PDA

View Full Version : fender telecaster plus



The Flying Dutchman
12 november 2006, 01:09
Hallo,

ik ben al een tijd op zoek achter een Amerikaanse Fender Tele plus, nu blijkt dit model niet zo simpel te vinden zijn, weet iemand een manier om hier aan te geraken?

alvast bedankt

Eko
12 november 2006, 09:18
Probeer het eens via Fender. Via de Europese site kun je vragen stellen. Je kunt dan eventueel een adres krijgen van een zaak die hem besteld heeft.
Een Amerikaan ,die niet op voorraad is in Duitsland en dus gemaakt moet worden, heeft een levertijd van maanden.
Stel je vraag wel in het Duis of Engels, dat maakt het voor hun makkelijker.

The Flying Dutchman
13 november 2006, 19:35
Bedankt voor de tip.

Stel nu dat ik er een bestel (indien dat mogelijk zou zijn), hoe hoog kan die prijs dan oplopen (kweste dat ik een idee heb waar ik voorsta)?

Dus is er iemand die een idee heeft van de prijs van een gitaar op bestelling?

vulvasonic
13 november 2006, 20:56
Bij sommige winkels (vooral de wat grotere) kun je een gitaar laten bestellen, zonder dat je daarmee verplicht wordt de gitaar aan te schaffen. Vraag het gewoon eens ergens.....

Eko
13 november 2006, 20:57
Iedere dealer kan je de prijs vertellen. Staat gewoon in z`n map van Fender. Bestellen kost niets extra. Hij kan via de vertegenwoordiger ( Rowdy ) gewoon vertellen of hij in Duitsland ( Importeur) op voorraad is en in welke kleur. Als hij daar ligt in een kleur die je hebben wilt zal hij binnen 2 weken bij de dealer liggen.
Als je de prijs ruw wilt checken kijk dan eens op musikproduktiv.de. dat is een grote zaak in Duitsland. Houd rekening met het feit dat je kosten moet maken om hem daar te halen. Een winkelier zal er iets meer voor willen hebben , maar levert daar wel service voor. Goedkoop kan ook, maar dan moet je voor service of afstellen even naar de oosterburen.

The Flying Dutchman
14 november 2006, 21:44
Kheb net antwoord gekregen van de europese Fendersite met het nieuws dat het model niet meer wordt gemaakt en ik dus verplicht ben het via via tweedehands te kopen. Ik veronderstel dan dat het niet meer mogelijk is zo'n specifiek model (Fender telecaster plus dus) te bestellen...

FruscianteFan
14 november 2006, 22:10
Is het niet mogelijk om een Telecaster zelf tot Tele plus te verbouwen? Volgens mij heeft Jonny Greenwood dat laten doen toen zijn main Tele Plus werd gejat.

Eko
14 november 2006, 22:11
Alleen via de Customshop......Of via een goede bouwer zelf laten maken.