PDA

View Full Version : NamelessWonder in Paradiso!



Chris Winsemius
6 november 2006, 22:24
Hoi allemaaal!

Ik kreeg net 'n foto binnen en ben er zeer trots op; de Utrechtse band Taxi To The Ocean met 'n *** NamelessWonder (naam bedacht door Mitch van dit forum die er ook nog, dankzij Gvees, zeer goeie samples van heeft gemaakt) in (volgens mij) de grote zaal van Paradiso 'n tijdje terug:

http://www.cmwamps.com/nl/images/CMWNamelessWonder.jpg

Squier4ever
6 november 2006, 23:34
je wordt nog 's beroemd :D:D

Franc
7 november 2006, 07:23
Gefeliciteerd! Dat moet een mooi gevoel zijn :D

peter_heijnen
7 november 2006, 09:30
Hey Chris, trotse papa! :)

Ik had even een vraagje: nieuwsgierig aangekomen op jouw CMW site kan ik buiten de for sale pagina dus geen CMW-amps-produktlijn vinden, terwijl ik hier op het forum wel her en der amps van jouw makelij heb zien opduiken. Produceer je alleen op aanvraag?

Negative K3 fan
7 november 2006, 10:32
zijn site is al een hele poos jammerlijk gedateerd... ik denk dat je het beste kunt bellen voor actuele info.

Chris Winsemius
7 november 2006, 12:17
Thanks allemaal!

De website moet zeer nodig vernieuwd/etc. worden maar de webmaster is ook zo'n druk baasje (hij staat op die foto en heeft ook nog 'n engelse tour in het voorprogramma v/d Stranglers achter de rug). Zelf moet ik nog heel veel "data/teksten" maken.

Het gros van m'n werk is modden en reviseren, sinds 2002 fulltime. Tot nu toe zijn m'n ampjes allemaal one-offs geweest of 'n soort "upgraded" replica's. Meestal gewoon gebouwd en later verkocht en soms in opdracht.
In de toekomst wil ik 'n eigen lijn gaan maken. Qua looks ben ik er nog niet uit (ideetjes zijn altijd welkom!) maar qua geteste circuits en geteste onderdelen is het geen probleem.

Chris - nog trots aan de koffie... - W.

Negative K3 fan
7 november 2006, 12:55
ik denk dat je die paisley look (van een paar van je amps) gewoon moet behouden, geeft een uniek karakter en iedereen ziet instantly dat het een CMW is. Het nadeel eraan is waarschijnlijk de hoeveelheid werk die ervoor nodig is......

Chris Winsemius
7 november 2006, 13:07
ik denk dat je die paisley look (van een paar van je amps) gewoon moet behouden, geeft een uniek karakter en iedereen ziet instantly dat het een CMW is. Het nadeel eraan is waarschijnlijk de hoeveelheid werk die ervoor nodig is......

Als dat digitaal op paneeltjes te maken is, is het net zoveel werk als andere/reguliere paneeltjes.

Die paisley looks zijn denk ik erg cool en bijzonder maar niet of nauw(e)lijks geschikt voor de duitse markt en die is gewoon zeer belangrijk voor 'n NL "boutique-achtige" amp-bouwer.......
Bij 'n "Geloso-achtig" chassis/kast/kooi ontwerp zal blauw met paisley gewoon 'n custom-optie kunnen worden of... gewoon 'n meerprijs voor grijs of zwart :D

Ik kreeg net trouwens 'n hele aardige PB v/e industr. ontwerper die ook op dit forum zit en mee wil helpen.

Naast trots ook zeer veel dankbaarheid richting veel GNnetters!!!

Mitch
7 november 2006, 17:39
Dit hoort toch thuis in het "Trotse ouder" topic :???:

Orpheo
7 november 2006, 18:26
ja ja ja!!! gaaaf! :D ik hoor ook bij het selecte groepje CMW spelers :D

ik had onlangs een jamsessie. ik haal m'n amp uit mijn rugtas ( :seriousf: ) die gasten lachen. sluit 't aan, ts9 ervoor. die gasten lachen niet meer! ghehe

ik citeer: zo lelijk als ie eruit ziet, zo bruut klinkt ie.

thats sums it all up i guess.

future2future
7 november 2006, 21:27
Ik weet niet of het zou kunnen, maar stel dat je de paisley zou gaan voeren asl kenmerkend CMW item, zou je dan geen problemen met fender kunnen krijgen ivm met hun Private Paisleys? Dat ze zeggen dat mensen dan denken dat het Fender amps zijn.?

Chris Winsemius
7 november 2006, 23:00
Ik weet niet of het zou kunnen, maar stel dat je de paisley zou gaan voeren asl kenmerkend CMW item, zou je dan geen problemen met fender kunnen krijgen ivm met hun Private Paisleys? Dat ze zeggen dat mensen dan denken dat het Fender amps zijn.?

Hoi F2F

Naar mijn weten gebruikt Fender de naam PrivatePaisley niet, laat staan voor amps (ander produkt dan [bas]gitaren).

Volgens mij is Paisley ook meer 'n "kleur"-aanduiding dan 'n trademark/naam/etc.

Grappig:
Heb weleens 'n email v/e amerikaan gekregen na het zien van mijn paisley-versterkers om Brad Paisley te contacten...
(Maar niet gedaan omdat Brad al DrZ amps gebruikt)

Chris Winsemius
7 november 2006, 23:08
Dit hoort toch thuis in het "Trotse ouder" topic :???:

Eigenlijk wel :)
Pas je goed op je CMW-adoptie-TTCtje?

(Nog dank voor je sport-topic-email!!!)

future2future
7 november 2006, 23:12
Heb ff gecheckt, ze gebruiken inderdaad paisley niet als trademark. Jij bent weer veilig ;P

Btw gefeli met de amp daarzo

Chris Winsemius
7 november 2006, 23:15
ja ja ja!!! gaaaf! :D ik hoor ook bij het selecte groepje CMW spelers :D

ik had onlangs een jamsessie. ik haal m'n amp uit mijn rugtas ( :seriousf: ) die gasten lachen. sluit 't aan, ts9 ervoor. die gasten lachen niet meer! ghehe

ik citeer: zo lelijk als ie eruit ziet, zo bruut klinkt ie.

thats sums it all up i guess.

Hoi Orpheo

Jouw ervaring/verhaal maakt me ook zeer trots!

Je bent trouwens bijzonder "selected CMW user" want jij hebt m'n 1e amp die via 'n (top)dealer is verkocht.

Ik hoop je hier op de 18e te ontmoeten.

Keep on rockin'!

Chris Winsemius
7 november 2006, 23:17
Heb ff gecheckt, ze gebruiken inderdaad paisley niet als trademark. Jij bent weer veilig ;P

Btw gefeli met de amp daarzo

Ok en thanks!

Goed dat je het even melde, Fender heeft meer budget voor advocaten dan ik :)

Negative K3 fan
8 november 2006, 00:06
(Maar niet gedaan omdat Brad al DrZ amps gebruikt)

en omdat hij schijtmuziek maakt natuurlijk... naar aanleiding van zijn rig hier in dat topic ben ik maar eens gaan youtuben, verschrikkelijk.