PDA

View Full Version : Straplocks: Gevaarlijke Ingreep?



Tho
12 november 2006, 11:41
Ik wil vandaag de Strapknoppen van mijn Jackson vervangen door mooie chrome straplocks. Nu moet ik de huidige er uit schroeven en de nieuwe er in schroeven. Kan hier veel fout bij gaan? Of kan ik het beter door KeesDee laten doen.
Tnx alvast!

strat 91
12 november 2006, 12:01
Het is niet meer dan een schroef erin draaien met de straplock en dat kan je zekers zelf doen.

ik heb 3 setjes straplocks gemonteerd en nog nooit is het misgegaan dus het is goed zelf te doen

gegroet strat 91

Tho
12 november 2006, 12:17
tnx strat! 'k ga er maar eens voorzichtig aan beginnen vanmiddag ;)

Helter Skelter
12 november 2006, 12:19
Kan niets fout gaan, schroef er uit schroef erin. Voor extra versteviging kan je het gat ook eerst nog opvullen met wat houtlijm of een luciferhoutje.

Tho
12 november 2006, 12:21
Kan niets fout gaan, schroef er uit schroef erin. Voor extra versteviging kan je het gat ook eerst nog opvullen met wat houtlijm of een luciferhoutje.

Dat zal niet nodig zijn toch? Ik ga er niet vanuit dat de locks er zomaar uitvliegen

Helter Skelter
12 november 2006, 12:24
als de schroeven van de straplocks even groot of kleiner zijn dan de originele dan kan het los gaan zitten, is behoorlijk irritant :confused:

Tho
12 november 2006, 12:27
als de schroeven van de straplocks even groot of kleiner zijn dan de originele dan kan het los gaan zitten, is behoorlijk irritant :confused:

Dat is behoorlijk fijn dat je dat even meld, want hij zij gister dat ik de schroefjes moest gebruiken die er al in zaten. 'k zou het zo vergeten zijn :dance:

DeadStar
12 november 2006, 12:51
PAs trouwens wel op dat je het C-septiem mediaan in je body NIET raakt. Anders staat je nog een hoop ellende te wachten.

:seriousf:

Tho
12 november 2006, 12:52
PAs trouwens wel op dat je het C-septiem mediaan in je body NIET raakt. Anders staat je nog een hoop ellende te wachten.

:seriousf:

Jeetje.. daar heb ik dan nog nooit van gehoord, maar aan de smiley te zien is het onmogelijk? ;) Ik draai hem er gewoon ver genoeg in

DeadStar
12 november 2006, 12:57
Niet? Hij zit naast het Gain Toevoegings katalysator nippeltje

rjong999
12 november 2006, 12:58
Wat een onzin! Die schroefjes zijn daar veel te kort voor. Misschien een E dim, maar die mis je toch niet.

DeadStar
12 november 2006, 13:01
Wat een onzin! Die schroefjes zijn daar veel te kort voor. Misschien een E dim, maar die mis je toch niet.

Ja, hoe lang zijn de schroefjes???

Tho
12 november 2006, 13:04
2,5 centimeter

DeadStar
12 november 2006, 13:06
2,5 centimeter

En hoe breed?

Tho
12 november 2006, 13:11
2 milimeter. Ik kan me niet voorstellen dat er op dat gebied iets fout kan gaan

Tho
12 november 2006, 13:44
't is al gelukt, ze zitten er aan :)

cardinal
15 november 2006, 20:57
is nie moeilijk heh, is bij mij in ieder geval nog nooit fout gegaan. Enkel keertje was het gaatje te groot, maar er wat papier of hout bijproppen en dat ging prima.

Tho
16 november 2006, 12:19
is nie moeilijk heh, is bij mij in ieder geval nog nooit fout gegaan. Enkel keertje was het gaatje te groot, maar er wat papier of hout bijproppen en dat ging prima.

precies. Echt een eitje, maar toch een klein beetje eng bij een splinternieuwe gitaar ;)