PDA

View Full Version : Opzoek naar smalle behuizing voor ampswitch.



rhcp_schipper
5 november 2006, 23:31
Hallo,

Ik wil een nieuwe switch maken voor mijn amp, het gaat hier om een 3 weg switch. Maar nu ben ik dus opzoek naar een smalle behuizing om dit in te bouwen. Met smal bedoel ik ongeveer 200*80*35(mm). weet iemand misschien waar je een soortgelijke behuizing kunt krijgen.(maten mogen natuurlijk wel afwijken, dit is alleen maar een voorbeeld maat).


Alvast Bedank voor jullie hulp.

Groeten rhcp_schipper

Speeddemon
6 november 2006, 11:46
http://www.banzaieffects.com/Metal-c-560.html

Hammond 1411T en evt. de Aluminium Box A4 of B4 voldoen wel aardig.

rhcp_schipper
6 november 2006, 21:22
Is er neit een winkel of iets in Nederland die zulke behuizingen verkoopt?

Speeddemon
6 november 2006, 22:32
Als die er was, denk je niet dat ik je dan de juiste link zou hebben gestuurd?

De verzendkosten van Banzai zijn best billijk en aangezien z'n prijzen iets lager liggen dan die van bijv. Conrad of Newtone, heft dat elkaar op.

Maar ga gerust een half uur prijzen vergelijken (wat ik al voor je gedaan heb), op
www.conrad.nl
www.newtone-online.nl
www.musikding.de
www.banzaieffects.com
www.smallbearelec.com
www.pedalpartsplus.com
www.mouser.com

;)

rhcp_schipper
6 november 2006, 22:37
hallo speeddemon,

Ik vroeg dit eigenlijk alleen omdat ik nog nooit iets via banzai hebt gekocht. ik weet namelijk niet zo goed hoe dat gaat met het geld overmaken. Zou je mij dat uit kunnen leggen.

Sorry daarvoor dus, en bedankt voor je tijd om het uit te zoeken, erg vriendelijk van je.

aad
6 november 2006, 22:45
hallo speeddemon,

Ik vroeg dit eigenlijk alleen omdat ik nog nooit iets via banzai hebt gekocht. ik weet namelijk niet zo goed hoe dat gaat met het geld overmaken. Zou je mij dat uit kunnen leggen.

Sorry daarvoor dus, en bedankt voor je tijd om het uit te zoeken, erg vriendelijk van je.

Daar is het "hoe koop en betaal ik via internet" forum voor.
Even googelen.

Speeddemon
6 november 2006, 23:54
hallo speeddemon,

Ik vroeg dit eigenlijk alleen omdat ik nog nooit iets via banzai hebt gekocht. ik weet namelijk niet zo goed hoe dat gaat met het geld overmaken. Zou je mij dat uit kunnen leggen.

Sorry daarvoor dus, en bedankt voor je tijd om het uit te zoeken, erg vriendelijk van je.
Internationale overschrijving (met IBAN en BIC) of via Paypal (snel en makkelijk). Hij accepteert 't allebei.