PDA

View Full Version : Moet gaan kiezen. need help



sjaakies
5 november 2006, 19:51
Ik zit al een poosje te gassen op een MM John petrucci of een Ibanez RGT320Q, kan alleen niet kiezen. De MMJP is wat compacter en somber, terwijl die ibanez juist wat zwaarder en opzichtiger is. Maar moet wel beslissen. Zag namelijk bij www.keesdee.nl dat er een kortings week is van 19%.
Heb al meerdere gebruikers reviews gelezen op www.harmony-central.com
Wat is jullie ervaring met deze gitaren of hebben jullie andere suggesties?
wil namelijk wel gebruik maken van de korting anders moet ik nog langer door sparen.
alvast bedankt voor jllie reacties
groeten

DarknessAwaits
5 november 2006, 21:01
Ik zou gaan voor de Ibanez, maar dat is vooral omdat ik niet zo weg ben van het uiterlijk van de MM Petrucci. Ook vind ik de knoppen op een beetje rare/onhandige plaats zitten.

Welke nou echt beter bij je past kun je denk ik alleen zelf uitvinden, het ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat je gewend bent en ermee wilt gaan doen.

edit - Oh, en laat je niet opjutten door die 19% korting, meestal is er sowieso wel wat te bespreken aangaande de nieuwprijs van een gitaar en anders zijn er meestal wel winkels te vinden waar hij goedkoper is. Zo heb ik net de RGT320Q gevonden voor 2160 euro, terwijl de adviesprijs 2700 is.

Davidian
5 november 2006, 21:03
Je krijgt geen spijt van die ibanez.

sjaakies
6 november 2006, 20:17
Bedankt voor jullie reacties. Mijn voorkeur gaat uit naar een kleinere compacte gitaar denk ik.

Hij staat daar in de winkel voor 1850 en daar gaat nog 19% vanaf als het goed is. Dus das best goedkoop dan.

Maar goed ik laat nog weten he het is afgelopen.

BLOK182
6 november 2006, 20:36
Die 19% is geen overbodige luxe nee, 4500 euro voor een tweedehands PRS Custom 22, jesus:p