PDA

View Full Version : Welke lampjes in Furman RackRider ?



rjong999
7 november 2006, 12:13
Ik heb een oude Furman RackRider 10 op de kop weten te tikken. Die heeft twee uitschuibare lampjes, maar er zitten geen lampjes in. "Gewone" lampjes met kleine fitting passen niet. Iemand enig idee wat voor lampjes er in moeten ? De documentatie spreekt over "kerstboomlampjes" maar daar zijn ook 100 maten en soorten in.

Rectifier
7 november 2006, 12:17
Je woont in A'dam???

Ik zou er in dat geval een paar rooie lampies in doen :D

Hehe sorry. Geintje. Ik heb geen idee.

kwante
7 november 2006, 13:13
hoi,

Ik zou eens gaan zien in een naaimachiene winkel.
Ik heb daar ook lamjes gehaald voor mijn Furman, wel iets andere formaat, maar past toch perfect.
Als je de lampjes moet gaan bestellen bij Furman zelf kost het wel iets meer en kan je er meestal ook wel even op zitten wachten + ik heb de indruk dat de lampjes Furman best fragile zijn.

Groeten
Kwante

rjong999
7 november 2006, 13:44
Heb je iets van een typenummer of aanduiding van de lampjes die je erin gestopt hebt ? Of staat er op de voet iets van een aanduiding ?

kwante
7 november 2006, 14:51
Hoi,

Wat type enzo juist weet ik niet meer, kan ook niet ff checken want zit op mijn kot voor het moment.
Weet ook niet of dit dezelfde lampjes gaan zijn als bij u, maarja.
Misschien eens naar Furman mailen wat voor lampjes er in je RackRider moeten, misschien gewoon de RackRider meepakken naar de naaimachiene winkel dat ze het daar even checken.

Groeten
Kwante

starfield
8 november 2006, 15:23
Volgens mij moet je gewoon die 7volts lampjes hebben die ze ook in die goosenecks voor op menpanelen e.d. schroeven.
Ik zou je locale PA-shop of muziekwinkel daar naar vragen.

Zoiets?

http://www.performanceaudio.com/cgi/pages.cgi?buildPage=item&ProductID=001435