PDA

View Full Version : nieuwe gitaar (ESP)



vasnd
11 november 2006, 20:51
Aangezien ik hier zo vaak topics zie met mensen die hun nieuwe gitaar laten zien doe ik het ook eens. ( zo vaak koop ik niet een nieuwe gitaar )

het is een model dat ik al lang ooit eens wou kopen : een ESP KH-2
echt goede foto's kan ik niet maken ( camera kwijt ) maar de meeste mensen weten wel hoe dit model eruit ziet.

http://i75.photobucket.com/albums/i283/vasnd/espkh2.jpg
Dus alleen een foto van de headstock, de enige gelukte foto met mijn mobieltje.

Voor de rest geen krassen ofzo, alleen een klein beetje roest op de floyd.

En niet al te veel af gaan kraken om de bekende punten ( signature is fout, ESP is te duur, die doodskopjes zouden niet mooi zijn), laat mij blij zijn met mijn aankoop. :dance:

Tho
11 november 2006, 20:53
Ik vind juist dat de Signatures van Kirk wel kunnen omdat ze van Kirk zijn! :D echt een vette gitaar, maar ik wil meer foto's verdikke!

vasnd
11 november 2006, 21:04
naja, deze foto heb ik net genomen en is wel gelukt, ik moet het licht aanzetten en hij glimt gewoon te erg.

die doodskopjes zijn zelfs op de 24e fret heel precies gemaakt, ik heb net ook even in de cavity gekeken en hoe alles daar is gesoldeerd en de kabeltjes zijn aangelegd, echt zo mooi en goed gedaan.

http://i75.photobucket.com/albums/i283/vasnd/skullbones.jpg

mies-bvd
11 november 2006, 21:23
Vet ding man !

strat58
11 november 2006, 21:26
Hoi vette gitaar en ik vind die hals inleg geweldig mooi, plus ESP gitaren zijn hele goede gitaren. Gefeliciteerd met je aankoop en speel ze.
Peace Strat58

ijzerbroot1
11 november 2006, 21:32
Mooi ding man, da's nou de enige superstrat (als je het al zo mag noemen) die ik mooi vindt!

dr.distortion
11 november 2006, 21:37
Kijk en bewonder...luister en je oren gaan gloeien van genot!! Perfekt mooie gitaar, zelf heb ik de LTD-versie (KH-602), ouija print erop geplakt. Dat ding ziet er niet alleen hemels uit, maar klinkt en speelt formidabel. Gefeliciteerd met die plank!!!

Kaïn
11 november 2006, 22:06
Niels wtf je hebt em! GEFELICITEERD MAN! Ik eis dat je binnekort em laat blazen hier ^_^