PDA

View Full Version : dean dime-o-flage en dean michael schenker standaard



roelercoaster
11 november 2006, 14:27
Hallo iedereen,
Ik zoek info over de dean dime-o-flage en de dean michael schenker standaard (dus niet de custom)als je iets kan zeggen doe maar ;) :strat:

Tho
11 november 2006, 14:34
Ik weet dat het cheapo dingen zijn waarbij je vooral betaald voor de 'signature'. Ik zou ff verder zoeken, verder is Dean namelijk heel goed.

roelercoaster
11 november 2006, 14:36
op internet vind ik er niet veel van buiten kleine reviews van een paar zinnen en die geven voor de dime-o-flage iets rond de 8op10

Tho
11 november 2006, 14:43
op internet vind ik er niet veel van buiten kleine reviews van een paar zinnen en die geven voor de dime-o-flage iets rond de 8op10

Tsja.. ik vind het zelf niks. Ik zou ff bij de ML series, of de V series kijken van Dean, zit goeie shit tussen!

roelercoaster
11 november 2006, 14:48
ik ben een grote fan va ndimebag maar de andere gitaren zijn wat te duur :(

Tho
11 november 2006, 14:53
ik ben een grote fan va ndimebag maar de andere gitaren zijn wat te duur :(

Ja ik ben ook een groot fan, maar komop joh, zoek een baantje, spaar jezelf helemaal gek! Dan komt het er wel van.

roelercoaster
11 november 2006, 15:08
wel moeilijk als je nog maar 13 bent hé :p

Tho
11 november 2006, 15:11
wel moeilijk als je nog maar 13 bent hé :p

Ja da's waar. Maar je mag wel al kranten/folders lopen. Toen ik 13 was kon ik ook nog geen dure gitaar kopen, maar wel een beginnersgitaar. Dus doe dat, wacht rustig af, en spaar!

sickpunk
11 november 2006, 15:11
wel moeilijk als je nog maar 13 bent hé :p

ja maar je wilt ook geen gitaar wat niets voorstelt toch? je moet geen gitaar kopen omdat de naam "dime" eraan verbonden is... je moet em halen omdat ie lekker speelt en klinkt...

Tho
11 november 2006, 15:12
ja maar je wilt ook geen gitaar wat niets voorstelt toch? je moet geen gitaar kopen omdat de naam "dime" eraan verbonden is... je moet em halen omdat ie lekker speelt en klinkt...

Justem! :)

roelercoaster
11 november 2006, 15:24
Jullie hebben gelijk maar een goeie dean dime zoals die from hell kost al gauw 1000 euro en dat is toch wel veel hoor nu met de feestdagen die eraan komen heb ik wel weer wat geld maar zeker geen 1000 euro :( :strat:

Tho
11 november 2006, 15:27
Jullie hebben gelijk maar een goeie dean dime zoals die from hell kost al gauw 1000 euro en dat is toch wel veel hoor nu met de feestdagen die eraan komen heb ik wel weer wat geld maar zeker geen 1000 euro :( :strat:

Nogmaals, waarom moet ie zo duur zijn? Je hebt prima Deans voor de helft van de prijs. kijk maar eens op www.musik-produktiv.de en gebruik de zoekfunctie. Echt hoor. Meer merken met goeie budgetgitaren: Squier, Jackson, Epiphone, Ibanez

roelercoaster
11 november 2006, 15:36
woow je hebt gelijk voor 500 euro heb je een mooie ml! ik vind ml's prachtig :noob:

roelercoaster
11 november 2006, 15:39
javascript:var%20fenster%20=%20window.open('http://www.musik-produktiv.de/shop2/bild_zeigen.asp/pfad/..__slash__bilder2__slash__00__slash__31__slash__2 9__slash__003129362l.jpg','bildfenster','width=480 ,height=480,resizable=yes,scrollbars=1,screenX=100 ,screenY=100');%20fenster.focus();





Is dit een goeie want naar mijn zien lijkt deze wel erg veel op een dime-o-flage alleen de paint job niet :p

Tho
11 november 2006, 15:39
woow je hebt gelijk voor 500 euro heb je een mooie ml! ik vind ml's prachtig :noob:

Kijk aan! Dat zijn ze ook, en lang niet verkeerd. En inderdaad, de feestdagen komen er aan, zoek een baantje, gewoon een krantenwijkje of zo, en binnen een paar maanden ben je er! succes!

PS: ik heb je even een pm gestuurd roelercoaster

Davidian
11 november 2006, 17:13
Als je een fan van dime bent dan koop je hem NIET.

Dean heeft de dood van dime echt uitgemelkt gewoon echt belachelijk.

roelercoaster
12 november 2006, 09:53
daar ga ik niet mee akkoord de famillie van dime hebben zelf gevraagt om deze gitaren te gaan produceren en verkopen :strat:

roelercoaster
12 november 2006, 09:56
dus een ml voor 500 euro is goed?
Ik vind dat ie nogal gelijkt op een dime-o-flage en voor 600 euro heb je zo een floyd ding wat os dit is dit een whammy bar ofzo? :???:

roelercoaster
12 november 2006, 10:01
http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/artnr/3129363/sid/!18121995/quelle/listen






Hier zat ik aaan te denken wat denken jullie?



Of de deze floyd kost wel zo'n 100 euri meer

http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/artnr/100002809/sid/!18121995/quelle/listen

roelercoaster
12 november 2006, 10:02
nog even een linkje naar de dime http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/artnr/100019395/sid/!18121995/quelle/listen

roelercoaster
12 november 2006, 10:08
die andere links zijn toch die reeks van ml 79 hé? :???:

Luke-wannabe
12 november 2006, 10:32
Ja volgens mij wel ja! IK zou als ik jou was effe doorsparen en voor die ML gaan zonder FLoyd. Dit omdat die goedkoper is en er beter uit ziet.

Tho
12 november 2006, 11:25
Inderdaad. Of je neemt een floydrose original, of een vaste brug. Dat lijkt mij het beste, gewoon om het kwaliteitsverschil tussen de originals en de licenced.

JimiDylan
12 november 2006, 11:36
dit is pas een goeie dean qua kwaliteit/prijs verhouding:

http://www.guitartrader.com/bigimage.icl?pid=58164&orderidentifier=ID11633281499061051334E274E33&srcdoc=itempg%2Eicl%3Forderidentifier%3DID11633281 499061051334E274E33%26secid%3D1021%26eflag%3D0%26n umitems%3D24%26curitempos%3D13%26dirpage%3Ddir2%26 itmid%3D58164%26subsecid%3D1199

sickpunk
12 november 2006, 19:26
haha ik blijf die dingen echt heeeeeeeeeeel lelijk vinden(vrijwel alle dean gitaren) maar goed... uiterlijk is niet alles right?
ben in elk egval blij dat de topic starter in elk geval iets verder kijkt.. nog verstandiger is om met dat geld de 2e hands markt op te gaan, hoewel je dan waarschijnlijk geen dean tegenkomt...

roelercoaster
12 november 2006, 20:34
nu heb ik eens gekeken voor een andere dean namelijk deze:

http://cgi.benl.ebay.be/Dean-Z-X-Classic-Black-Nieuw_W0QQitemZ290039077874QQihZ019QQcategoryZ2384 QQtcZphotoQQcmdZViewItem



Dit is een dean die ik voor een angename prijs kan krijgen en waarvan wordt gezegt dat dit de beste gitaar is die sommige mensen ooit bespeelt hebben.
Dus wat is jullie mening nu? :???: :strat:

Tho
12 november 2006, 20:39
nu heb ik eens gekeken voor een andere dean namelijk deze:

http://cgi.benl.ebay.be/Dean-Z-X-Classic-Black-Nieuw_W0QQitemZ290039077874QQihZ019QQcategoryZ2384 QQtcZphotoQQcmdZViewItem



Dit is een dean die ik voor een angename prijs kan krijgen en waarvan wordt gezegt dat dit de beste gitaar is die sommige mensen ooit bespeelt hebben.
Dus wat is jullie mening nu? :???: :strat:

Dan hebben die gasten niet zo heel veel gitaren bespeeld, maar dat neemt niet weg dat dat een prima gitaar is!

sickpunk
12 november 2006, 21:19
nu heb ik eens gekeken voor een andere dean namelijk deze:

http://cgi.benl.ebay.be/Dean-Z-X-Classic-Black-Nieuw_W0QQitemZ290039077874QQihZ019QQcategoryZ2384 QQtcZphotoQQcmdZViewItem



Dit is een dean die ik voor een angename prijs kan krijgen en waarvan wordt gezegt dat dit de beste gitaar is die sommige mensen ooit bespeelt hebben.
Dus wat is jullie mening nu? :???: :strat:

mijn mening is: waarom staar jeje blind op dean? ja ze zien er heel stoer uithoor... maar is het niet verstandig om gewoon is een winkel in te duiken 10-15 gitaren die je kan betalen uit het rek te trekken en gewoon lekker een middag gitaar gaat spelen? dit heeft mij een geweldige bass opgeleverd die ik na ruim 1.5 jaar nog steeds op pak en elke keer weer verliefd word...
tuurlijk kan je dean geweldig vinden, maar jij vind dean geweldig op het uiterlijk en dat is neit echt een basis voor een relatie... ook niet int echte leven met een meid ;) en op sommige punten moet je het wel zo bekijken :P
ok maybe ook weer niet... maar toch vind ik dat je een middagje gitaren moet testen en ook gewoon de lelijke... dan ben je er heeeeel snel achter wat wel leuk is en wat niet... misschien speelt zo'n dean wel zo kut als een roestige pijp met bramen...
en ik denk inderdaad dat als dat de beste gitaar is geweest die ze hebben bespeeld... dat ze meer gitaren moeten gaan bespelen...

Tho
12 november 2006, 21:26
mijn mening is: waarom staar jeje blind op dean? ja ze zien er heel stoer uithoor... maar is het niet verstandig om gewoon is een winkel in te duiken 10-15 gitaren die je kan betalen uit het rek te trekken en gewoon lekker een middag gitaar gaat spelen? dit heeft mij een geweldige bass opgeleverd die ik na ruim 1.5 jaar nog steeds op pak en elke keer weer verliefd word...
tuurlijk kan je dean geweldig vinden, maar jij vind dean geweldig op het uiterlijk en dat is neit echt een basis voor een relatie... ook niet int echte leven met een meid ;) en op sommige punten moet je het wel zo bekijken :P
ok maybe ook weer niet... maar toch vind ik dat je een middagje gitaren moet testen en ook gewoon de lelijke... dan ben je er heeeeel snel achter wat wel leuk is en wat niet... misschien speelt zo'n dean wel zo kut als een roestige pijp met bramen...
en ik denk inderdaad dat als dat de beste gitaar is geweest die ze hebben bespeeld... dat ze meer gitaren moeten gaan bespelen...

'k wou net zeggen, als een gitaar lelijk is, koop je hem niet. En dat is wél hetzelfde als met vrouwen :dance:

Gewoon blijven testen roelercoaster

sickpunk
12 november 2006, 21:30
haha ik bedoelde meer... als et uiterlijk geweldig is, maar de binnenkant(geluid/electronica) kut is...

maar inderdaad jij hebt ook een punt :D

doe mij maar buiten en binnen geweldig mooi :D

Tho
12 november 2006, 21:32
haha ik bedoelde meer... als et uiterlijk geweldig is, maar de binnenkant(geluid/electronica) kut is...

maar inderdaad jij hebt ook een punt :D

doe mij maar buiten en binnen geweldig mooi :D

In dat geval moet je zeker eventjes bij mijn Jackson topicje langs gaan een paar topics naar beneden :D

sickpunk
12 november 2006, 21:38
ziet er erg netjes uit :D
qua uiterlijk heb je in elk geval een schoonheid ;)

Tho
12 november 2006, 21:40
ziet er erg netjes uit :D
qua uiterlijk heb je in elk geval een schoonheid ;)

Och.. je moest hem eens horen..

gerrekat
13 november 2006, 07:19
Ik weet dat het cheapo dingen zijn waarbij je vooral betaald voor de 'signature'. Ik zou ff verder zoeken, verder is Dean namelijk heel goed.

absoluut waar, voor een beetje extra lekker een 79 series kopen zonder signature!

roelercoaster
13 november 2006, 16:44
ik zou met nieuwjaar graag een nieuwe kopen want mijn pacifica begint een beetje te verslijten en ik speel 's weekends soms 6 uur per dag en ik vind pantera heel goed maar met nieuwjaar heb ik maar iets van een 300 euro hé en de 79 kost 500 :strat:

sickpunk
13 november 2006, 16:54
ja, maar zoals eerder gemeld hier door lui wat ik gok heel wat meer ervaring dan dat jij hebt... je moet niet iets kopen omdat een ander dat ook gebruikt ;) dat schiet niet op natuurlijk, je moet iets kopen wat jou bevalt, zowel qua uiterlijk, qua geluid en qua comfort tijdens het spelen... als je een hals hebt zo dik als een boomstam word je niet blij tenzij je grote handen hebt... en als jij een hals hebt wat zo dun is als een blaadje word je niet blij als je grote handen hebt... en als jij een gitaar hebt die alleen maar piept en kut klinkt en niet te stemmen is dan kom je over 3maanden weer met dezelfde vraag...

oftewel... spaar zo hard mogenlijk, kijk desnoods papa en mama nog even lief aan, of opa en oma... en duik dan samen met een maatje of met je pa een winkel in, en ga gewoon lekker gitaren testen... niemand kan hier zeggen wat een goede gitaar is, de reden hiervoor is omdat het heel persoonlijk is... iemand kan zeggen of hij een gitaar goed vind, maar dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook vind... dat is iets wta jij moet gaan uitproberen...

roelercoaster
13 november 2006, 19:20
ja ik weet niet zo meteen een gitaarwinke in de buurt.
Ik heb nu ongeveer 5 jaar ervaring met gitaarspelen en ik was de beste van men jaar :noob: En de meester zegt ook soms dat ik goed ben en men les ken en vind het mooi dat ikl met men tanden kan spelen en op men rug en liggend enz.
Deze mensen hier zullen zeker meer ervaring hebben dan ik maar ik ben ook geen noob die er niets van kent hoor :p

roelercoaster
13 november 2006, 19:30
ik zie hier nog even iets de brazillia serie van dean wat is dit dan?

sickpunk
13 november 2006, 19:36
ja maar een een dean kan je absoluut niet met je tanden bespelen, of als je op de grond ligt...

Tho
13 november 2006, 19:37
@ roelercoaster:
hmmm... okey.. De reden waarom je er zo weinig vind in Nederland, is omdat wij Nederland zeer conservatief zijn, dus hier word bijna alleen maar op Les Paul, Strat en Tele gespeeld. Op de grote duitse sites vind je er een hoop.
www.musik-produktiv.de
www.musik-schmidt.de
www.thomann.de
www.beyers-music.de

ben zelf wel een groot Dean liefhebber overigens.


enneh.. laat dat met je tanden maar.. beter voor je glazuur. Je hebt ze tenslotte net allemaal gewisseld, dus poets maar goed :D

gerrekat
13 november 2006, 22:46
Hier kan ik wel warm van worden:

http://i15.ebayimg.com/06/i/000/77/c4/bf90_12.JPG

Tho
13 november 2006, 22:49
Damn! Dat is het échte werk.. Dat is er toch een van jou of niet?

trouwens.. hoeveel heb je er wel niet eigenlijk :confused: