PDA

View Full Version : Fender of ibanez?



Kreidler
8 november 2006, 13:46
Hoi, ik speel al een aantal jaar electrische gitaar maar nu ben ik van plan om ook een akoestische gitaar erbij te kopen. ik heb neit al te veel geld te besteden en mijn eisen zijn dan ook zeker neit erg hoog.
na een beetje rond te hebben gekeken heb ik intresse in de Fender CD60 en de Ibanez V50 (ik heb een grote voorkeur voor een zwarte gitaar). de eerste voor 99 euro de tweede voor 119 euro met een hoop accesoires. over de fender heb ik al wat goeds gelezen, maar over de ibanez vind ik weinig. ook heb ik wellicht intresse in de ibanez v70CE (electro-akoestisch) maar heeft dit nadelen voor de gitaar (139 euro)

welke van deze gitaren is de beste of moet ik ze allebei neit hebben? ik wil de gitaar puur gebruiken om wat akkoorden mee te spelen, geen ingewikkelde dingen ofzo.

oja, ik wil een staalsnarige gitaar!

Alvast bedankt!

DeadStar
8 november 2006, 13:50
Ik zou er eerst even op gaan spelen en dan kijken welke je het lekkerst vindt spelen. Das het belangrijkste

Kreidler
8 november 2006, 14:45
was ik sowieso van plan, maar wil toch alvast wat selecteren, trouwens ik hoef neit per se van een van de genoemde gitaren, maar deze hebben tot nu toe mijn aandacht getrokken. Ik wil wel echt het liefst een zwarte.

gertdm
8 november 2006, 16:48
Cort en Crafter zijn ook prima opties....

DeadStar
8 november 2006, 16:50
Cort en Crafter zijn ook prima opties....


Ik vind mijn zwarte crafter een beetje zwaar spelen

guitartub
8 november 2006, 16:56
De akoestische gitaren van Yamaha zijn ook prima.

Kreidler
8 november 2006, 17:34
ok bedankt voor de antwoorden! maar de fender en ibanez die ik noem zijn voor zover ik begrijp ook geen gekke opties? (gezien de prijs/kwaltieitsverhouding van deze lage prijsklasse)

Flipkoos
8 november 2006, 17:52
Of Tanglewood...vind ik zelf heel aardig in die prijsklasse. Sowieso wel eerst zelf testen!

LaurentB
8 november 2006, 17:54