, met dat fraaie Ovangkol. Ook leuk dat het een LTD is, dan heb je toch net dat beetje meer.

En verder zijn de 12-series van Taylor natuurlijk mijn absolute favorieten...!

gertdm
24 november 2006, 09:05
Deze Taylor heeft geen ovankoll zij- en achterblad maar palissander: LTD 2003.

Picker
24 november 2006, 09:32
Deze Taylor heeft geen ovankoll zij- en achterblad maar palissander: LTD 2003.Toe maar! :-) Dat is al helemaal fraai. En jij Gert, wat heb jij tegenwoordig op je zij- en achterkanten zitten?

gertdm
24 november 2006, 17:23
Mahonie :)