PDA

View Full Version : Ik ging naar Raamsdonkveer en kwam terug met ...



zeppo
6 november 2006, 14:21
Zow,

hier alvast het nieuwe topic waar de koopjes van de veiling in geplaatst kunnen worden. ;)
Zelf ga ik niet meebieden, ik heb al wat anders op het oog :D

Dus: kom maar op!

fred dons
6 november 2006, 14:25
effe wachten nog tot een uur of 18:00 en dan nog zien of een kavel gegund wordt (ze behouden dit recht expliciet voor, dus als ze vinden dat het te weinig oplevert kunnen ze het desbetreffende kavel intrekken)

en dan dan pas melden ;)

zeppo
6 november 2006, 14:31
effe wachten nog tot een uur of 18:00 en dan nog zien of een kavel gegund wordt (ze behouden dit recht expliciet voor, dus als ze vinden dat het te weinig oplevert kunnen ze het desbetreffende kavel intrekken)

en dan dan pas melden ;)
Zou jij je sig niet eens aanpassen? Nooit heb ik ....

fred dons
6 november 2006, 14:34
tuurlijk heb ik ooit genoeg gitaren, of ik dat zelf nog bewust mee maak is een tweede :D

zeppo
8 november 2006, 15:52
En?
Kom maar op met de stoere verhalen! Ik zie de eerste zaken alweer op Marktplaats staan ;-) Ultrasonic pickups ...

guitartub
8 november 2006, 16:40
Kun je op wachten. Ik denk dat we die Pignose en Mayhill versterkertjes daar ook wel terugzien.

zeppo
8 november 2006, 16:46
idd: er waren wel een heeeleboel Pignose bakkies ...

fred dons
9 november 2006, 07:27
een carvin koa tele (nethrough met trem) en een ensoniq workstation + standaard (volgens de advertentie zat er een tas bij maar ik ben meer blij met de standaard)

Orpheo
9 november 2006, 07:29
een carvin koa tele (nethrough met trem) en een ensoniq workstation + standaard (volgens de advertentie zat er een tas bij maar ik ben meer blij met de standaard)


FOTO!!!!!!!!



of scheep jij ons ook af met een wazig linkje naar een gitaar die niet de jouwe is? :cheerup:

ps: fred, hoe is t nu met je thailand-strat?

fred dons
9 november 2006, 07:39
ik heb geen internet thuis vanwege mijn verhuizing (de vriendelijke vrienden van KPN kunnen mij pas op 18 december weer aansluiten dus helaas geen pics) maar ik sta hier links op de foto en je kunt de synth zien en een stukje van de gitaar ;)

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0613.jpg

de Thai strat wordt volgende week naar mij opgestuurd, ik heb verder geen update foto's meer gehad maar wel de bevestiging dat hij aankomende woensdag het vliegtuig in gaat

Iceman
9 november 2006, 10:04
Carvin MTS 3200.
2-kanaals 100/50 watt (volledig buizen), ff loop, enz.

Bieden maar....

http://www.carvin.com/images/product/MTS32001.jpg

Overigens stond ik bij hun kantoor in Naarden om de amp op te halen, toen kon ik doorrijden naar Raamsdonkveer. Knooierd dat ik d'r ben.....

almarvk
9 november 2006, 10:16
de Thai strat wordt volgende week naar mij opgestuurd, ik heb verder geen update foto's meer gehad maar wel de bevestiging dat hij aankomende woensdag het vliegtuig in gaat

Dan wil wel direct je bevindingen horen! ;)

Negative K3 fan
9 november 2006, 13:09
die Koa tele was ERG mooi fred, wat heb je daarvoor betaald?

fred dons
9 november 2006, 14:46
eur 350 voor die tele, hij is nu goed afgesteld en ik moet zeggen dat hij erg lekker speelt, super lage aktie zonder aanlopen

de pickups klinken ook goed maar ik ben er nog niet achter wat de kleine schakelaar doet die naast de 3 standen switch zit

Debaser
9 november 2006, 19:00
ik weet wel dat die sovtek phasers voor 89,- van eigenaar wisselen...

Brammibal
9 november 2006, 23:22
Ik ging en kwam terug met mijn tokai sg, 2 boss power drivers, 1 ibanez soundtank compressor (op het doosje staat bass compressor, maar het is een normale compressor), een ibanez soundtank flanger en een dod pre-amp die het net begeven heeft... en een crash. De tokai is echter de enige die van mij is, de andere dingen zijn voor een vriend van me. Ik zal morgen fotos en bevindingen posten, kan nu de batterijen voor de camera niet vinden.

amon
9 november 2006, 23:40
Alesis Wedge master reverb

http://www.b-wave.net/hot-news/a_wedge.gif

Ik heb hem gekocht met de gedachte dat alesis altijd wel lekkere reverbs maakt, maar haalde het door de war met Lexicon, die maken juist altijd wel de lekkere reverbs, maargoed, alesis is op dat gebied ook geen beginner iig.

Nja, 20 euro voor dat ding en het ziet er wel ok uit, mooi display, (kleine plastic) faders, maargoed. De sound heb ik nog niet kunnen testen, nog niet aangesloten gehad...