PDA

View Full Version : Gitaarreparatie



JohnFrusciante
8 november 2006, 23:00
Hey,

Mijn vader en ik spelen samen op een gretsch black falco combo.
Vrij dure gitaar, speelt heerlijk.
Alleen het probleem is.. er is iets mis met de plug sinds kort.. zodra ik hem aansluit krijg ik een harde storing..
Weet iemand een goede plek om deze gitaar te laten reparen?

Mvg,

JohnFrusciante

Mithrandir
8 november 2006, 23:32
Even verplaatst.......maar ik denk naar het verkeerde subforum. Waar hoort dit eigenlijk?

Orpheo
8 november 2006, 23:53
Even verplaatst.......maar ik denk naar het verkeerde subforum. Waar hoort dit eigenlijk?

elec. gitaren of gitaren algemeen denk ik....

kiem
9 november 2006, 01:11
Weet iemand een goede plek om deze gitaar te laten reparen?gewoon bij muziekzaakje vragen lijkt me, of je meot ene gitaarbouwer ind e buurt hebben??

of zelf ff kijken, zou kunnen dat er ergens een draadje loszit, kben verder niet zo into electronica, maar t zou zo de aarde kunnen zijn, slecht of niet geaard is storing... als ik t goed begrepen heb uit verhalen van anderen in iedergeval

Samder
9 november 2006, 09:08
misschien ligt t wel aan je kabel..

DarknessAwaits
9 november 2006, 11:44
Het klinkt als een draadje los/slechte input. Ik heb net zitten kijken, maar volgens mij is dit inderdaad wel een wat lastigere gitaar om zelf de input te vervangen al is het nog prima te proberen.

JohnFrusciante
9 november 2006, 17:37
Nouwja ik ben al bij wat mensen hier in de buurt geweest maar niemand kan me echt helpen.. het ligt niet aan de kabel want dan had ik er bij al mn gitaren last van.
Ik denk inderdaad ook dat het aan wat draadjes is aleen het is een gesloten kast dus je kunt er nergens in... of teminste heel moeilijk.. aan de kwaliteit van de plug zal het niet liggen anders betaal je geen 3500 euro voor een gitaar.

B_2_the_a
9 november 2006, 21:48
De prijs zegt niets over de kwaliteit van de output hoor ;)

vandaag fender costum shop moeten fixen die gare output had (3 weken oud)...

Ga even langs Vox Humana in vlaardingen ofzo


waar woon je? er zal heus wel iemand zijn die het kan vervangen... het is even een vervelend klusje (gezien moeilijke bereikbaarheid) maar zeker niet onmogelijk